רטרו סטייל: דופלקס המשלב סגנון עכשווי ונגיעות רטרו

המעצבת מיכל גרינברג פוקס קיבלה על עצמה משימה מאתגרת שנתבקשה ליצור בית עכשווי ובמקביל חם ומזמין. הפתרון של המעצבת היה להגדיל את החללים ולשלב אלמנטים עם נגיעות רטרו בחלל.

גלית דויטש-דביר
שלומי אסרף-קיר אחר
מיכל גרינברג פוקס
מבנה: דופלקס מדורג במודיעין
הבית עוצב עבור זוג צעיר עם תאומים (בן ובת) שביקשו ביית עדכני ובמקביל שיהיה גם עם אווירה חמה ומזמינה. הדופקלס היה מושכר בעבר ולא מתוחזק והמעצבת מיכל גרינברג פוקס, ביצעה תוכנית מקיפה של שיפוץ מסיבי של הבית, ושילבה בו חומרים ובדים עם הרבה נוכחות של צבע.
בכניסה לדופלקס המדורג, קומת הכניסה מהווה את החלל הציבורי ופונה לגינה העליונה. גרם מדרגות יורד מקומת הכניסה מוביל לקומת המגורים, שבה יש חיבור בין חדרי המגורים לחצר נוספת. הריצוף בבית הוחלף לגוון אפור חם, והאלומיניום הוחלף בפרופיל אלומיניום בלגי מעוצב. בכניסה לבית פוגשים קיר ירקרק עדין ועליו תמונה אמנותית, הגוון הירקרק ממשיך לכיוון הסלון, ומסתיים בקיר המטבח עם הארונות הגבוהים. משטח העץ המסבי במטבח – היוצר גוש צבע המפריד בין הכניסה והסלון לבין המטבח.
פינת האוכל-  בוטלה הנמכת התקרה שהייתה קיימת בפינת האוכל, ובוטל הקיר שתחם בן הפינת אוכל לגרם המדרגות היורד לקומת המגורים, במקומו הותקן מעקה זכוכית. שינויים אלו אפשרו תחושה של חלל גדול ומואר יותר בפינת האוכל, וחיברו פינה זו לחלל הכניסה. בפינת האוכל תוכננה ספריה המהווה אלמנט עיצובי מרכזי בחלל הציבורי, המכילה גם אכסון לכלים המשמשים את פינת האוכל בעת אירוח.
סלון בסגנון רטרו
כיסא בר אפור
ספריה בצורה גיאומטרית
כורסא תכלת
מכונת הכביסה שהיתה ממוקמת במחסן החיצוני הסמוך לפינת האוכל, נכנסה פנימה ונבנתה לה נישה במסדרון קומת המגורים, כדי שנגישות הכביסה לאזור השימוש תהיה נוחה יותר. המכונה הוסתרה בדלת מחורצת בנגרות לאוורור.
חדר ההורים– חדר הרחצה בסוויטת ההורים הוקטן לטובת הגדלת החדר, ונבחר טפט רטרו בגווני צהוב ומוקה לגב המיטה. בחדר תוכננן קיר עם תמונות האהובות על בני הזוג. חדר הרחצה הורים עוצב עם ריצוף בגוון אפור בעל מראה רטרו וארון רחצה צהבהב, בגווני הטפט בחדר.
טפט בצורות גיאומטריות
חדר רחצה מעוצב
תמונה לתליה על הקיר
חדרי הילדים – היות ומדובר בבן ובת תאומים, החדרים הם זהים בתכנון, ובכל חדר נבחר אלמנט דקורטיבי, וגוון מרכזי – ע"י הילדים. בחדר הבן, נבחר גוון הטורקיז, ומדבקת הקיר, להם הותאמו יתר הפריטים. ובחדרה של הבת נבחר הטפט הוורדרד.
הודות למיכל גרינברג פוקס  השיפוץ המסיבי של הבית קיבל מראה הרמוני, מזמין, עדכני וחם, ובעלי הדירה אהבו את התוצאה הסופית.
אופציה נוספת: לאחר עבודה משותפת של המעצב מיכל גרינברג פוקס  הדיירים זכו לבית לו חלמו.
 קיר צבוע בצבע מנטה
חדר מעוצב לנערה
  ויטרינה בחדר שינה
ארון בחדר רחצה צהוב
שיפוץ דירהתכנית  
רשימת ספקים חלקית:
ריצופים וכלים סניטריים: האחים לוי
נגרות: my kitchen
ריהוט חדרי שינה: גזע העץ
ריהוט חלל אירוח: רהיטי אסף
שטיחים: צמר שטיחים
תאורה: לוגו תאורה
שיש: שיש ברק
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...