אושיית האינסטגרם נשארה לגור אצל ההורים והיא מאושרת עד (עליית) הגג

אלין כהן, רק בת 21 וכבר הגשימה את חלומה לגור בסוויטה מלכותית במראה טוסקני עם נגיעות מודרניות. אושיית האינסטגרם שיפצה את עליית הגג בבית הוריה ושילבה שם ממיטב רהיטי קיבוץ השלושה בגוונים של שחור ולבן על רקע חמים מעץ. יצא מושלם.

70 מ"ר
אלעד גונן
רינת ברוך
רינת ברוך

דיירים: רווקה צעירה

המיקום: גבעת אולגה

 

אלין כהן היא לא רק אושיית אינסטגרם אלא גם בעליו של עסק עצמאי בתחום הקוסמטיקה, ככזאת היא אנינת טעם ומקפידה במיוחד על סביבת חיים מעוצבת. מעצבת הפנים רינת ברוך הגשימה את חלומותיה של אלין בעליית הגג של בית הוריה בגבעת אולגה.

שטח הממלכה של אלין כ-70 מ"ר, הסטת המדרגות לצד והגבהת הגג הביאו לניצול מקסימלי של המרחב כך שניתן להנות בעליית הגג מסלון בנוסף לאזור השינה, מחדר רחצה מרווח, ואפילו מתוספת של מרפסת.

כרקע לעיצוב הונחה רצפת פישבון שחורה ואלגנטית המדגישה ומבליטה את הרהיטים הרכים והבהירים שנבחרו בקפידה ברהיטי קיבוץ השלושה. הקירות והווילונות הלבנים מאזנים את הרצפה הדרמטית, והתקרה העשויה עץ טיבעי בגוון כהה מעניקה חמימות עמוקה. כדי להוסיף עיניין ויוקרה לחלל חופה קיר הטלוויזיה בפורצלן האוסף לתוכו את פלטת הגוונים של הפרויקט.

עליית גג מעוצבת

התקרה העשויה עץ טיבעי בגוון כהה מעניקה חמימות עמוקה

עליית גג מעוצבת
עליית גג מעוצבת

שימוש מרובה במגירות מאפשר גם פונקציונאליות וגם שמירה על מראה מסודר המתאים לויטרינת זכוכית.

עליית גג מעוצבת

אזור השינה מקבל את מראהו הרך מריבוי הטקסטיל שבו. המיטה המרופדת, השטיח העבה ווילון הקרפ שבגב המיטה כולם כאחד לבנים וחפים מקישוטיות. בארון הבגדים שולבו דלתות הזזה החושפות את מבנהו הפנימי. מאחורי דלתות הזכוכית נמצאות בעיקר מגירות עם חזיתות מעץ מלא שיש בו חזרתיות חומרית המתכתבת עם תקרת העץ. שימוש מרובה במגירות מאפשר גם פונקציונאליות וגם שמירה על מראה מסודר המתאים לויטרינת זכוכית. במדפים שמעל המגירות הונחו לתצוגה אקססוריז ואביזרי אופנה משלימים.

עליית גג מעוצבת

אזור השינה מקבל את מראהו הרך מריבוי הטקסטיל שבו.

עליית גג מעוצבת
עליית גג מעוצבת

השנדליר בנוי כעוגת שכבות הפוכה עשויה מריבוי צינורות זכוכית עגולים

עליית גג מעוצבת

גיאומטריה מעוגלת עוברת כחוט השני בין האלמנטים השונים בחדר ומעצימה תחושות של זרימה ונועם. שולחן הסלון הוא הדום רך ומעוגל המתפקד בעזרת לוח זכוכית עליון, השנדליר בנוי כעוגת שכבות הפוכה עשויה מריבוי צינורות זכוכית עגולים. המראה כעיגול קטום מעל שידת איפור המעוגלת בצדדיה. ההדום, וכדי הצמחיה השחורים מעוגלים גם הם. מושב הכורסאות הוא ככריות עגולות שהמשענות שלהן מחוברות בפרט חיבור מינימליסטי המתעתע לחשוב כי הן מרחפות, מה שמדגיש כי גם הן מדברות בשפה גלילית מעוגלת.

עליית גג מעוצבת
עליית גג מעוצבת
עליית גג מעוצבת

מושב הכורסאות הוא ככריות עגולות שהמשענות שלהן מחוברות בפרט חיבור מינימליסטי המתעתע לחשוב כי הן מרחפות

עליית גג מעוצבת

חדר הרחצה שומר על הקו של שימוש במנעד מינימליסטי של חומרים וגוונים. הקירות והרצפה חופו באותם אריחים דמויי שיש, הנגרות ותקרת העץ נצבעו בלבן, כמו התקרה המפוספסת קיבלה גם הנגרות אלמנט דקורטיבי של פספוס עדין. הכלים הסניטריים מוזהבים וכמוהם גם הידיות בנגרות וגופי התאורה, כל אלה יחד הם כתכשיטים בחדר. המראה, איך לא, אליפטית כקורצת לקו הגיאומטרי שהתחיל בחלל עליית הגג.

מקלחת מעוצבת

חדר הרחצה שומר על הקו של שימוש במנעד מינימליסטי של חומרים וגוונים

מקלחת מעוצבת
מקלחת מעוצבת

הקירות והרצפה חופו באותם אריחים דמויי שיש

מקלחת מעוצבת

המעצבת רינת ברוך משתפת: "אני מודה כל יום על הזכות ליצור ולעצב לאנשים את החלומות שלהם, בפרויקט הנוכחי ההתרגשות היתה גדולה כי הפרויקט היה שונה ומיוחד בזכות תקרת העץ הדומיננטית שיוצרת תחושה של צימר חם ומזמין. בפרויקט שילבתי רהיטים של רהיטי קיבוץ השלושה, שהם יפים, איכותיים ונוחים ושכייף לי לעבוד איתם והשרות שלהם מצוין."


תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...