בהשראת יצירת אמנות: עיצוב בית מאפס במושב שילת

עם פינת משחקים ויצירה בסלון, מערכת מודולרית עבור הטלוויזיה ונגרות ייחודית בחדרי השינה התוצאה היא בית שמח וכיפי שמשקף את בעליו

100,000
טל ניסים
נועה סביר
נועה סביר

בית ישראלי שמח


הדיירים:
זוג + שלושה קטנטנים
המיקום: מושב שילת

הדיירים בבית שכרו את הנכס עירום לחלוטין וביקשו להכניס צבע ושמחה לבית. מכיוון ששכרו את הנכס לשנים החליטו להשקיע בעיצוב הפנים ובהלבשה מתוך חשיבה לטווח הרחוק.
פלטת הצבעים העזים נבחרה מתוך יצירת אמנות צבעונית (של האמן הספרדי RAFA LOPEZ) שנקנתה לפינת האוכל, יצירה אשר צבעיה מופיעים בנגיעות בכל אחד מחדרי השינה והחלל המרכזי בבית.
פינת אוכל עם כיסאות צהובות
גופי תאורה צבעונים
יצירת אומנות – ראפה לופז, אמן ספרדי
גוף תאורה צהוב
תאורה – לסרי אמנות התאורה
בקשה מיוחדת של בעלי הבית הייתה לשלב פינת משחקים ויצירה לילדים בסלון, פינה אשר תאפשר אחסון נשלף של משחקים וספרים בגובה נגיש, ושולחן יצירה. עוד ביקשו שבשעות הערב כשהילדים הולכים לישון, כל הפינה הזו תיאסף לרהיט סלוני יפה ומסודר שעיצובו וצבעיו מתכתבים עם שאר חללי הבית.
ארון דומינו
שטיחים – שטיחי איתמר
פתרון לא שיגרתי נוסף נדרש עבור אזור הטלוויזיה בסלון: בעלי הבית לא רצו עוד מזנון שיגרתי וביקשו פתרון מקורי שיכיל מקום אחסון נסתר וגלוי עבור מערכות מדיה, ספרים ודקורציה. לכן נוצרה עבורם מערכת מודולרית של מלבנים וקוביות שיכולים להשתנות בתלייה שלהם ולייצר בכל פעם מראה חדש על הקיר. הם יכולים להיות מותאמים לחללים שונים במרחב שונה וישמשו אותם גם במעבר לבית הבא.
קופסאות במקום מזנון
נגרות – נגריית טובי
מכיוון שבבית גרים שלושה ילדים קטנים, פרטי הריהוט שנקנו ופרטי הנגרות שתוכננו נעשו במחשבה והתאמה מיוחדת לצרכיהם: החומר ממנו עשויים השטיחים, המרבץ הצבעוני בסלון שנפתח למזרון גדול וכייפי, התאמת הכיסאות השונים בבית הן מבחינת משקל והן מבחינת עמידות, הנגרות הייחודית שתוכננה עבורם ובהתאם לצרכיהם, וחדרי השינה שעוצבו למידתם והותאמו לתחביביו של כל אחד מהם.
טפט בחדר תינוק
חדר ילדים לשנים
חדר לשני אחים
חדר הורים
צבע קיר צהוב בהיר
טפטים ווילונות – מטפטים
פינת עבודה
מקלחון
חדר רחצה לילדים
שרותי אורחים
הבית מבחוץ חזית בריקים
רשימת ספקים חלקית
מרבץ- בתאל'ס
קיר שעם- בית השעם
553
13 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא הבנתי איפה האיחסון של הצעצועים בסלון...

תקציב 100,000 שקל...???

לא מתערבת לאחרים בחיים אבל...
התקציב קצת גבוה לבית שכור. מצד שני אם זה להרבה זמן אולי משתלם? . התוצאה חביבה. אם אכן כוללת טפטים, וילוונות וכל הריהוט והאביזרים לבית ברמה גבוהה הסכום הגיוני. מצד שני בבית שכור קונים סתם וילונות איקאה/הום סנטר ורהיטים זולים בדר"כ כי מי יודע אם יתאימו למידות הבית הבא. בקיצור כתבה מבלבלת.

יותר מדי מאמץ עיצובי
התוצאה קצת מבולגנת בעין. הקוביות/מדפים על הקירות (סביב הטלויזיה ומעל שולחן הכתיבה) יוצרים רעש ויזואלי מעיק. הוילונות האפורים מדכדכים. צבעים זה יופי אבל גם בהם צריך מינון.

כיעור.
אין תאורה אפילו בשביל הצילום המסכן הזה.

סכנה בטיחותית
תעיפו את פינת העבודה מליד הסורגים או תוסיפו סורג

צהוב צהוב
כשמחליטים להוסיף את הצהוב ככתם הצבע בבית זה לא תמיד מוצלח. הגוונים השונים של הצהוב לא מתכתבים טוב זה עם זה. יש צבעים שזורמים נכון כמו אפורים לסוגיהם, תכלכלים וטורקיזים, סגולים ורודים מעושנים, לא מפריע בעין כשהם שונים בהרכב שלהם. בצהוב זה נורא צורם כשיש אקססוריס בצהוב לימון וצהוב חרדל וצהוב שמשי וצהוב תפוז.

במילה אחת: יפה
נעים לעין, לא סטנדרטי. מוטיב הקופסאות מוצא חן בעיני וגם הצבעים. תיהנו.

בית בשילת
אני לא מבינה איך מעצבת מקצועית משאירה פיר עמוק וארוך כזה מעל ארונות המטבח??? או שמגדילים את גובה הארונות עד התקרה או שסוגרים עם דופן מגבס.

מושב שילת
עיצוב מדהים. עשיר, מעניין , צבעוני. ובסכום הזה? רווח כולו של הדיירים.

בית יפה! מהיכן התמונה צבעונית?
מאיפה נרכשה התמונה בין המטבח לפינת אוכל?

יותר מדי בלגן בעין...
יותר מדי צבעים ויותר מדי דוגמאות.. ענין של טעם, אבל חבל, יש לבית פוטנציאל ולא רואים אותו כאן מתבטא.

נראה כמו בית משנות התשעים.

בודק...