אירופה החדשה: מודרניות פוגשת סגנון אירופאי קלאסי

מפגש של קו מודרני עם סגנון אירופאי קלאסי, מנעד חומרים מגוון ושילוב של עבודות אמנות - הביאו ליצירת בית חמים עם נגיעות צבעוניות, שקולע בדיוק לטעמם של הבעלים

280 מ"ר
יניב כהן
עליזה כהן
עליזה כהן
בריכה פרטית

גינה עוטפת את הבית

עליזה כהן
בריכה

הדיירים: זוג + 2
מיקום: ארסוף

בני הזוג רכשו בית פרטי שעוצב בסגנון מודרני, וביקשו להתאימו לטעמם האישי שנטה לכיוון הסגנון האירופאי הקלאסי. האתגר היה לשלב בין האדריכלות המקורית שהייתה מודרנית מאד, לסגנון האירופאי הנדרש ולחמימות שאותה ביקשו הדיירים ליצור. השילוב בין שני הסגנונות ניכר בכל חללי הבית, שמפגישים בין אלגנטיות ויוקרה לאופי קלאסי חמים.

סלון קלאסי

שילוב בין מודרניות קיימת לטעם הבעלים

עליזה כהן
סלון קלאסי
סלון מול חלון

צבעוניות רכה בחללי הבית

עליזה כהן
סלון מול חלון

הבית מלא בעבודות אמנות קרמיות, וריהוט הסלון משלב בתוכו חומרים שונים כמו ברזל, עור ופליז. בכל חללי הבית, שעוצבו בסגנון אירופאי, ישנם וילונות מבדי פשתן רכים, אשר עוטפים את החלונות ותואמים לקו המנחה בעיצוב הבית. הגינה עוטפת את כל השטח הבנוי ברכות ועם פריחה תמידית. באזור הבריכה תוכנן אזור רביצה נוח ומפנק ופינת אוכל רחבת ידיים שמותאמת לאירוח, דבר שהיה חשוב מאוד לדיירי הבית.

קרמיקה

עבודות אמנות קרמיות ממלאות את הבית

עליזה כהן
קרמיקה
עצים בחלון ליד שולחן אוכל

פריחה תמידית מסביב למבנה. אלומיניום: קליל

עליזה כהן
עצים בחלון

 

תכנון המטבח בוצע בדגש על אזור עבודה מפנק ופונקציונלי במטבח פעיל המיועד לבעלת בית בשלנית. באזור המטבח ישנו שילוב של עץ אגוז אמריקאי וברזל שחור, מה שמנחה את הקו העיצובי של הבית.

מטבח חום

אזור עבודה מפנק ופונקציונלי. מטבח: סמל

עליזה כהן
מטבח חום
מטבח חום

שילוב של עץ אגוז אמריקאי וברזל שחור

עליזה כהן
מטבח חום

 

חדרי הרחצה עוצבו בקווים נקיים תוך שילוב באריחי מארבל מדוקקים ונגרות מותאמת אישית. שירותי האורחים עוצבו בשילוב חומרים מודרני של ברזל, עץ ובטון. חדר העבודה עוצב גם הוא בסגנון אירופאי אלגנטי, תוך שילוב פריטי ריהוט ייחודיים כדוגמת שולחן העבודה שנעשה בהזמנה אצל מסגר עם ציפוי זהב ושילוב של עץ אלון. כמו כן, שולבה שם ויטרינת אחסון מרשימה העשויה מעץ שחור, זכוכית וידיות מזהב.

חדר רחצה לבן

נגרות מותאמת אישית

עליזה כהן
חדר רחצה לבן
חדר רחצה שיש

אריחי מארבל מדוקקים

עליזה כהן
חדר רחצה שיש
שירותי אורחים

שילוב חומרים מודרני של ברזל, עץ ובטון

עליזה כהן
שירותי אורחים

 

תכנון סוויטת ההורים נעשה בהתאמה לנתונים הטבעיים של הבית, כאשר חזית המיטה פונה לים ויוצרת אווירה רגועה ושלווה. המיטה עצמה היא פרי-סטנדינג, וממוקמת באופן חופשי בחלל, כך שהגב שלה משמש כמקום אחסון נוסף. באופן הזה גם מתאפשר מעבר לחדר הארונות ולחדר הרחצה, ויש ניצול מקסימלי של החלל.

חדר שינה פרי סטנדינג

גב המיטה משמש כאחסון נוסף

עליזה כהן
חדר שינה פרי סטנדינג
ספרייה שחורה

ויטרינת אחסון בחדר העבודה משלבת עץ שחור, זכוכית וידיות מזהב

עליזה כהן
ספרייה שחורה
שולחן זהב

שולחן העבודה עם ציפוי זהב ושילוב של עץ אלון

עליזה כהן
שולחן זהב

 

חדרי הילדות עוצבו בסגנון מאוד אלגנטי, כיאה לשתי הנסיכות של הבית המעוצב בסגנון אירופאי. כל הריהוט תוכנן בהזמנה אישית ובהתאם לדרישותיהן. המרתף משמש כחלל משפחתי עבור צפייה בסרטים ופעילות ספורטיבית. שילוב הפרקט בשיטת הפישבון מרככת ומחממת את כל קומת החדרים והמרתף. המעצבת מסכמת: "בעזרת שיתוף פעולה מלא של הלקוחות יצרנו בית עם טאץ' אישי מדויק וייחודי שמשלב את היצירתיות שלי עם האופי שלהם. אני ממליצה להיות קשובים ללב ולמעצבת שלכם. חשוב מאוד להיות בעלי ראש פתוח לדברים שלפעמים נראים קצת אחרים אבל במבחן התוצאה יהיו הכי מיוחדים".

חדר בת

ריהוט בהזמנה אישית בחדרי הילדות

עליזה כהן
חדר בת
בריכה פרטית

אזור רביצה נוח ומפנק באזור הבריכה

עליזה כהן
בריכה


רשימת ספקים חלקית:
קבלן מבצע: אודי ודווידי
אקססוריז ועבודות אמנות: שי אן – העין הטובה
אלומיניום: קליל אלומיניום
מטבח: סמל

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...