צעד אחר צעד: שיפוץ דירה מדהים במספר שלבים

שיפוץ דירה שתוכנן בקפידה, תוך התייחסות לתקציב, אזורים בבית ובחירה של שלבי המהפך שתעבור הדירה. הזוג פנה אל המעצבת טלילה רבוך, אשר ליוותה תכננה עיצבה ויצרה עבורם בית מעוצב חמים ומשפחתי והכול בדיוק כפי שחלמו עליו.

120,000
120 מ"ר
אלעד גונן
טלילה רובך

 סלון ישראלי

דיירים: זוג + 3

מיקום: חולון

את מהפך הדירה היה ברור לבני הזוג כי יעשו בכמה שלבים, לאחר תכנון מדוייק של התקציב שעמד לרשותם, סדר ביצוע הדברים ובחירת נכונה של פריטים שונים. היה ברור לשניים כי הם זקוקים לעזרה מקצועית ולכן פנו אל המעצבת טלילה רובך. לאחר מפגש משותף בדירה, יצרה טלילה עבור הזוג תכנית עבודה מפורטת של השיפוץ שייעשה, תוך התחשבות בכל צרכי המשפחה ועמידה בתקציב ובלו"ז, אשר נבנה במספר שלבים לבקשתם. הבקשה המרכזית של הזוג הייתה כי התוצאה הסופית תהיה בית יפה ומעוצב ויחד עם זאת בית שיהיה נוח ופרקטי למשפחה.

החללים אשר נבחרו לשיפוץ היו הסלון וחדרי השינה. המטבח נותר כשהיה ולא נכלל בשיפוץ. לכל האיזורים שנכללו בשיפוץ נקנו רהיטים חדשים, וילונות, שטיחים ואקססוריז. כל דלתות הדירה הוחלפו לדלתות פנדור מעוצבות.

דירה ישראלית

השלב הראשון שנבחר לשינוי היה החלל הציבורי – הסלון. בני הזוג ביקשו שהצבעים כחול וירוק ישולבו בסלון. עיצוב הסלון היה מאתגר במיוחד בשל גודלו הקטן. סידור הסלון שונה לחלוטין והרהיטים קיבלו מקומות חדשים. בני הזוג לא האמינו כי ניתן להציב את הריהוט באופן שונה וליצור שינוי משמעותע בחלל, והופתעו לטובה לאחר שראו את המראה החדש של הסלון. הקיר הפנימי חופה בבריקים, כוננית טלוויזיה מיוחדת ופתוחה הוצבה בקידמת קיר הבריקים והעניקה מראה מיוחד ומקום להציג את כל הפריטים הרבים של המשפחה אשר הזוג רצו להשאיר בסלון. ספה, כורסאות ואקססוריז רבים השלימו את המראה הכולל.

את פינת האוכל החליטו בשלב הראשון לא לשנות ודחו את החלפתה לשלב השלישי אשר יעשה אחרון.

ספריה מעץ

תמונות קירות

השלב השני של השיפוץ, החל שנה לאחר סיום שיפוץ הסלון, וכלל את כל חדרי השינה בבית: של ההורים והילדים.

חדר שינה של ההורים, מתאפיין בסקלת צבעים רגועה. ההורים ביקשו שבחדר השינה שלהם יוצב ארון בגדים גדול ומעוצב. הארון הוזמן בנגרות אישית אשר הותאמה בדיוק עבורם. זוג שידות משולבות עץ ואפור ניצבות ליד המיטות, ועליהם מנורות לילה מיוחדות. טפט עם דוגמא גאומטרית עדינה נותן טאץ' ייחודי לחדר ומשלים את האווירה הנעימה. ווילונות ארוכים עוטפים את החדר ויוצרים מראה רך, כפי שבעלת הדירה ביקשה.

טפט מעוין

וילונות שחור ולבן

מנורה ליד מיטה

חדרי הילדים –  בין שלב השיפוץ הראשון לשלב השני, נולד ילד נוסף למשפחה. הדבר דרש תכנון מחדש של חדרי הילדים. כל חדר קיבל התייחסות שונה לפי גיל ואופי הילד, חדרי הבנות (בנות 6 ו-9) עוצבו בשיתוף מלא איתן. התוצאה היא חדרי ילדים שונים זה מזה, הנותנים מענה לאופן הייחודי בו כל אחד מילדי המשפחה רואה את חדרו.  לכל חדרי הילדים נקנו: ריהוט, שטיחים, אקססוריז ווילונות חדשים.

טפט בחדר ילד

מדפים משולשים

  חדר תינוק

 חדר ילד

 חדר ילד פשוט

חדר ילד פשוט


 המעצבת: טלילה רובך

"קריירת העיצוב הינה קריירה שניה עבורי והגשמת חלום. אל תחום עיצוב הפנים פניתי לאחר 25 שנות קריירה, מאתגרות ומעצבות, בשירות הביטחון. לפני 3 שנים סיימתי את לימודי עיצוב הפנים במכללת "אולטימה" השייכת למרכז הבניה. מאז השלמתי כ 30- פרוייקטים, רובם חללים פרטיים ושניים מסחריים. אני רואה בעיצוב הגשמה עצמית מחד, ויכולת לשמח ולגרום אושר למשפחות ולאנשים עבורם אני מעצבת, מאידך. יש יתרון עצום בעיסוק בתחום כקריירה שניה, לאחר שנים של ניסיון, גם אם בתחום אחר. בעיצוב יש מימד לא מבוטל של פסיכולוגיה ואינטואיציה ויכולת הכלה טובים אשר תורמים רבות להצלחת הפרוייקט. הסטודיו שלי מתמחה בתכנון ועיצוב דירות קטנות. אני סבורה, שעיצוב חלל קטן הינו מאתגר במיוחד והדיוק בו מירבי."


רשימת ספקים:

ריהוט- מיטת חדר הורים, סלון – סימפלי ווד

מיטפטים – וילונות וטפטים

בייביז בנמל – מידוף ומדבקות קיר בחדרי ילדים

בריקים – בריקים פלוס

נגרות ארון חדר שינה – גבריאל נתן

מנורות לשידות חדר הורים, כוננית סלון – ביתילי

ספסל חדר ילדים, דולחן כתיבה חדר ילדים, וילונות ושטיחים חדרי ילדים – איקאה

תמונות – אורבניקה

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...