פנטהאוז מול הים עם חלוקת חללים כמו בבית פרטי

קומת פנטהאוז שלמה, במגל דירות יוקרתי מול הים, תוכננה וחולקה מחדש כך שתתאים את עצמה לזוג הותיק שהתגורר לפני בבית פרטי. נגרות בוטיק פרטית, תוכנית חללים ייחודית וניצול אופטימלי של השטח, הצליחו לשלב בין הסטייל של בניין בוטיק לבין המרחב שבבית פרטי

200 מ"ר מ"ר
אלעד גונן
סטודיו נוימן בן ארי - רחלי נוימן ונעמי בן ארי
סטודיו נוימן בן ארי - רחלי נוימן ונעמי בן ארי

סלון בגוונים נעימיםגוונים עדינים ונעימים עם נגיעות קלות בוורוד

 

 

מספר נפשות בבית: 2

מיקום: מרכז הארץ

 

פנטהאוז יוקרתי בקומה 19, שנרכש מקבלן, משלב עיצוב נקי ואלגנטי עם פלטת צבעים קלאסית. שלוש שנים של עבודה על הדירה ובחירותיהן הקפדניות של צמד המעצבות רחלי נוימן ונעמי בן ארי מסטודיו "נוימן – בן ארי" כללה נגרות בוטיק פרטית, תוכנית חללים ייחודית וניצול אופטימלי של החלל המרווח יחד עם חיבור מדויק ומתוכנן בין צבעים ומרקמים – שיחד הניבו תוצאה משמחת עבור דיירי הבית.

 

 

זוג בשלהי שנות ה-60 לחייהם, שילדיו עזבו את הקן, עבר להתגורר סמוך לילדיהם בבניין יוקרתי באזור המרכז, זאת לאחר מגורים של שנים רבות בבית פרטי. חלק גדול מהאתגר התכנוני היה כרוך בצורך לייצר מרחב, שיזכיר תחושה של בית פרטי על אף המגורים במגדל.

 

חלונות מהרצפה ועד התקרההחלל המרכזי מוקף בחלונות מהרצפה ועד התקרה בגובה 3 מטרים. רהיטים: נטוצי

 

עם נוף פתוח ומרהיב אל המערב והים חולק הפנטהאוז, המשתרע על פני קומה שלמה, ותוכנן מחדש באופן המותאם לאורח חייהם, רצונותיהם וחלומותיהם. הדירה מחולקת לחלל ציבורי נדיב מאוד בגודלו, חדר עבודה ושני חדרי שינה – סוויטת הורים רחבת ידיים ומפנקת לבני הזוג ועוד חדר אורחים. במרכז החלל הפרטי תוכננה פינת משפחה ומשחקים עבור הנכדים.

 

התהליך התחיל בהבנה לעומק של החלומות והרצונות של בעלי הבית, ובתוך התהליך אלו הפכו לשפה העיצובית של הבית אשר תורגמה לפונקציונליות, חומרים וצבעים. הבית רוצף באריחי שיש גדולים בגוון אפרפר חם. חדרי השינה חופו בפרקט טיק בורמזי.

 

פינת אוכל אלגנטי

 

הקו העיצובי משתלב עם המחשבה הפונקציונלית ליצירת מרחב זורם והשפה העיצובית מקשרת בין החללים השונים. החלל המרכזי מוקף בחלונות מהרצפה ועד התקרה בגובה 3 מטרים, ועוצב בגוונים עדינים ונעימים עם נגיעות קלות בוורוד.

 

שטיחשטיח: השטיח האדום

 

למטבח רחב הידיים נבחרו גוונים עדינים של מוקה-אפרפר. ארונות אחסון רבים וסגורים שומרים על המראה הנקי. המשטחים והחיפויים בקוריאן בהיר בדוגמת נימים עדינים משתלבים בצורה הרמונית עם יתר גווני הבית.

 

מטבח גדוללמטבח רחב הידיים נבחרו גוונים עדינים של מוקה-אפרפר. נגרות מטבח: אביבי

 

ארונות איחסון גדוליםארונות אחסון רבים וסגורים שומרים על המראה הנקי. 

 

אלמנט עיצובי בולט ודומיננטי הינו קוביית העץ הגדולה, הנמתחת מקיר הכניסה אל המסדרון ועד לפינת המשפחה. הקיר חופה כולו בלוחות עץ בחלוקות א-סימטריות, ותאורה סמויה מלווה את כל אורכו באור רך. בנגרות זו הוטמעה דלת הכניסה לחדר העבודה, עד שכמעט הפכה לבלתי נראית.

 

קובית עץקוביית עץ נמתחת מקיר הכניסה אל המסדרון ועד לפינת המשפחה. נגרות: מגיד

 

פינת אוכללוחות עץ בחלוקות א-סימטריות

 

פינת המשפחה מהווה את ליבו של האזור הפרטי בבית, והיא מטופלת כולה בנגרות דו צדדית, המשלבת דלתות נסתרות לחדרי השינה, ספריות, ארונות אחסון, טלוויזיה וארון חשמל על שלל מוצריו. הנגרות כולה תוכננה לפרטי פרטים בהתאם לצרכי הלקוחות ולכמות הרבה של הספרים והאלבומים שיש ברשותם. היחידות הפתוחות מאפשרות הצגה של הפריטים במינון ששומר על סדר ואסתטיקה ויתר הפריטים מוסתרים מאחורי דלתות.

 

פינת עבודה

 

פינת עבודהפינת המשפחה מהווה את ליבו של האזור הפרטי בבית ומטופלת כולה בנגרות דו צדדית 

 

חדר רחצה

 

הלקוחות מספרים: "תהליך העבודה היה מספק ומשמעותי, צוות הסטודיו ירד לרמת פרטים מדוקדקת החל משלב התוכניות ועד לבחירת הפריטים שהלבישו את הבית. הליווי שקיבלנו לאורך הדרך תמיד השאיר אותנו נפעמים מרמת המחויבות והרצינות של הסטודיו. התהליך היה כה חווייתי ומהנה, שהיינו חוזרים עליו שוב. המעבר מהבית הפרטי לדירה שכל פרט בה תוכנן בקפידה התעלה על כל הציפיות והחלומות שהיו לנו. אנחנו בתחושה של חופש אינסופי, כאילו חיים בבית מלון".

 

חדר הורים

 

 

מסדרון מעוצב

 

חדר רחצה

 

 

מרפסת מעוצבת

 

 

רשימת ספקים חלקית:

מטבח: אביבי מטבחים

ריהוט: נטוצי

וילונות: חיה קידר וילונות

שטיחים: השטיח האדום

אביזרים: גולף אנד קו

 

 

 

מרכזית
14 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יפה מאוד

איפה הים?
לא ים, לא שטיח אדום. בית שמעוצב ע"י מעצב עבור פירסום. אין בו נגיעה אישית כלל. יפה אבל ניטראלי לחלוטין.

מהמםםם

בית וואוו - ענקי לזוג ושולחן אוכל זוועה שלא מתחבר
מרגיש כאילו אמרו בוא נשפוך שלוש ארבע חמש מיליון ונחסוך על שולחן אוכל שלא מתאים בצבע לכלום בסביבה. למה זוג צריך 200 מטר? אין לי שמץ של מושג. חדר שינה - כלבבי.

מדכדך

קר מנוכר ומנוקר של הביוקר.
לחסרי טעם אישי, זכרונות ורגשות, בעלי חשבון בנק יוקרתי

דירה יפה מאד. מכובדת ובטוב טעם.

וואו - הלוואי עלי כזאת דירה!!!
ולכל אלו שלא מפרגנים, זה כנראה מקנאה

וואו - הלוואי עלי כזאת דירה!!!
ולכל אלו שלא מפרגנים, זה כנראה מקנאה

נוימן בן ארי
עיצוב נעים נקי ויוקרתי.תוצאה מרשימה

ידית של ארון פינת משפחה
הידית של הארון בפינת משפחה פותחת את שתי הדלתות ? איך זה ?

לא תוכנן אף קיר לאומנות
ולכן חסר שיק לא משנה כמה ישקיעו בריהוט. רק בישראל . הבעיה היא הפעם לא צילום לפני שעברו לבית אלא במקור אין הכנה לאומנות. מזל שיש 2 ויטרינות יפות. העיצוב סטרילי מדי ופחות מדי מזמין או מרשים. חבל. נגרות יפה ומקלחון יפה. מה עם קולט אדים?

פיהוק אחד גדול

מהמם!!

בודק...