יאמי ומאמי: בית של טעמים ונופי בוסתן במושב

בית שנבנה עבור בני זוג מעולם הסטיילינג וצילומי המזון, כולל כל מה שהם צריכים לבישול, אירוח, צילום וחיים נינוחים בתוך נוף ירוק. הרמוניה שמעוצבת בדרמטיות

1,600,000
186 מ"ר
500 מ"ר
אלעד גונן
עמרי ויצמן
נורית נבו תנעמי
נורית נבו תנעמי

הדיירים: זוג + 1
המיקום: מושב במישור החוף הדרומי

כשהבעל הוא מתכנת וצלם מזון והאישה עוסקת בייעוץ תזונתי ובסטיילינג לצילומי למזון, רק טבעי שהבית שבנו עבורם ועבור ילדתם הקטנה יכלול מטבח גדול שיתאים לסדנאות ולעריכת צילומי מזון. לצד זאת ביקשו בית דרמטי עם נוכחות, שיתאים לאירוח וישתלב בנוף של הבוסתן בו הוא נבנה, ויכלול חדר שינה מרווח ומפנק.

הבית נבנה בחלקת ההורים במושב עם חלל מרכזי מואר דרך ויטרינה וחלון ישיבה עגול ומיוחד ומטבח גדול מאוד המאפשר בישול בצוותא, עריכת סדנאות בנושא מזון וצילום מזון. הדיירים ביקשו בית שונה בגוונים של אפור ושחור עכשוויים, והמעצבת הוסיפה גווני ירוק מעושן וטורקיז שירעננו את החלל ויעניקו ייחודיות בקיר הנגרות השחור, העוטף את צד החלל הציבורי. "רציתי ליצור אווירה קונטרסטית ולקשר את הפנים עם הסביבה הירוקה שבה ממוקם הבית ויחד עם זאת לעדן את המודרניות עם טוויסט בוהו שיק", אומרת המעצבת.

חלון עגול לישיבה

הדיירים ביקשו בית שונה בגוונים של אפור ושחור עכשוויים

חלון עגול לישיבה
קיר כניסה צבוע

המעצבת הוסיפה גווני ירוק מעושן וטורקיז שירעננו את החלל ויעניקו ייחודיות בקיר הנגרות השחור

קיר כניסה צבוע
חלון עגול
חלון עגול

החלל הציבורי תוכנן כ-Open Space וכולל בתוכו מטבח מרווח עם אי רחב במיוחד עליו ניתן לאכול, לבשל ולערוך סדנאות בנושא צילום מזון. למטבח נבחרו פורמייקת ננו אפורה וחיפוי דקטון אפור תואם למראה ניטרלי, והאי עשוי פורמייקת ננו שחורה ומחופה בדקטון שחור עם נימים לבנים כשסביבו כיסאות קלילים ונוחים בשחור. האי מואר בשלושה גופי תאורה במראה מודרני נקי בגוון אפור שתואם לגוון המטבח כדי להמשיך את הגוון הניטרלי.

קיר דלת הכניסה עד קצה המטבח כוסה כולו בנגרות עץ פורמייקה ננו בצבע שחור מט, ומכיל בתוכו מקומות אחסון רבים. בתוכו חבויים גם ארון החשמל ויציאות המיזוג שהוזמנו גם הן בגוון שחור. נישה מיוחדת תוכננה לתמי 4 ותחתיה מגירות נשלפות לכוסות וקפה. כדי לשבור ולהקליל את הרצף השחור תוכננו נישות דקורטיביות בפורמייקה בגוונים ירוק מעושן וטורקיז. הארונות במטבח ובקיר השחור חופו עד קו התקרה כדי להדגיש את גובה החלל, 3.30 מטרים, ולהעניק לבית מראה אחיד ושלם.

מבט מהסלון למטבח

החלל הציבורי תוכנן כ-Open Space וכולל בתוכו מטבח מרווח עם אי רחב במיוחד עליו ניתן לאכול

מבט מהסלון למטבח
מטבח כהה

למטבח נבחרו פורמייקת ננו אפורה וחיפוי דקטון אפור תואם למראה ניטרלי, והאי עשוי פורמייקת ננו שחורה

מטבח כהה
אי שחור

האי מואר בשלושה גופי תאורה במראה מודרני נקי בגוון אפור שתואם לגוון המטבח כדי להמשיך את הגוון הניטרלי.

אי שחור

פינת סלון המובילה אל היציאה למרפסת האחורית מוקפת עצי פרי, ומושב חלון עגול מהווה אזור השתרעות ותצפית בלתי שגרתית אל הבוסתן. לסלון מראה נינוח עם קריצה למוטיבים אתניים:  ספות ניטרליות באפור, שטיח זברה המזכיר אלמנטים אפריקאיים, אמנות קיר אבוריג'ינית שנרכשה ב-etsy לצד צלחות קש קלועות בעבודת יד ושידת סלון המשלבת עץ טבעי מרוקע ועץ צבוע שחור. במקום שולחן סלון סטנדרטי נבחרו תופי מתכת מרוקעים בעבודת יד שתרמו לאווירה הנינוחה. הקיר הירוק משתלב עם צמחים רבים שמרככים את הקווים הנקיים. פינת הרביצה מתחת לחלון העגול תוכננה לפי מידות הנישה וצבועה בצבע הקיר, כדי לשמור על החלון כנקודת מיקוד. היחידה משמשת לישיבה ולאחסון צעצועים.

קיר כניסה ארוך

הארונות במטבח ובקיר השחור חופו עד קו התקרה כדי להדגיש את גובה החלל, 3.30 מטרים, ולהעניק לבית מראה אחיד ושלם.

קיר כניסה ארוך

יחידת ההורים ממשיכה את הקו של הבית במשחק בין ירוק, אפור ושחור. המיטה מרופדת בגוון אפור וקיר גב המיטה נצבע בירוק. במקום שידות לצד מיטה נבחר שולחן קפה עם דוגמה מעניינת, ומנורות טיפה נתלו מן התקרה. המעבר לחדר האמבטיה תוכנן כחדר ארונות his & hers שקועים בנישות. בחדר האמבטיה מקלחון רחב עם שני ראשי גשם וארון כיור ירוק עם כיור אובאלי מונח בשחור. הקיר הראשי חופה באריחים מאוירים בשחור לבן.

קיר גב צבוע

יחידת ההורים ממשיכה את הקו של הבית במשחק בין ירוק, אפור ושחור

קיר גב צבוע
שולחן קפה במקום שידת צד

המיטה מרופדת בגוון אפור וקיר גב המיטה נצבע בירוק.

שולחן קפה במקום שידת צד
ארונות בחדר השינה
ארונות בחדר השינה
חדר הרחצה של ההורים

בחדר האמבטיה מקלחון רחב עם שני ראשי גשם וארון כיור ירוק עם כיור אובאלי מונח בשחור

חדר הרחצה של ההורים

חדר השינה של הבת עוצב בגוונים רכים. הקיר הצמוד למיטה נצבע בצבע מוקה ולמיטה המרופדת נבחר גוון ורוד פודרה עדין. מעל המיטה מדבקות עיגולים בגוון מוקה שיוצרו במיוחד ותמונות מ-etsy  שמוסגרו בגוון זהב שמפניה. טקסטיל בגוונים תואמים וארגז אחסון שהוא גם מושב מרופד יוצרים יחד שילוב צבעוני בחדר עדין ומזמין אך לא סטרילי וקר, שמשדר חמימות. במקלחת הילדה נשמרו גווני האפור בריצוף ואריח הגיאומטרי. ארון מקלחת מרווח בוורוד מכיל גם תחנת הטענה לדייסון.

חדר שינה בת

חדר השינה של הבת עוצב בגוונים רכים

חדר שינה בת
חדר רחצה בת

במקלחת הילדה נשמרו גווני האפור בריצוף ואריח הגיאומטרי. ארון מקלחת מרווח בוורוד מכיל גם תחנת הטענה לדייסון.

חדר רחצה בת

בתהליך ייחודי שיתפה המעצבת לראשונה פעולה עם בעלה, יובל תנעמי, הבעלים של חברת עידן הנדסה שהיה אמון על התכנון ההנדסי ועל ליווי וניהול הפרויקט. שניהם שילבו כוחות כצוות משלב התוכניות ועד מסירת המפתח, והפרויקט זרם באופן הרמוני עם דיירים סומכים ומאפשרים שקיבלו בית לשביעות רצונם המלאה. "כשתבחרו את בעלי המקצוע, אל תשימו את הכסף בקדמת ההחלטות. אכן, כדאי לשמור על מסגרת התקציב אך אין תחליף לבעל מקצוע איכותי ואמין שעליו קיבלתם המלצות טובות", היא אומרת.

שירותי אורחים

אכן, כדאי לשמור על מסגרת התקציב אך אין תחליף לבעל מקצוע איכותי ואמין שעליו קיבלתם המלצות טובות"

שירותי אורחים

רשימת ספקים חלקית:

אלומיניום: פסגות אלומיניום

תאורה: טליה תאורה

מטבח ונגרות קיר סלון: אביבי מטבחים

שידת סלון: אלון דודו

יחידה מתחת לחלון העגול, ריהוט חדר הורים וילדה: רהיטי גזית

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה על הכתבה ותודה ללקוחות המקסימים שלי.

בודק...