אוסטק שמיר בונה בית עם אופי אקלקטי המשקף את אופייה של המשפחה

במושב רגבה, על מגרש בעל שלוש צלעות נבנה בית בשיטת בנייה ירוקה כשצורת האות ר' מהווה ציר מקשר בין אדריכלות מעטפת הבית, החצר שמשתלבת בה ועיצוב המטבח. הבחירה בסגנון עיצוב אקלקטי מקנה לבית המחבק תחושת חמימות המעידה על קשר משפחתי הדוק

מלכה שמיר
אוסטק שמיר מבנה פלדה ואבן בע"מ
פרי רימר
אביטל רוטנברג בשיתוף פרי רימר

 

בעלת הבית, אביטל רוטנברג שהיא מעצבת מוצר ומעצבת פנים, ראתה לעיני רוחה איך הבית יראה בתום פרויקט הבנייה והעיצוב. יחד עם האדריכלית פרי רימר הן הפכו את חזונה למציאות. הבחירה במגרש משולש הייתה מכוונת וזאת במטרה לבנות עליו בית בשיטת בנייה ירוקה ומתקדמת שמאפשרת דיוקים מרביים, בנייה מהירה ונקייה וקירות מבודדים טרמי.

חיבור בין הפנים לחוץ הבית

חיבור בין הפנים לחוץ הבית

חיבור בין הפנים לחוץ הבית

בהתאמה לצורת המגרש, הבית תוכנן בצורת זווית ישרה כאות ר' מתוך כוונה שגם לגינה תהיה צורה דומה, במטרה שחיבור בין הבית לגינה ייצור הרמוניה מושלמת בין החוץ לפנים. רמזים מהעיצוב האקלקטי שכולל, מודרניזם, קלאסיקה, כפריות, אלמנטים תעשייתיים ואפילו וינטג' שמתבטא בפסנתר של פסנתרנית שהייתה קרובת משפחה, מקבל ביטוי גם במעטפת הבית שיש בה ניחוח מסגנון הבאוהואס המחוזק באמצעות תריסי עץ.

פסנתר בסלון בעיצוב קלאסי

סלון

סלון

התייחסות להרגלי המשפחה היצירתית, במטבח הסמוך לסלון, שגם הוא עוצב בצורת האות ר' עוצבה פינת משחקים ויצירה לבנות שמאפשרת להם ליצור את כל שעולה על רוחן ללא מגבלה של זמן, כי בזכות דלת פינתית מעוצבת, היצירתיות שלהן יכולה להימשך גם לימים הבאים, מבלי שתפריע ליתר בני המשפחה.

מטבח מודרני

מטבח מודרני

מטבח מודרני

רעיון הפתיחות והניתוק מתבטא גם בעיצוב המשרד הביתי שמצד אחד הוא פתוח למרחב החברתי ומצד שני במידת הצורך ניתן לסגור את דלת הזכוכית והווילון שמעליה. חותם אישי של אביטל התבטא בכיסאות המטבח שעוצבו על ידה ובגוף התאורה בסלון שעוצב ונעשה על ידה במטרה ליצור חוויה ייחודית לכל למי שנכנס הביתה.

סלון קלאסי

סלון קלאסי

סלון קלאסי

בחלל המדרגות שמובילות לקומת חדרי השינה תוכנן חלון גדול וארוך דרכו חודר אור טבעי גם למסדרון שבקומה העליונה. בכל הבית ניכרת בחירה ושילוב מדויק בין חומרים, מרקמים, צבעים, סגנונות ועיצוב. לבחירתו של כל אחד מהפריטים נתינה תשומת לב רבה בהתאמה מלאה להווי החיים ולאופי המשפחה שגרה בבית.

גרם מדרגות עם מעקה שקוף

גרם מדרגות עם מעקה שקוף

גרם מדרגות עם מעקה שקוף

*את הבית בנתה חברת אוסטק שמיר אשר מתמחה כבר מעל 30 שנה, בבניית בתים בשיטות בניה מתקדמות וירוקות. החברה בנתה ברחבי ישראל מעל ל 1000 בתים.

רשמית ספקים חלקית:נגרות: אודי אפרגן
אלומניום: אלום זוהר ובניו בע"מ
שליכט צבעוני: דקוליין
מוצרי עץ דקים ופרגולות: עץ ועצה
מוצרי גבס ובידוד: אורבונד
מטבחי פנים: רגבה
מקלחונים מעקות מראות: זכוכית גביש
ריצוף וסניטרים: זהבי עצמון
גופי תאורה: נוח חשמל- עולם התאורה
אבטחה: וויליאם סיסטם. WILLIAM SYSTEM
מוצרי בטון: רוטנברג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...