שיפוץ נכון בדירת קבלן: יורדים בחדרים אבל עולים במרחב

בכדי להגדיל את תחושת החלל בדירה ויתרו בני הזוג על חדר שלם לטובת פינת אוכל מרווחת, והוסיפו עבודות גבס היקפיות וספרייה גדולה שמסתירים את הפגמים מבלי להתפשר על הספייס

95 מ"ר
עינת יבור
תהילה גור

הדיירים: זוג מבוגר

המקום: רעננה

בעלי הדירה שלפניכם אוהבים דברים לא שגרתיים: יש להם רוח צעירה מאוד וחוש עיצוב נפלא. הם ביקשו לשפץ את דירת הקבלן שברשותם, ולהפוך אותה מבעלת ארבעה חדרים לשלושה. במשפחתם יש הרבה נכדים והם מארחים הרבה, לכן היה צורך לוותר על חדר כדי להגדיל את פינת האוכל ולתת תחושת מרחב בחלל, שלא היה גדול גם כך.
המטבח הלבן השקט קיבל חיפוי שיש בגווני בטון מעורבבים עם חום ומעט מראה של קורוזיה שהקפיץ את המראה ויצר עניין של ממש. ארונות החשמל היוו מכשול עיצובי כיוון שהיו באמצע הסלון, ולכן הוסתרו על ידי עבודת אמנות של אלון גרקו. בנוסף נוצרה דלת למסתור ארונות החשמל. כמו כן, הבית לא היה מואר מספיק, לכן נוספו גם עבודות גבס היקפיות מבלי לפגוע בגובה התקרה, מהם יוצאת תאורת ספוטים שגם יוצרת תאורה וגם מרככת את האווירה. הווילונות קיבלו גוון אפור עם טקסטורה דומה לזו של הכורסאות.
מטבח מעוצב
מטבח רצפת פורצלן
סלון מעוצב
אומנות על קיר
תמונה נפתחת
סלון מרווח
מכיוון שהיה צורך בפתרונות אחסון תוכננה נגרות על כל הקיר בסלון, כאשר הגוונים הנבחרים היו בטון, עץ אלון, ושחור. בפלטת הצבעים הזו נעשה שימוש חוזר שיצר עניין רב ומעט דרמטיות. על מנת לשמור על שפה עיצובית אחידה אך נועזת נוספו גוונים ירוקים לפלטת הגוונים האפורים והחומים. הקמין הוסיף את המראה החם והיוקרתי והשלים את הקיר למראה שלם והרמוני.
סלון עם אלמנטי אחסון
כורסא צבעונית בסלון
שולחן סלון מרווח
רשימת ספקים חלקית:
נגרות – זדקה
קמין – קמין סטודיו
חיפוי שיש – חברת דקטון
ריהוט – אוקנין

553
9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל כך הרבה מכשולים מתוארים בכתבה שלא ברור למה קנו
הבית בכלל לא התאים ומלא בעיות. מן הסתם שילמו מלא על הבית ואז מלא על השיפוץ לנסות לתקן בעיות. עדיין יש בעיות שלא ניתן לתקן כמו כניסה ישר לתוך הסלון (בדירת 40 מר זה בסדר אבל לא ב95. בנוסף מארחים הרבה מצריך מקום לתליית מעילים תיקים וכו). בנוסף ארון חשמל באמצע קיר סלון (שהצליחו לכסות יפה באומנות אבל ... למה?). הבית לא היה מואר מספיק והצליחו להאירו יפה. אני לא מצליחה להבין איפה היתה מתוכננת פינת אוכל במקור. שוב תוהה למה לא פשוט לקנות דירה תואמת צרכים. הבית מעוצב יפה.

הבעיה בהרבה בתים היום כולל זה שלפנינו
שהוא פתוח מדי, אין אינטימיות, כניסה ישירות לסלון, מטבח בסלון (ואם המטבח לא כל כך נקי ומצוחצח). הנישות לטלוויזיה מגבילות את גודל המסך. דירה לא מרשימה ויחודית.

יצירתיות לשמה!!
בתור מעצבת מהתחום, תענוג לראות סוף סוף בית בעיצוב אחר וייחודי שמותאם במדויק לצרכים והמגבלות. רואים שיש כאן המון חשיבה ויצירתיות. בית מדהים! שאפו!

אם כך נראה המרחב הציבורי בדירה

מדהים
שילוב העץ והבטון בספריה-הצגת תכלית

מהמם

כרגיל אין קשר בין הכותרות למציאות
לבעלי הבית יש רוח צעירה - למה עיצבו להם בית זקן? הכל חום ואפור. קיר הכח יצא גרוע בגלל גודלו הרב שיוצר גוש כהה ענק, וחלוקה לא נכונה בין פתוח-סגור. במטבח אין כמעט משטח עבודה, הכיור כמעט בקצה השיש והכיריים כנ"ל בצד השני. החיתוך של הארון/שיש המרכזי כדי להשאיר בקצה מרחב לארון גבוה, במקרה הזה טעות חמורה. האי אטום אל מרכז החלל ויוצר גוש חוסם, במקום לתת לו שימוש או יופי גם בצד הזה. מישהו יכול להסביר לי מה הקשר בין המשפט: הבית לא היה מואר מספיק, לבין זה שאחריו: לכן נוספו גם עבודות גבס היקפיות... הגבס מספק תאורה??? אי אפשר להאיר בית בלי קרניזים מכוערים מגבס? המעצבת תקועה קצת בשנות השמונים....

כיסוי לארון חשמל
היכן ניתן לרכוש את הציפוי לארון החשמל של הבית???

בזבוז עיצוב
א. ממש לא תחושה צעירה אלא להיפך.... ב. למה הצד של האי בלי שום התייחסות...נראה ששכחו משהו.. ג. הכורסאות בסלון לא מתחברות לכלום... ד. התמונה מעל ארון החשמל נפלאה.... ה. וקיר הסלון הכהה יפהפה רק התמונה לא מתחברת....

בודק...