נקי זה הכי: העיצוב הנקי שגרם לנו להתאהב

התאהבנו בבית שעיצבה טלי לוזון, עבור זוג להם 3 ילדים צעירים. לא רק בזכות החללים המרווחים והמוארים אלא גם, ובעיקר, הודות לעיצוב הנקי והמוקפד ובחירת רהיטים מושכלת, שמקנה לכל חלל מראה מדויק ואוורירי. כך היא עשתה זאת

500,000
175 מ"ר
מאור מויאל
טלי לוזון
טלי לוזון

עבור: זוג בשנות ה-30 לחייהם להם 3 ילדים
היכן: אופקים

בני הזוג, להם שלושה ילדים צעירים, יכולים להיות מאוד מרוצים: ביתם החדש באופקים, שתוכנן על ידי חברת י"ח דמרי, זכה למראה מוקפד, נקי ועוצמתי. מעצבת הפנים טלי לוזון הצליחה, בתבונה רבה, לעורר את חלליו לחיים על ידי שימוש בסקאלת צבעים מונוכרומטית מדויקת ושילוב פריטים שמקנים מראה בלתי מתאמץ, עתיר שכבות ורבדים ועם זאת אוורירי.

סלון בעיצוב נקי

צבעוניות מונוכרומטית כובשת, רהיטים מפנקים ואקססוריז

צבעוניות מונוכרומטית כובשת, רהיטים מפנקים ואקססוריז

"הקונספט העיצובי שבחרנו מושתת על קווים מינימליסטיים מאוד נקיים, אך יחד עם זאת חשוב היה לנו לייצר משהו שונה וייחודי, שיצור את אפקט ה-WOW כבר שנכנסים הביתה. כדי לעשות זאת ניתנה התייחסות ותשומת לב לכל פרט ופרט" מסבירה המעצבת.

"ליווי דירת קבלן הוא תהליך לא פשוט שדורש להישאר כפופים לאילוצים של החברה הקבלנית, אבל בשורה התחתונה עשינו הכל כדי לשוות לבית הזה תחושה שהוא נתפר בדיוק למידותיהם. התגברנו על כל הבעיות שבדרך, נצמדנו לתקציב הראשוני שהיה די מוגבל ויצרנו עבור בני המשפחה סביבת מגורים חווייתית, שעונה על הצרכים והחלומות של כל אחת ואחד מהם".

 

מטבח במראה נקי

תכנון נכון של המטבח סייע לרבע את המבנה הצר והארוך

תכנון נכון של המטבח סייע לרבע את המבנה הצר והארוך
עיצוב: ליאת שעיה צילום: קרין רבנה

"התכנית המקורית של הבית היתה גם היא מעט מאתגרת", משחזרת לוזון. "הוא צר יחסית וארוך והמטבח ממוקם ממש בכניסה אליו. כדי להימנע ממראה צר ונקיקי בחרתי לרבע את החללים ככל הניתן, על ידי שילוב של אלמנטים נכונים. כך למשל במטבח יצרתי שני איים שמשנים את הפרופורציות ומעדנים את המרחב הציבורי. בחרנו בגישה הפרקטית ויצרנו ארון גבוה, מחופה פורניר אלון מולבן, עם חזית ויטרינות בגימור מראה מושחרת ולד פנימי שמסייע לשוות לרהיט מראה של קיר דקורטיבי.

בכדי לייצר את הקו המודרני והמהוקצע בחרה לוזון לרהט את הבית במגוון רהיטים מבית 'רהיטי קיבוץ השלושה' להם שידכה תאורה דקורטיבית שתורמת גם היא לתפיסת העיצוב: "כך למשל, בחרתי עבורם פינת אוכל פורמלית בצורה אמורפית נקיה ופיסולית שמשתלבת נפלא בטוטאל לוק", היא מסבירה.

פינת אוכל בעיצוב נקי

פינת אוכל עגולה

פינת אוכל עגולה

"התאורה הדקורטיבית ששילבתי במטבח חוזרת גם בסלון, שם שילבתי את מסך הטלוויזיה במרכז קיר כוח בגוון חאקי בהיר. באותו קיר מצוי גם הקמין שהפך לחלק בלתי נפרד מהעיצוב. לחלל זה נבחרה ספה מפנקת בגוון אפור בהיר, לצידה שילבתי צמד שולחנות קפה פרקטיים ויפים- האחד בגוון שחור שמתכתב עם גוון פינת האוכל והשני, שולחן טראצו שמזכיר את גוון קיר הטלוויזיה. בנוסף בחרתי שתי כורסאות רטרו בגוון קאמל ששובר את הצבעוניות המונוטונית. הווילונות בגווני הפשתן מעניקים לחלל מראה הרמוני וטבעי".

קיר כוח ווילנות רכים

הרהיטים, קיר הכוח והווילונות הרכים הופכים את הסלון לואוו

הרהיטים, קיר הכוח והווילונות הרכים הופכים את הסלון לואוו

במאסטר השינה של ההורים נשברו קירות חדר הרחצה המקורי ובמקומם יצרה המעצבת חזית זכוכית כהה ואלגנטית: "כך חדר השינה הפך לאוורירי, רחב ידיים ומפנק", היא מסבירה. "בנוסף, התאמנו עבור בני הזוג נגרות CUSTOM MADE מינימליסטית ומרשימה כמו המיטה אותה ריפדנו בבד פיפטה. כל אלה נחים על מצע פרקט עץ אלון מולבן בדוגמת פישבון.

מאסטר שינה בעיצוב מודרני

גב המיטה במאסטר ההורים רופד בד פיפטה

גב המיטה במאסטר ההורים רופד בד פיפטה
חדר רחצה במאסטר הורים

בחדר השינה חזיתות זכוכית במקום קירות בנויים

בחדר השינה חזיתות זכוכית במקום קירות בנויים

חדרי הילדים עוצבו בהתאם לטעמם וגילם ולכל אחד מהם הוזמנה מיטה מרופדת בבדים שמשתלבים בצבעוניות החדר. "בחדרים של הקטנטנים בחרתי להשתמש בצבעים אלגנטיים, מעט בוגרים מהרגיל, שילכו איתם שנים קדימה. יצרנו עבורם ארונות בדוגמת קשתות שנצבעו בגוונים תואמים. הקרניזים, הווילונות, הטקסטיל והאקססוריז תרמו גם הם להקנות לכל חדר אופי משלו.

חדר ילדים בעיצוב מודרני

צבעוניות בוגרת ואלגנטית גם בחדרי הילדים

צבעוניות בוגרת ואלגנטית גם בחדרי הילדים
חדר אורחים מעוצב

חדר אורחים מעוצב

חדר אורחים מעוצב
חדר ילדים בעיצוב מודרני

המיטה עוצבה והותאמה במיוחד לחלל ולצבעים הנבחרים

המיטה עוצבה והותאמה במיוחד לחלל ולצבעים הנבחרים

חדר הרחצה הכללי הגביל את המעצבת מבחינת בחירת אריחים, אך כיור מעוצב בהזמנה אישית הקנה לחלל הזה מראה מהוקצע ומרשים. לצידו נבחרה נגרות מעץ אלון מולבן שנאמנה לצבעוניות הבית.

חדרי רחצה בעיצוב מודרני

חדרי רחצה

חדרי רחצה בעיצוב מודרני

רשמית ספקים חלקית:
רהיטי קיבוץ השלושה
חברת אלוני
אבן שיש אלי ונתי
שטיחי שמחון
סטיב דיזיין

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...