דירת גן בדימונה עם לוק של גורד שחקים

עם סקאלת גוונים מונוכרומטי מתוחכם, מטבח במרקם תעשייתי, כורסא של לא פחות מפרנקו גרי בסלון וקיר מחופה אבן בחדר השינה, קיבלה הדירה שלפניכם שיק אורבני עם טאץ' איטלקי

500,000
130 מ"ר
500 מ"ר
נטלי גנון

מטבח קטן מעוצב 

הדיירים: זוג בשנות ה-30 עם שני בנים
המקום: דימונה
דיירי הבית, זוג צעיר עם שני בנים קטנים, עברו לדימונה מהישוב מיתר. לטענתם, הבית הקודם היה אנמי ונטול כל צבע ועניין. "בבית הנוכחי הם חלמו לנשום בוטיק", מספרת מעצבת הפנים נטלי גנון. "הם קיוו לחוש ביוקרה, לגעת באלגנטיות ולהתהדר בייחודיות". לצד הציפיות העיצוביות, הבית גם נדרש לשמש כתא משפחתי מתפקד עם מטבח פעיל, גינה לאירוח ואזורי אחסון שימושיים.

 

מטבח תעשייתי


אמנם הדירה ממוקמת בדימונה, מוקפת בחולות ומדבר, אך הלוק העיצובי שהתבקש היה של לופט בגורד שחקים עירוני. לטובת זאת, נבחרה מניפת צבעים כהה בה מככבים שחור וגוונים שונים של אפור, בשילוב נגיעות של ירוק עמוק וחמרה נועזת. את הצבע השחור אפשר למצוא, בין היתר, בארונות המטבח. גם התנור שנבחר הוא בגוון שחור פחם, ומשטח העבודה עשוי אבן קיסר כהה דמוית בטון. "במטבח יש מרקם תעשייתי", אומרת גנון, "יחד עם תאורה מרשימה שתלוי מעל האי". 

מטבח מעוצב
כהה ונועז, המטבח

סלון ייחודי


הקו הכהה ממשיך גם לסלון. מערכת הישיבה מבית נטוצי עשויה קטיפה אפורה עם מסגרת עץ אגוז. לצדה ניצבת כורסת עור של פרנקו פרי שזורקת צבע לחלל. שולחנות הזכוכית בסלון מגיעים בגבהים שונים, ומסודרים על גבי שטיח פרסי עבודת יד בגוון ששובר את הדרמטיות בחלל ומכניס רוך וקונטרה. קיר הטלוויזיה משולב עם מזנון מרחף ופריט אומנות מקורי גדול ממדים ."כל החלל הציבורי מאובזר בתאורה שקועה ותלויה בהתאמה אישית המשלבת מתכת שחורה ופליז", מתארת המעצבת. "פינת האוכל הייחודית עשויה מפלטת עץ אשוח וניצבת על רגל זכוכית, והכיסאות בגוון ירוק עמוק". 

סלון דרמטי
דרמטיות עם רכות, הסלון

פינת אוכלמכניסים קצת ירוק, פינת האוכל

חדר רחצה יוקרתי


חדר הרחצה משדר גם הוא יוקרה. בחדר הרחצה המרכזי שולבו אריחי גרניט פורצלן מבריקים עם עורקים בגווני לבן ואפור בקונטרה של קיר ורצפה. "חדר הרחצה של ההורים חופה כולו באריח בגוון דרמטי, ונבחרו ברזים בגוון פליז", אומרת המעצבת גנון. "הכיור גבוה ומונח על משטח מעץ אלון שנעשה בנגרות אישית". 

חדר רחצה פשוטמשדר יוקרה, חדר הרחצה

קצת איטליה


לצד השיק הבוטיקי, בעלת הדירה ביקשה להכניס גם קצת טאץ' איטלקי. "הבטחתי לה לשבור את רצף המודרניות בחדר שינה, ולעצב אותו כך שיזכיר לה בכל בוקר ולילה את טוסקנה המדהימה", מספרת גנון. לצורך כך, חופה קיר המיטה בלבנים בגווני אבן עם נגיעות אפרסק וחום, ונבחר פרקט מאלון מבוקע. גם הריהוט נרתם לטובת המראה הדרוש – המיטה בגווני הכחול מטאלי, ויש ארון נישה רחב ידיים שתוכנן באופן אישי. "לקינוח, שולב טקסטיל רך ובהיר שתורם לתחושת הפינוק", מוסיפה גנון.  

חדר שינה כפרי
שובר את רצף המודרניות, חדר השינה

חדרים מזמינים


בחדרו של הבן הגדול, בן השש, הושם דגש על פרקטיות. גווני החדר נעים בין ירוק מנטה לגווני אפור, עם נגיעות של שחור מתכתי. בחדר של הבן הקטן, בן השנתיים, נעשה שימוש בגוונים דומים אך התכנון הותאם לגילו. "פינת הציור מונמכת ויש שטיח צמר צבעוני שמזמין את הצעיר שבבני הבית לשהות בחדרו בכל עת", מספרת גנון. " על אחד הקירות תלויה כוורת בגוונים חיים, ולצדה לוח מגנטי בצורת לב. קיר המיטה אף הוא לא נשאר חשוף, והוא מהודר בשני סטריפים ירוקים שעליהם תלויות הבובות האהובות על הילד".

חדר ילדדגש על פרקטיות, חדר השינה של הילד הגדול

חדר ילדמקום מיוחד לבובות, חדר השינה של הילד הקטן

קיר כוח


אזור נוסף שזכה ליחס מיוחד בבית, הוא קיר הכניסה המשלב חיפוי מראות עם תאורת גבס. לצדו מוצבת קונסולה מאגוז בשילוב פליז, יחד עם ואקססוריז להשלמת המראה. "קיר הכניסה הוא קיר הכוח של החלל הציבורי", טוענת המעצבת. "התכנון שלו מורכב, כך שכבר עם הכניסה לבית יש רמז לבאות".  

קיר כניסה לבית
רמז לבאות, קיר הכניסה

רק לקבל מפתח


מבחינת המעצבת, פרויקט זה הוא דוגמה מייצגת של עבודתה. "כששואלים אותי מה הטעם העיצובי שלי או איך הייתי בוחרת לעצב את ביתי שלי, סוף סוף יש לי תמונות ממשיות במקום מילים, תיאורים והדמיות", משתפת גנון. "עם לקוחות כאלה, נותר לי רק לקבל מפתח משוכפל ולהגיע ללילה בכל פעם שהם יוצאים מהבית".

אקססוריזקלעו לטעם של המעצבת

אקססוריזלנשום בוטיק

ראשית
10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב מקסים מלא שיק וחמימות תהנו !

איך הצליחו ליצור דירה חשוכה
באחד המקומות הכי מוארים בעולם? אפס קשר בין פנים לחוץ בדירת גן?

חדר רחצה יוקרתי??

דירה
מקסים מקסים, מאיפה כסאות הבר?

שאלות למעצבת
אפשר בבקשה את מספר האבן קיסר? כמו כן, מהיכן המיטה בבקשה?

יפה עם טעויות בתכנון
בחדר הילד הגדול אין מקום למיטה נוספת לאירוח חבר, בגלל השולחן, והרי ילדים אוהבים לארח חברים לשינה... במטבח הושאר שטח ממש קטן לצד הכיור, ועוד מיקמו בצד אחד את מתקן המים והקטינו את מרחב העבודה.. השיש שליד הכיור אמור להיות המשטח העיקרי בו עובדים, שוטפים וחותכים... שאלה: מה המעצבת רוצה להראות לנו בתמונה של ספרים על פריס. ניתן ללמוד מזה משהו על איכות העיצוב?

שאלות למעצבת
אפשר בבקשה את מספר האבן קיסר? כמו כן, מהיכן המיטה בבקשה?

כל הצמחייה מפלסטיק. מיותרת לחלוטין
הבית מושקע מאד, הרהיטים יוקרתיים לעומתם העציצים נראים לא במקום. הבית גדול מאד ויש מקום לעציץ גדול ואמיתי בחלל ולא כמה כלים קטנים עם צמחי פלסטיק.

ופרנקו גרי לא ידע שהוא כזה...
הטקסט אוי הטקסט. ..."לצד הציפיות העיצוביות, הבית גם נדרש לשמש כתא משפחתי מתפקד עם מטבח פעיל, גינה לאירוח ואזורי אחסון שימושיים." אתם הבנתם את התופעה המדהימה הזאת? לא רק מעוצב, אלא אפילו שימושי! איזו דרישה מוגזמת מבית...

מקסים

בודק...