קווים לדמותה: דירה בעיצוב נקי וגרפי

הדירה הזאת היא שילוב נפלא של עיצוב מינימליסטי עם משחק נכון של קווים, צורות וצבעים

130 מ"ר
אלעד גונן
דלית ונגרובסקי

ספה כחולה מקטיפהעיצוב נקי ונגיעות של צבע 

 

הדיירים: זוג בשנות ה-40 + 3 ילדים
המקום: קריית חיים
דיירי הבית רצו ליצור חלל גדול ופתוח בעיצוב מודרני ונקי, עם נגיעות צבע והרבה שיק. "הבסיס של הבית הוא לבן ואפור, אך הוא משמש כרקע לצבעוניות שנכנסת דרך הריהוט והאקססוריז", מסבירה המעצבת הפנים דלית ונגרובסקי.

מטבח לבן מודרני
מטבח לבן עם נגיעות ירוקות
בעיצוב הבית גם נעשה שימוש באלמנטים גרפיים היוצרים משחק הרמוני של צורות וקווים בחלל. "האלמנטים הגרפיים משולבים במזנון, בתאורה המרכזית, בסלון ובתמונה", מתארת המעצבת, "וזאת במטרה ליצור שפה אחידה ומאוזנת".
שטיח בגוונים ירוקים
ספה בכחול עמוק עם נגיעות חמרה, ליצירת אווירה חמה ונעימה
בעלת הדירה רוחשת חיבה גדולה לבישול, ולכן ביקשה מטבח גדול ונוח עם מקומות אחסון רבים. "המטבח הוגדל לכיוון פינת האוכל וכך התקבל חלל מרווח יותר", אומרת ונגרובסקי. "העיצוב שלו הוא בקווים נקיים, ובגוונים ניטרליים של לבן ואפור בטון, יחד עם נגיעות קלות של ירוק עמוק היוצרות משחק מעניין".
מטבח פתוח לסלון
המטבח: מרווח, נוח ונקי 
בעיצוב המטבח הושם דגש על יצירת מראה הרמוני ואחיד. "נגרות המטבח תוחמת את אזור החלון ומשולבת בה תאורה נסתרת", מספרת המעצבת של הפרויקט. "כמו כן, שיש הקוריאן שמשמש לחיפוי צדי הארונות, מחפה גם את משטח העבודה, האי ואת הקיר באזור החלון". ליצירת עניין, המטבח מעוטר בקווי מתאר שחורים, ונעשה משחק של צורות וגוונים באמצעות ידיות הארונות.
ארונות גדולים במטבח נגרות המטבח תוחמת את החלון, למראה אחיד והרמוני
פינת האוכל הלבנה מחוברת למטבח מבחינת שפת העיצוב. "יחד עם פרטי האקססוריז המדויקים שלצדה, יוצרת פינת האוכל שלמות ואיזון", מתארת ונגרובסקי. "שלישיית המנורות העדינות שתלויות מעליה מתחברות למכלול הגרפי, ואפילו השעון בצד מותאם לאותה שפה".
פינת אוכל עגולה
פינת האוכל ממשיכה את קו העיצוב של המטבח
גם הסלון זכה ליחס חשוב, ותוכנן בו אלמנט נגרות ייחודי. "מזנון הטלוויזיה הותאם במיוחד לדירה", מספרת מעצבת הפנים. "יש בו יחידות פתוחות וסגורות היוצרות קומפוזיציה מעניינת, וגרפיקה של קווי מתאר שחורים". המזנון ממשיך לכיוון מבואת הכניסה, ומתחבר לנגרות המשלבת מראה וארון אחסון בגוון פורניר ליבנה.
מזנון טלויזיהמזנון הטלוויזיה: יוצר קומפוזיציה מעניינת בחלל
ריצוף קרמיקה פורצלן אפור
מבט אל החיבור שבין נגרות הסלון לנגרות מבואת הכניסה
המוטיב הגרפי ממשיך אל יחידת ההורים. "דלתות הזכוכית ביחידה, המשמשות ככניסה לחדר הרחצה ולחדר הארונות, ממוסגרות בפרופיל בלגי שחור", מפרטת ונגרובסקי. "גם האופן בו נצבע החדר – עם שני גוונים המופרדים באמצעות קו שחור, תורם לטואטל דיזיין". בחדר הרחצה של ההורים, יש שימוש בגרניט פורצלן בשני גוונים, שנותן ביטוי לשפה הגרפית של הבית. "משחק הצורות והגוונים בנגרות יוצר עדינות, דיוק וחלל אמנותי ונעים", אומרת המעצבת.
יחידת הורים
יחידת ההורים: הקו הגרפי ממשיך גם כאן
חדר רחצה הורים
חדר הרחצה של ההורים: משחק עדין של צורות וגוונים
גם בחדר הרחצה הכללי חוזרת הגרפיקה וגווני השחור והלבן, וזאת דרך הנגרות והאריחים בצורת המשושים. "בזכות משחק הצורות והקומפוזיציה של החומרים נוצרת חוויה אמנותית", מוסיפה ונגרובסקי. "לצד זה לא זנחנו את הפונקציונליות, ושילבנו ארון שירות גדול שבתוכו מסתתרים מכונת הכביסה והמייבש. הידיות של הארון בנויות בקומפוזיציה מעניינת של צורות ועוביים שונים".
חדר רחצה שחור לבןחדר הרחצה הכללי: האריחים יוצרים חוויה אמנותית
חדר רחצה לבן ושחור
ארון השירות מצניע את מכונת הכביסה והמייבש
דלית ונגרובסקי מנהלת סטודיו לעיצוב פנים. " מטרת הסטודיו שלי ליצור פרוייקטים ייחודיים המשלבים אומנות ויצירה", היא מספרת, "וזאת כדי ליצור חללים חווייתיים בעלי השפעה עוצמתית".
מצעי פשתןיחידת ההורים: מצעי הפשתן מוסיפים לאווירת היוקרה

רשימת ספקים חלקית:
ריהוט ואקססוריז – טולמנס דוט
ריצוף חיפויים וכלים סניטריים – רצף
אקססוריז – מיקלולה ,  TWO-M
תאורה – לוצ'ה, תאורה באופק
ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...