צהוב וסקנדינבי בירוקה: הלבשת דירת קבלן בכפר סבא

דירה בת שישה חדרים נרכשה על הנייר, ותוך כדי בנייה, כשהריצוף כבר קיים, הוכנסה מעצבת לתמונה כדי לתכנן ולשדרג את כל השאר ולהלביש את בית המשפחה עד המסמר האחרון

16+150 מ"ר
עידן גור
רוית רוד סטודיו להלבשת הבית

מספר נפשות בבית: זוג + 2

מיקום: כפר סבא

 

לאחר מגורים בשכירות בתל אביב עברו בני זוג עם שני ילדיהם לדירתם הראשונה בכפר סבא הירוקה, כדי להיות קרובים להורים ולזכות באיכות חיים לזוגות צעירים עם ילדים. הדירה, בת 6 חדרים, נרכשה מקבלן בעודה "על הנייר", ופנו את המעצבת בעקבות דירה של חברים שעוצבה על ידה ואהבו את העיצוב שלה.

הפנייה למעצבת נעשתה לאחר שכבר נבחר ריצוף לדירה והבניין היה עדיין בבנייה, וזאת כדי שתעצב את דירתם משלב בחירת ותכנון המטבח, דרך בחירת חיפויים, ריצופים וכלים סניטריים, נגרות, תאורה, פרטי ריהוט והעמדתם והלבשה "עד המסמר האחרון". הוחלט כי כל השינויים הרצויים יבוצעו לאחר קבלת טופס 4 עם קבלן פרטי מטעם המעצבת, שכן קבלן הפרויקט היה יקר משמעותית בביצוע שינויים.

 

דירה מעוצבת

 

שינויים קונסטרוקטיביים בוצעו רק בהרחבת חדר האמבטיה של הורים על חשבון חדר ארונות קטן והקצאת חדר נפרד לחדר ארונות. כמו כן הורד חלק מקיר המטבח, שחצץ בינו לבין הכניסה, בשל קרבתו לדלת הכניסה והרצון  לייצר כניסה מאווררת ומוארת. בני הזוג ביקשו בית ידידותי לילדים, סלון ופינת אוכל מרווחים, המאפשרים אירוח, חדר ארונות מרווח, מקלחת הורים גדולה ומרווחת יותר מהקיים, חדר שיאכלס בן ובת יחד, חדר משחקים מאורגן ונעים וחדר עבודה שיכיל שולחן גדול דיו למכשירים רבים.

 

חלל דירה מעוצב

 

תמונה לבית

 

הקונספט לעיצוב הדירה הוא מודרני עם נגיעות סקנדינביות, אך יחד עם זאת ביקשו שישדר חום וביתיות. מאחר שאחד הצבעים האהובים על בעלת הדירה הוא צהוב, היא ביקשה לשלב אותו בעיצוב. הום סטיילינג, להבדיל מעיצוב פנים, עוסק בחומר, צבע וקומפוזיציה ולא בקונסטרוקציה, ולכן המעצבת יצרה לוח השראה, בחרה פלטת צבעים ותכננה את העמדת הריהוט ופרטי הסטיילינג. כמו כן, ליוותה את בעלי הדירה ברכישות הריהוט, הטקסטיל, התאורה והנוי. כל הסטנדרט הקבלני – מטבח, ריצוף, חיפויים, דלתות, מיזוג אוויר, ברזים וכלים סניטריים – שודרג ונבחרו דגמים לטעמם. כך המטבח הלבן קיבל אופי וחום על ידי בחירת פלטת בוצ'ר אלון טבעי ובחירת קלאפה בגוון בטון כדי לייצר עניין ודיפרנציאציה משאר הארונות.

 

מטבח ופינת אוכל

 

מטבח ופינת אוכל מודרני

 

בהעמדת ריהוט החלל המרכזי חולק החלל לשניים – אזור אירוח וצפייה ואזור לארוחות משפחתיות. נבחרה פינת אוכל עגולה נפתחת כדי לייצר זרימה בחלל וכדי לא להעמיס ולחסום אותו. בין גב הספה לפינת האוכל תוכננה יחידה נמוכה מאלון טבעי בשילוב פרטי נוי, היוצרת חציצה דקורטיבית בין שתי הפונקציות.

 

מסדרון מרכזי בדירה

 

מנורה מיוחדת מעל פינת אוכל

 

מנורה

 

הגוונים שנבחרו לסלון הם אפור, ירוק, שחור, זהב וגוון אפרסק. אלה מייצגים את פלטת הצבעים הסקנדינבית, כאשר הזהב מוסיף טאץ' אלגנטי. לספה נבחר בד 100% סינתטי בגוון כהה יחסית, המתאים גם לשימוש לילדים. לכורסה בד שחור לבן גיאומטרי, והיא מוקמה בפינת הסלון על קיר הטלוויזיה ובכך משמשת למקום אירוח נוסף בשעת הצורך. בקיר הטלוויזיה יושם טיח וגה של נירלט במראה בטון לשם יצירת קיר דגש, ויחידת נגרות עדינה בהתאמה אישית תוכננה מתחת לטלוויזיה.

 

שידה צהובה

 

עציצים בבית

 

את פני חדרי השינה מקבלת מבואה מרובעת הנועדה לטלוויזיה לילדים בבוא העת. לשם כך תוכנן ארון מדיה בנגרות אישית ובגוון האהוב על הדיירת – צהוב. פרטי נוי ושטיח מקבלים את פניהם, כאשר הם עוברים מהחלל הציבורי לחלל הפרטי.

חדר השינה של ההורים עוצב בקווים נקיים וחמים. המיטה, שהגיעה עם הדיירים מביתם הקודם, היוותה את הקו המנחה לעיצוב החדר. בקיר המיטה הודבק טפט גיאומטרי עדין, ושתי שידות צד במראה רטרו עוצבו כל אחת מעט שונה מחברתה. טקסטיל ושטיח מעניקים לחדר את החמימות הראויה לחדר שינה.

 

חדר שינה מודרני נקי גוונים שקטים ורגועים בחדר שינה הורים. שידות: אייטמס גלרי, תאורה: תומס תאורה, שטיח: שטיחי איתמר

 

שידה ליד מיטה מעוצבת שידת צד: אייטמס גלרי

 

החדר הצמוד לחדר השינה תוכנן כחדר ארונות בפני עצמו. ארון הזזה ר' גדול תוכנן בנגרות אישית כדי להכיל את כל צרכיהם. חדר האמבטיה של ההורים הורחב כך שיענה על בקשתם למקלחון גדול וחלל מרווח. החדר מעוצב בסגנון מודרני חם עם אריחים בגוון בטון. לחמימות תוכנן ארון נגרות באלון טבעי.

 

חדר שירותי הורים אמבטיית הורים הוגדלה ע"ח חדר ארונות קטנטן. חיפויים, ריצוף, כלים סניטריים: נגב קרמיקה, נגרות: אייל פארן

 

בשירותי האורחים חופה קיר האסלה באריחי דקור עד התקרה במטרה לייצר אשליה של גובה, זאת עקב הנמכת התקרה לשם הכנסת מנוע המזגן. הרצפה חופתה בריצוף דמוי פרקט.

 

שירותי אורחים אריחים שירותי אורחים. חיפויים, ריצוף וכלים סניטריים: נגב קרמיקה

 

לאמבטיית הילדים נבחרה רצפת דמקה בגווני אפור ולבן, וכדי להתאים את החדר לילדים ולענות על אהבתה של הלקוחה לצבע, נבחר לארון גוון צהוב.

 

חדר רחצה ילדים ארון צהוב צבעוניות עליזה ולא ילדותית. ריצוף, חיפויים וכלים סניטריים: נגב קרמיקה, נגרות: אייל פארן

 

בשל הבקשה לאכלס בן ובת ובחדר אחד נבחרו לחדר השינה של הילדים צבעים המתאימים לשני המינים. הקיר חולק לשניים, כאשר חלקו התחתון נצבע בגוון סגול-אפור, וחלקו העליון – בגוון שמנת. העמדת הריהוט מאפשרת לכל אחד מהילדים פינה משלו, ובין שתי המיטות מוקם ארגז על גלגלים לאחסון והנחת פריטי נוי.

 

חדר ילדים משותף חדר ילדים משותף לבן ובת בצבעוניות המתאימה לשני המינים. שטיח: שטיחי איתמר

 

לחדר המשחקים נבחרו גוונים דומים לחדר הילדים, והצבעוניות מגיעה מהשטיח המיוחד ומהצעצועים. פינת החדר נצבעה במשולש סגול-אפור, ותוכננה לה יחידת ספסל פינתית בנגרות אישית, שתכיל עוד צעצועים ותשמש לילדים מקום לישיבה.

 

חדר משחקים לילדים חדר המשחקים בקו של חדר הילדים. שטיח: בול ראגס, נגרות: אייל פארן

 

הממ"ד הוקצה לחדר העבודה. קיר החלון נצבע בגוון כחול עמוק, המאפיין אף הוא את סגנון העיצוב הסקנדינבי, וכן משרה רוגע ומאפשר עבודה בריכוז. שולחן גדול מקיר לקיר תוכנן בנגרות אישית כך שייתן מענה לבקשתם להכיל מגוון מוצרי מדיה ומחשוב.

 

חדר עבודה עם קיר כחול חדר עבודה עם שולחן מקיר לקיר וגוון כחול עמוק. שטיח: שטיחי איתמר, נגרות: אייל פארן

 

חדר ארונות אפור חדר ארונות נפרד. נגרות: אייל פארן

 

שרטוטתוכנית הדירה

 

 

רשימת ספקים חלקית:

חיפויים, ריצוף, כלים סניטריים: נגב קרמיקה

נגרות: אייל פארן

שידות: אייטמס גלרי

תאורה: תומס תאורה

שטיח: שטיחי איתמר

 


 

 

 

מרכזית
30 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משהו לא מתחבר וזורם יחד...
הפריטים מגוונים וכל אחד בפני עצמו מעניין אבל לא מתחבר משהו. את מקלחת ההורים הצליחו לקלקל... והעיקר שהדיירים מרוצים תהנו.

כתבה ממוחזרת
דירה יפה מאוד אבל הכתבה הזו כבר פורסמה... אין לכם תכנים חדשים לפרסם???

שבלוני , רגיל ,לא רואים עיצוב

סתם סתם עם סתם

מהמם
עיצוב צעיר ובטוב טעם

מה סקנדינבי כאן?

איזה יופי של עיצוב
הייתי עוברת לגור שם במיידי מבלי לשנות כלום. שאפו למעצבת. בפעם הבאה שוכרת את שרותיך

איזה יופי. איזה טעם נפלא.
זורם לי. יפה לי. מתאים לי. עוברת לגור שם מבלי לשנות כלום

נחמד אבל...
יודעים מה הבעיה ?שכל הרהיטים בכל החניוית וכל האקססוטריז אותו הדבר ראית חנות ...ראית את כולם.לכן ניראה כאילו כל הדירות אותו הדבר ,סך הכל הדירה נעימה מרגישים משפחה. הכל כבר מוכר נספג בכל בית כמעט ולא מרגש לא מעניין. לכן אני בכל אופן אישית, יעדיף לשוטט ולכתת רגלים בשווקי פשפשים ובחנויות יד שנייה ולחזור עם רהיט שמצריך "לאתגר" איזה ריפוד להתאים לו.גם החפצים שימצאו בשוק לא תיראו לרוב בחנויות כל מה שיקנה בשוק או חנויות יד שנייה יתנו אופי מאד אישי ןמיוחד ויהווה לתוצאה סופית שלא תיראו כמו אצל השכן. מנקים צובעים מרפדים והרי לכן פריט הסטורי,ייחודי שלרוב לא תיראו בבית אחר .

תגובה ל-9
מה שכתבת מאוד מדבר אל ליבי וגם אני מנסה עם לקוחותי לחפש ולאתגר את עצמי. לא כולם בנויים לזה או רוצים בזה. הרבה אנשים תופסים רהיטי וינטג׳ כמיושנים או מזכירים להם את בית סבתא. וזה גם בסדר לאהוב שהכל חדש, בעיקר זוגות צעירים שעדיין לא לגמרי יורדים לעומק

אהבתי
מה עומק הקיר שמסתיר את המקרר מהסלון? מיושר עם ארונות המטבח (60) או ארוך יותר?

תשובה ל-11 אור
היי אור. כפי שאת רואה בתמונה זהו קיר ארוך שמתחיל מהמסדרון וממשיך למטבח, מאחורי קיר המטבח נמצאים שירותי האורחים. הקיר היה ארוך יותר במקור מהקבלן, וקוצר לאחר התקנת המטבח בהתאם לארונות.

אהבתי
מה עומק הקיר שמסתיר את המקרר מהסלון? מיושר עם ארונות המטבח (60) או ארוך יותר?

תודה רוית!
על התשובה המהירה :) את יודעת מה האורך שלו בס"מ מקיר המטבח? (עומק נישת המקרר)

תודה רוית!
על התשובה המהירה :) את יודעת מה האורך שלו בס"מ מקיר המטבח? (עומק נישת המקרר)

תשובה לאור
מצטערת אך אינני זוכרת את עומק הנישה. תוכננה בהתאם לעומק המקרר של הלקוחות

מהמם!! נקי ויפה :) שאפו

הכל יפה אבל כניסה לבית ישר למטבח?

פינת אוכל
עיצוב מקסים. מאיפה פינת האוכל בבקשה?

פרקטי ומאוד יפה. תהנו

שאלה. מהו האפקט בקיר האפור?

תשובה ל-21
היישום הוא טיח ווגה של נירלט.

תשובה ל19 אנסטסיה
היי אנסטסיה תודה רבה. שולחן האוכל נרכש ברהיטי קיאנו והכסאות מקליגריס

תשובה ל-18 יוד
נכון! התכנון הקבלני פה לוקה בחסר.0 היתה מחשבה לייצר חייץ בדמות משרביה או יחידת נגרות חצי פתוחה, אך לאחר המעבר החליטו הדיירים שהם אינם מעוניינים ושנעים ונח להם כך.

צבעונית ומשמחת כלבבי :)

השטיחים עושים עוול לעיצוב
מאוד כבדים ומבוגרים

שילוב מקסים
עיצוב מעשיר את העין אהבתי בעיקר את השילוב בין הסלון לפינת האוכל. שאפו!

סהכ התוצאה מאוד נעימה , נראית איכותית ושימושית

תשובה ל -11
עומק מינימלי למקרר 70 ס"מ לפחות ואז יש לברוח 10 ס"מ מהקיר כי המטבח עומקו המינימלי 60 ס"מ

הדירה מקסימה בעיניי ובמיוחד הסלון והפינת אוכל. אשמח לדעת היכן נרכש השטיח? והיכן הכריות? הצבעים פשוט מקסימים

בודק...