שיפוץ ב- 300 אלף שקלים: דירה שיש בה הכל מהכל

בקומה השמינית של מגדל בהוד השרון שוכנת דירה שמלאה בניגודים: גם נקייה וגם מחוספסת, גם לבנה וגם צבעונית, גם שקטה וגם רועשת. איך זה קרה? בואו לגלות

300,000
120 מ"ר
נדב פקט
גינדי
שרה ברוך

 

הדיירים: משפחה בת 4 נפשות
המקום: הוד השרון

העבודה על הדירה שלפניכם התחילה בזמן שהבניין בו היא נמצאת היה בשלבי בנייה מתקדמים ביותר – הקומה השמינית הייתה כבר כמעט מוכנה, ולכן בתוך זמן קצר היה צורך לשנות את תכנית החשמל, המיזוג ,האינסטלציה ואת מבנה הקירות כך שתתאים לתוכנית העיצוב החדשה. תוכנית, אגב, שנבנתה תוך כדי הקשבה לצרכי הדיירים והתנהלותם בבית: תחושת חלל פתוח שמועדפת על המשפחה, כמה שפחות מידור ומחיצות, ריבוי מקומות אחסון, חדר עבודה עם מכתביה וספריה נדיבה, פרטיות לבן המתבגר, חדר טלוויזיה לילד בן ה- 3 וחבריו ועוד.


רהיטים לבית:
 לכל העסקים ובעלי המקצוע
ריצוף וחיפוי: לכל העסקים ובעלי המקצוע

לכן, החלל המרכזי מאופיין כחלל פתוח כשבצד ימין מטבח נדיב בגודלו בצבע לבן ובקווים נקיים, כאשר במרכזו מוצב שולחן עץ מיושן ומולבן מעט שמלווה בכיסאות כפריים משויפים קלות. הגימור הגס של השולחן עומד בניגוד גמור לניקיון המטבח, והקונספט הזה של חלק לצד גס, קווים נקיים מול צורניות עשירה, ישן מול חדש ולבן עם נגיעות צבע קלות חוזר על עצמו בכל הבית, בהתאם לרצונם של הדיירים בבית נקי ושקט בצבעיו וצורותיו אך עם נגיעות חמות וטוויסטים עיצוביים.
מטבח ביתי מעוצב
המטבח החדש
שולחן עץ גדול עם כסאות לבנים
ניגוד בין השולחן לכיסאות

עיצוב הספות בסלון הוא בהשראת סדרת ה"גוסט" של חברת ג'רווסוני האיטלקיה. הדגם הוא של חצי שמלה בשילוב רגליים וצוקל מעץ מולבן. לריפוד נבחר בד דוחה כתמים, וריבוי הכריות מוסיף לשמחה בחלל. ניקיון הספות והשידה עומד מול הגימור הראשוני והמחוספס של שולחן הסלון, שיוצר במיוחד מעץ ממוחזר. שטיח הטלאים המשופשף והנפלא בגווני הטורקיז הרך משתלב בקונספט העיצובי. בחדר העבודה ארון בתוכו "נשתלה" טלוויזיה, וכך משמש החדר את בן ה-3 וחבריו אחר הצהריים, ובערב משמש את בעלת הבית כשולחן עבודה.
סלון מעוצב עם צבעים רכים
הסלון החדש

סלון עם קיר בריקים
תחושת שמחה בחלל
מרפסת מעוצבת
המרפסת הצמודה

חדר ההורים תוכנן בגוני לבן כדי לשדר תחושה רומנטית וחדרי הרחצה רוצפו באריחי בטון מעוטרים, כשהקיר באזור האמבטיה והמקלחון והאסלה חופה באריחים לבנים נקיים ורחבים על מנת לתת את הבמה כולה לריצוף. שאר הקירות בחללים הרטובים חופו בשליכט אקרילי שעמיד ללחות ורטיבות.
חדר שינה מפנק
חדר השינה של ההורים
קירות לבנים טלויזיה
לבן, ענוג ורומנטי

  1. חדר שירותים בחדר שינה הורים
    חדר הרחצה

רצפת אריחים וכיור
במה לעיצוב האריחים
שירותי אורחים עם אריחים מעוצבים
שירותי האורחים
חדרו של הבן המתבגר בן ה- 13 ממוקם מימין לכניסה, כך שהוא יכול ליהנות מפרטיות מוחלטת. הנער חובב גלישה וספורט, ולכן חדרו עוצב כחלל אורבני טיפוסי: על קיר המיטה הודבק טפט עם כיתוב הקשור לגלישה בצבעי אפור, לבן, אדום וכחול, שהפכו למרכזיים בחדר, עם נגיעות שובבות של צהוב מהאיור הממוסגר. שני פופים אדומים שמונחים לצד המיטה וממול לטלוויזיה משמשים אותו ואת חבריו כעמדת ישיבה מול משחקי הווידאו. פרקט האלון המעושן, שמונח על כל רצפת הבית למעט החללים הרטובים, ממתן את הצבעים הקופצים שבחדר. פיסת חלל מחדר הבן "ננגסה" לטובת ארון שרות בחלל המרכזי מול המטבח, אך החדר נותר גדול ומרווח מכיל ארון בגדים נדיב, מיטה וחצי עם ארגז מצעים, ספריה ברוחב 150 ס"מ ועוד מדפי ספרים בכניסה מול הדלת.
חדר שינה בן מתבגר פופים אדומים
חדר הבן המתבגר

חדרו של הבן הצעיר מאופיין בצבעוניות: הקירות נצבעו בתכלת מגוון באפור, הריהוט שמנתי ונגיעות צבע כלליות (בעיקר ירוק תפוח) מוסיפות שמחה וקלילות ילדותית.
חדר שינה ילד
חדר הבן הקטן

חדר משחקים לילדים
קלילות ילדותית

 


רשימת ספקים חלקית:

ספות, שולחן מטבח, שולחן סלון: דרך המשי

שטיח סלון: ג'וספון

נגרות, מטבח, ארונות, שידות, ספריות, מדפים: נגריית קשוע עלאדין

עץ אלון טבעי מעושן וממויין, ריצופים, חיפויים וסניטריה: מודי

תאורה: לוגו, תומאס רמות השבים, מחסני תאורה

אביזרים וסטיילינג: ביתילי, מקס ברנר, קדם רמות השבים, זווית רמות השבים

קופסאות קרמיקה בעיצוב אישי: לימור בן יוסף

מקלחונים: הרמוניקה

דלתות פנים: פנדור


 

עוד דירות מועצבות:

אשליה מהמזרח: הפנטהאוז הכי תאילנדי בישראל
באמצע שנקין: דירה קטנה במבנה לשימור
כלים שלובים: עיצוב בית בשני סגנונות מנוגדים
העיצוב יביא את השינוי: מהפך ב-85 אלף שקלים
שקועה בעצמה: עיצוב דירת מיני פנטהאוז בכפר סבא

553
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...