צעירים לנצח: עיצוב צבעוני ונועז לפנטהאוז בהוד השרון

הדירה שלפניכם מוכיחה שאהבה לצבע לא תלויה בגיל, ושגם זוג מבוגרים בשנות ה-60 יכולים לחיות בבית צעיר עם צבעים נועזים וסגנון מודרני

170 מ"ר לא כולל מרפסות מ"ר
נדב פקט
יפית רותם

הדיירים: זוג מבוגרים
המקום: הוד השרון

בעלי הדירה שלפניכם הם אמנם מבוגרים בתחילת שנות ה-60 לחייהם, אבל הם אוהבים להגדיר את עצמם כמגניבים, בעלי ראש צעיר ושמח, אוהבי צבע ולא מפחדים להעז. ברור שכולנו אוהבים לחשוב על עצמנו ככאלה, אבל במקרה זה, הטעם של בני הזוג הוכיח זאת מעל לכל ספק. כדי למקסם את פוטנציאל הפנטהאוז שרכשו בשכונת 1200 בהוד השרון, ולהפוך אותו למיוחד, צבעוני, כייפי ולא שבלוני, הם שכרו מעצבת שתסייע להם ב"הגנבת" הבית.
לבעלת הבית אף היה חשוב שכל אלמנט בעיצוב יהיה צבעוני ומודגש, דומיננטי ולא עדין. היא ביקשה להבליט כל גוון וכל אריח, ומבחינתה כל המוסיף אינו גורע מכלום. לכן הסגנון שנבחר הוא מודרני, בעיקר שילוב בטון וגווני אפור עם צבעוניות משמחת.
בסלון הוצבה ספת מרווחת וגדולה בצבע עור חום משופשף ובגודל 4 על 4 מטרים, ובה שולבה זריקת צבע בגוון ירוק לימוני זוהר, כדי להקפיץ את המראה ולתת טוויסט שובב וצעיר. הכריות והכורסה גם הן באותו גוון, ואף נוספו אקססוריז ירקרקים שמדגישים את הגוון הצבעוני בחלל.
מרכז בית מעוצב קלאסי
סלון גדול מעור
שולחן סלון שקוף
טלויזיה בסלון מעוצב
כורסא צהובה
כלי לשתייה בסלון
המטבח תוכנן במרכז הבית והוא עוצב בשלושה פסים מקבילים שמדגישים את ההמשכיות והזרימה בין החללים. חיפוי הזכוכית במטבח מאוד עמוס ומורכב מהמון מילים בכיוונים שונים, בגווני לבן ושני אפורים על רקע אפור כהה.
פינת אוכל ליד מטבח
סטיילינג שולחן
סטיילינג סוס
סוויטת חדר השינה חולשת למעשה על שני חדרים, כאשר חדר שינה אחד בוטל לטובת חדר ארונות ענק. מקלחת ההורים גדולה ויש בה
מקלחון מרווח, אמבטיה פינתית, כיורי בטון, ארון כיור ארוך ואריחים אפורים גליים.
מיטה
חדר שירותים אפור
חדר שירותים לבן
כיור ושירותים
כיור שירותים אלגנטי
סטיילינג שירותים
גם המסדרון חופה באריחים צבעוניים גדולים סטייל גרפיטי גאומטרי, כאשר הקיר מסביב לאריחים טויח בטיח צבעוני בגוון אפור בטון. קיר האריחים קיבל מקום של כבוד, שכן הוא קצה הציר הזורם והפתוח מול המטבח, וניתן ליצור איתו קשר עין מהסלון עד קצה הבית, במטרה שתהיה לו נוכחות בכל מקום.
מטבח מעוצב
הריצוף 80/80 בגווני גראז' אפור בטון משולב חום, ואילו הדלתות נבחרו בגוון לבן כדי להשתלב עם קירות הבית הלבנים ולתת בסיס בהיר ולא משתלט לאלמנטים הצבעוניים. גובה הדירה 3.5 מטר, מה שהצריך המון חלונות והרבה אור אשר מוסיף לתחושת הגודל והמרחב.
 
תוכניות הדירה:
תכנית דירה
רשימת ספקים חלקית:
דלתות פנים – פנדור
נגרות – כץ נגרים
מטבח – לוגת
שיש – שיש ליאן
ריהוט בסלון – שון רהיטים
ריהוט בפינת אוכל – אוקנין
קמין בסלון – אורטל
ריצופים, ברזים וכו – נגב
תאורה – לוחות רודוב
זכוכית במטבח – מיטרני
כסאות בר – טולמנס
553
44 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירה יפה מאוד אך לא צבעונית כמו שמציגים אותה
הכל נראה בטוב טעם ועשוי בקפידה. כמה בעיות קטנות- 1)הצהוב ממש מיותר ועדיף לשלב מספר צבעים אחרת נראה מתלהב וזול. 2)איפה האומנות שבני 60 אספו במהלך חייהם? 3)תנור מתחת לחלון זה סיוט ...... למרות שהבית יפה הוא אינו לטעמי ואני הייתי שמחה אם בגיל 60 יהיה לי בית חם עם אופי. אמיתי. עם זכרונות.

הרבה מאותו דבר.... אין חדש ואין עניין

אין פה צבעים נועזים
איפה הצבעים הנועזים?

פרח סגול באמבטיה זה צבע נועז?
נו, באמת... לבן אפור עם קצת עץ זה צבעוני ונועז? והדבר היחידי שיש בו משהו צבעוני, לא ברור אם זו עבודת אמענות גדולה או ארון צבעוני - צולם במרומז מרחוק.

איפה הצבעוניות בדיוק?!

דירה צבעונית
הדירה יפה אבל צבעונית? לא ממש לא אפילו מאד רגועה לטעמי.

המטבח
מאוד צר ואם רוצים משהו מהמקרר באמצע הבישול על הגז צריך לעשות סיבובבבבב ענק בהצלחה

לא נועז ולא נעלים

מידות
דירה יפה אבל חבל שאף פעם לא מציגים מידות בתוכניות... זה יכול לעזור לנו לקבל פרופורציות (כי בתמונות ה"מרוחות" הכל נראה כ"כ גדול...)

חביב, אבל צבעוני, זה ממש לא.

אפור לבן ובז' עם קצת צהוב. מה כל כך צבעוני?
הדירה מעוצבת עדכני ויפה אבל צבעונית במיוחד? ממש לא.

ספה מהממת - מהי העלות שלה?

מקסים !
מקסים.

יפה אהבתי:)

יש טוב ויש פחות טוב
אני לא מתייחסת לעיצוב, שהוא עניין של טעם. על תכנון המטבח שאין בו שום הגיון תפעולי עוד יבכו הרבה, אלא אם הוא בעיקר ליופי ; מסכימה עם 14 בעניין הקולטנים. אני גם לא אוהבת את הבנייה של השנים האחרונות עם חלונות לכל אורך הקיר. זה פוגם בפרטיות וגם מפריע להעמדת הריהוט. לעומת זאת, הייתי שמחה מאוד ליחידת הורים כזו: מרווחת, מקלחת שהשימוש בה לא מפריע לבן הזוג שישן וחדר ארונות מרווח. תתחדשו ותיהנו.

הסלון נראה כמו לובי של מלון
ג'נרי לגמרי ונטול אישיות. המטבח מתוכנן גרוע - מעברים צרים מאד בודאי אם אמורים לשבת שם מצידי הדלפק. העיצוב מגובב, מפריעות בעיקר מסגרות העץ סביב המיקרו שלא משתלבות עם הנירוסטה/זכוכית/תנור שחור וכו. כנ"ל גם 'שטיח' המרצפות הצבעוניות על הקיר. העמגת מיטה על גבי חלון חשוף כואבת בעין.

בית מקסים
הבית מקסים ויכול לתאים לכל גיל. השתמשו בהרבה אלמנטים עיצובים ונכונים. שאפו למעצבת

מקסים!
דירה מקסימה, אסתטית ובטוב טעם. תיהנו!

ללא צבע
העיצוב נחמד אבל ממש לא צבעוני או חדש או מעניין במיוחד

דירה קלסית
דירה צבעונית ???? ממש לא! מאוד נעימה וקלסית חוץ מהקיר המקושקש במטבח שבעייני לא עושה טוב לאופי הדירה .באופן כללי, ראינו כבר דירות "צבעוניות" אבל לא זו.

כל כך צבעוני שהעניים שלי מסנוורות

כרית ומגבת ירוקות זה לא עיצוב צבעוני ונועז
עוד ועוד מאותו דבר. אמנם מעוצב אבל משמים וחסר מעוף. ראינו כאלו גם לפני 5 שנים ויותר. גם כותרת יצירתית לכתבה לא תהפוך את הדירה הזו למיוחדת ויצאת דופן...

התייחסות בעניין הצבעוניות
מתייחסת תגובות שהועלו כאן: צבעי הרקע של הדירה אכן רגועים, אך לא היתן להתעלם מהצבעוניות החזקה שהשתלבה לתוכה. הוספו אלמנטים צבעוניים כגון הכורסא הצהוב זוהר והכריות הזוהרות בהחלט צריך אומץ לגוון הזה. הקיר הצבעוני ואפילו אגדיר אותו רועש לצד המטבח אינו שגרתי או בנאלי הוא מאוד צבעוני וחזק בגודל של 2.40/2.4 כנ"ל עומס המילים בחיפוי במטבח. לכן יש פה צבעוניות חזקה בהחלט שלא מסתיימת בפרח הצהוב באמבטיה. הרעיון לבחור גוונים שיחזיקו לשנים ולא לפרק זמן של שנה... יום מקסים(-:

הבית כולו בגווני עץ, לבן ואפור
אהה, יש 3 כריות בירוק זוהר.

מטריף, הכלללל יפה !

הדירה
אהבתי את בחירת בצבעים ואת שילוב של הכל ביחד הרמוני נעים ובטוב טעם. בקשר לצבעוניות לא הבנתי את הכותרת אני מניחה שהכוונה לקיר במטבח שדווקא בעיניי מיותר ומפריע לזרימה של הכל אבל באמת יפה תהנו

לא צבעוני נועז ולא מטבח נוח לעבודה
הבית נראה יפה אך לא צבעוני ולא נועז וגם לא שמח. חוץ מזה המטבח ממש לא נוח לעבודה הקרבה בין גז כיור ומקרר לא נכונה. אבל אולי זה רק מטבח ליופי. שיהנו מהבית .שולחת להם הרבה אנרגיות טובות.

אין קשר בין הכותרת לבין מה שרואה העין
עיצוב מאוד מאופק ושמרני. המון אפור בז' חום ולבן..... האם כורסא וכמה כריות הופכות אותו לנועז? בסה"כ יפה לעין אם כי המטבח מאוד בעייתי מבחינת הנדסת אנוש ופונקציונליות. תהנו.

מהמם
מהמם. לכל "המפרגנים", צריך לזכור שהמעצבת מתאימה את עצמה לרצונות של הלקוח. לעיתים פנטזיות באות על חשבון פונקציונאליות. אגב, מנסיון, הכותבים של האתר לא תמיד מתאימים את המילים הנכונות אבל זה לא מוריד מהיופי. שנאמר "על טעם ועל ריח אין להתווכח". תתחדשו ותהנו. אני הייתי מעביר שם 60 שנה נוספות. ובסוף ריספקט למעצבת.

אהבתי את הצבעים והעיצוב אך הייתי מחליפה
שטיח יותר צבעוני....שידבר עם הכריות...

מרפסת שמש
מי אחראי על הגינון במרפסת שמש ?

בקיצור אנמי מאוד 170 מטר מבוזבזים סתם

למעצבת
האם אפשר לקבל פרטים על הריצוף:יצרן דגם והאם הוא לפאטו. תודה מראש

מפריע לי שהספה לא מופנית לנוף, חבל!

מי כותב לכם את הכותרות?
צוג מבוגר בני שישים - צבעוני? כורסא ושתי כריות בחרדל הופך בית לצבעוני? כרגיל אצלכם עוד דירה "שבלונית וטרנדית"

דלתות פנדור- להתרחק!!!
קניתי דלתות של פנדור ולאחר כשבועיים התנפחה לי אחת הדלתות- בחברה לא הסכימו להחליף למרות שניתנה לי תעודת אחריות.

למה להעליב? בני 60 זה בני 100? הגזמתם!!!

מה שאהבתי בבית זה את הג'וני ווקר בלק לייבל

פנטהאוז בהוד השרון
הדבר שהכי צרם לי זה המטבח. הוא אינו עונה על כללי הנוחיות החשובים במטבח. בנוסף המעברים צרים וצפופים. מאוד חבל שבדירה עם שטח גדול מייצרים מטבח לא נוח. מעבר לכך אינני מתווכחת עם טעם והדירה אינה צועקת מצבעוניות כפי שכתוב.

שלוש כריות צהובות - זה אהבה לצבע?
לפעמים כדאי לחשוב לפני שכותבים כתבה. בבית הזה אין שום צבע - יש אפור ולבן. במקרה יש 3 כריות צהובות בסלון. דירה סטנדרטית ונחמדה, שום אמירה עיצובית מיוחדת.

ריצוף
הדירה מקסימה! עיצוב מהמם. מה שם הריצוף בו רוצפה הדירה?

עיצוב
העיצוב מקסים! אהבתי. מה שם הריצוף בו השתמשתם מנגב?

מקסים
צבעים רגועים, כל התכנון מושלם. הדיירים לא זוג צעיר ואין סיבה שתהיה עם צבעים רועשים. זה מה שלא מבינים שולחי ההערות. צהוב לא צהוב, הצהוב בתוך הצבעים האחרים נראה כמו נקודם אור. הייתי מוכנה לעבור לדירה כזו עכשיו.

טעות קטנה בתכנון.
שכחתי להוסיף - טעות אחת! לא שמים את הגז מתחת לחלון!!!! כל טיגון הורס את הזגוגית וגם אי אפשר לפתוח בזמן הבישול כי קצת רוח תכבה את הגז. גם אי אפשר לשים שואב אדים מאותה סיבה. לא נוח.

בודק...