50 גוונים של ירוק: מעצבת הפנים נטלי קונטנטה פותחת בפנינו את ביתה

לא בכל יום ניתנת לנו ההזדמנות לבקר בביתה של מעצבת פנים מוכשרת ועסוקה אבל ההמתנה היתה שווה בהחלט! מעצבת הפנים נטלי קונטנטה חושפת בפנינו את ביתה ומוכיחה שבעזרת תכנון מוקפד של חללים, בחירה נבונה של חומרים ושילוב מנצח של פרטי ריהוט ואקססוריז ניתן ליצור בית עתיר יופי ושפע של אופי.

אבי קבלו
נטלי קונטנטה

יש בתים שקשה להישאר אדישים מולם וזה שבחרנו להציג בפניכם הוא בדיוק כזה. כבר עם פתיחת דלת הכניסה של ביתה הפרטי של מעצבת הפנים נטלי קונטנטה אנו נחשפים למבואה המוארת ולחלל הציבורי שניכר בו שימת הדגש על כל פרט ופרט. "אנחנו המעצבים הלקוחות הכי קשים של עצמנו", מסבירה נטלי בחיוך: "באופן טבעי, כמעצב, אתה רוצה לשלב את כל החידושים, האביזרים והרהיטים שאתה נחשף אליהם בעבודתך וזה הופך את התהליך למאתגר וכל בחירה למורכבת יותר. בדומה לכל פרויקט גם כשזה מגיע לבית הפרטי עניין התקציב עומד בעינו ועליך להוציא את המקסימום ביחס לתקציב הקיים, בדיוק כשם שאתה עושה עם הלקוחות".


דלת כניסה ירוק בהיר

מבט לחלל הציבורי ממבואת הכניסה

מבט לחלל הציבורי בביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו
שידת כניסה
מבואת הכניסה בביתה של נטלי קונטנטה
סלון אפור

הפיכת החלל הציבורי למרחב מחייה פונקציונאלי, מעוצב ומרשים

מבט לחלל הציבורי בביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו

את בביתה שבראש העין יזמה נטלי אחרי שביתה עזבה את הבית: "החלטנו שזאת הזדמנות מצוינת לבצע שינויים כמו שדרוג חדר השינה והרחצה לסוויטה מפנקת כמו בבית מלון יוקרתי והפיכת החלל הציבורי למרחב מחייה פונקציונאלי, מעוצב ומרשים. אני מאוד מחוברת לצבע הירוק ובפרויקט הזה ניתן לראות כיצד שילבתי אותו בנגיעות בחלקי הבית השונים".

שידה סלונית שחורה

אחד השילובים המוצלחים, מהבולטים לעין, הוא צבעי הבטון אל מול נגיעות העץ וגווני הירוק

מבט לחלל הציבורי בביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו

את הבית עיצבה נטלי בסגנון מודרני עם נגיעות מובהקות של אקססוריז וצבע שמקנים לו אווירה ביתית וחמימה. אחד השילובים המוצלחים, מהבולטים לעין, הוא צבעי הבטון אל מול נגיעות העץ וגווני הירוק שמכניסים ממד חי ודינמי.

ספה בצורת ר בצבע אפור

את הבית עיצבה נטלי בסגנון מודרני עם נגיעות מובהקות של אקססוריז וצבע

מבט לסלון ביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו
פינת האוכל בביתה של נטלי קונטנטה
פינת האוכל בביתה של נטלי קונטנטה
פינת האוכל בביתה של נטלי קונטנטה

פינת האוכל

פינת האוכל בביתה של נטלי קונטנטה

סוויטת השינה של בני הזוג גדלה על חשבון חדר הרחצה הישן ואילו זה החדש גדל הודות לכך שהאלמנטים שבחדר השירות הוטמעו כחלק אינטגרלי מהמטבח (כולל המייבש ומכונת הכביסה). בין חדר השינה לחלל הרחצה החדשים מפריד קיר זכוכית עדכני שמותיר את שני האגפים מוארים ואווריריים. המעצבת יצרה מקלחת ענקית עם ספסל ישיבה ונישה לפרפומריה ובקבוקים. ארון האמבט תוכנן ועוצב על ידי נגר אומן, ועליו הונח כיור נחושת מרשים.

מיטת הקטיפה האפורה בולטת אל מול הקיר שנצבע בירוק בצורת נישה שעוטפת אותה. מהתקרה משתלשלות מנורות גליל בגווני חום ברונזה. השידות לצדי המיטה הם שולחנות למטרה זו בגווני ירוק זהב ומחמיאים לצבעוניות ולפרופורציות בחלל. חלל הרחצה הצמוד רוצף באריחים גדולים באפור ובחיפויי בגוון ירוק, להם שידכה המעצבת כלים סניטרים בצבעי ברונזה.

סוויטת חדר השינה

מיטת הקטיפה האפורה בולטת אל מול הקיר שנצבע בירוק בצורת נישה שעוטפת אותה

מבט לסוויטת השינה בביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו
חדר רחצה

חדר הרחצה

מבט לחדר הרחצה בביתה של נטלי קונטנטה
חדר הרחצה בצבע תכלת
חדר הרחצה, צילום אבי קבלו
חדר הרחצה בביתה של נטלי קונטנטה
חדר הרחצה בביתה של נטלי קונטנטה

הסלון המואר ורחב הידיים רוצף באריחים גדולים במיוחד בגווני אפור להם שידכה נטלי ריהוט בגווני אפור ושחור, אלמנטים מקש ועץ וטקסטיל על טהרת הירוק. מבנה הבית הכתיב מטבח חדש בקווים ישרים וגם בו ניכר שילוב בין אלמנטים, צבעים וחומרים כמו פרטי העץ, הארונות הירוקים והקלפה השחורה שדלתה עשויה רשת. אבן הקיסר אותה בחרה כמשטחים עתירה עורקים ומוסיפה חיים ותנועתיות. שירותי האורחים כוללים את אפקט ה-WOW לא מעט בזכות קיר האסלה אותו חיפתה באריחים בהדפס טרופי שיוצרים אווירה של חדר בריזורט.

מבט למטבח ביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו

מטבח חדש בקווים ישרים וגם בו ניכר שילוב בין אלמנטים, צבעים וחומרים כמו פרטי העץ

מבט למטבח ביתה של נטלי קונטנטה, צילום אבי קבלו
שרותי אורחים

שירותי האורחים כוללים את אפקט ה-WOW לא מעט בזכות קיר האסלה

מבט לשירותי האורחים, צילום אבי קבלו
משרבייה

משרבייה - דלת לחדר הארונות בחדר השינה

משרבייה - דלת לחדר הארונות בחדר השינה

את הביקור מסכמת נטלי בטיפ: "כשמעצבים בית יש להתחשב בסטטוס המשפחתי, אל תפחדו להגשים חלומות ולהכניס את מה שאתם אוהבים לבית שאתם גרים בו. אל תחששו לחזור על חומרים ולשלב אלמנטים מאבן, עץ וכמובן צבע- אלה הם שיוצרים הרמוניה בחלל".

 

רשימת ספקים חלקית:
חיפויים וסניטריה: א.א קרמיקה, וילונות: גלי וילונות, אמנות: הציירת ליאת נגר, ריהוט: פלורליס

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...