בין הים לשדות: ניטרליות כובשת בבית להשקעה בארסוף

איך מתכננים בית לדיירים לא ידועים? משתדלים ללכת על מכנה משותף רחב. הבית הזה בארסוף שנרכש כבית להשקעה, מעוצב בקו מודרני ובצבעים מונוכרומטיים, כדי שיוכל להתאים לכמה שיותר דיירים פוטנציאליים

שי גיל
אילן פיבקו
פזית וינר גרינולד
סלון ניטרלי

עיצוב ניטרלי ולא נישתי

פזית וינר
סלון ניטרלי

המיקום: ארסוף

קוטג' דו משפחתי בפרויקט ארסוף, הממוקם בסביבה פסטורלית בקרבת הים, נרכש על ידי איש עסקים כבית להשקעה. הוא ביקש לעצב את הבית במראה אלגנטי עם חומרי גמר איכותיים, להשקיע בפרטים הגדולים והקטנים וליצור בית נוח, פונקציונלי ופרקטי למשפחה. מאחר שהנכס מיועד להשכרה עתידית, המגמה המובילה הייתה עיצוב ניטרלי, לא נישתי, עם קווים מודרניים עכשוויים בצבעים מונוכרומטיים, הפונים לקהלים רבים, כשכל דייר פוטנציאלי יוכל לרהט את הדירה בצורה נעימה ואישית על מצע נקי ומאפשר שאינו משתלט. דרישה נוספת מצידו הייתה לחומרי גמר באיכות הגבוהה ביותר אך שיהיו פרקטיים וקלים לתחזוקה.

חלל כפול

תאורה: אקסקלוסיב

פזית וינר
חלל כפול

לבית להשקעה שלוש קומות: קומת הקרקע המיועדת לאירוח וכוללת מטבח, פינת אוכל, סלון מרווח, שירותי אורחים וגינה צמודה; קומת מגורים עם שתי יחידות מאסטר; וקומת מרתף הכוללת ממ"ד וחלל משותף. בקומת הקרקע ניתן להבחין בחללים הכפולים המרשימים בכניסה ובסלון, המודגשים בגופי תאורה ווילונות. לקומה זו ולמרתף נבחר ריצוף בגוון אפור עם טקסטורה עדינה, בפורמט ייחודי של אריחים מלבניים בגודל 60X120, המחמיאים מאוד למבנה המלבני של היחידה. גם המדרגות חופו עם אותם אריחים כדי ליצור רצף. כל קומת המגורים רוצפה בפרקט אלון מעושן רב שכבתי ליצירת אווירה חמימה וביתית ולשבירת הצבעים הקרים.

מטבח שחור לבן

מטבח: next125 מותג הפרימיום של Schuller גרמניה

פזית וינר
מטבח שחור לבן
מטבח שחור

מטבח בצבע כהה דומיננטי ובעל נוכחות

פזית וינר
מטבח שחור

המטבח פונקציונלי, נוח לתפעול ומתאים למשפחה עם ילדים והוא בעל קווים מודרניים וצבע כהה דומיננטי ובעל נוכחות. סמוך אליו מוקמה פינת אוכל אינטימית ועם זאת מאוד נעימה ומוארת, הפונה לנוף פסטורלי של השדות הסמוכים. חדרי הרחצה של הבית להשקעה, בעלי קו אחיד המשתלב עם סגנון כל הבית, רוצפו באריחים בגוון שחור, עם חיפויי קירות לבנים המאירים את החלל וארונות אמבטיה מעץ בגוון התואם לפרקטים שבחדרים. שירותי האורחים בקומת הקרקע רוצפו בריצוף המשכי של כל הקומה בשילוב עם חיפוי עץ על קיר האסלה ליצירת בידול ועניין.

פינת אוכל עגולה

תאורה: אקסקלוסיב

פזית וינר
פינת אוכל עגולה
חיפוי עץ

ריצוף וחיפוי: מודי

פזית וינר
חיפוי עץ

מאחר שהבית להשקעה סמוך ליחידות דיור נוספות, כוסו כל החלונות בווילונות לבנים לצורך יצירת אינטימיות וניתוק מהסביבה. בנוסף, השימוש בטקסטיל – בד עשיר בצבע לבן – ממשיך את גוון הקירות ומוסיף רכות לבית. כל הדלתות למעט הממ"ד אינן סטנדרטיות – הן בגובה 240 ס"מ ועל כן יוצרות כניסה מרשימה לחדרים ומתאימות לפרופורציות הבית ולחללים הגבוהים בהם הן משולבות. ניתן דגש רב בתכנון התאורה ובבחירת גופי התאורה, עם תשומת לב לעוצמת אור מרבית ומגוון מצבי תאורה המתאמים לסיטואציות שונות, ולגופי תאורה מעניינים המוסיפים דקורציה משמעותית בכל הבית. את הריהוט שילבו הדיירים המתגוררים בבית בשכירות.

נוף פתוח

מצעים: מועדון הכותנה

פזית וינר
נוף פתוח
חדר שינה

תאורה: אקסקלוסיב, מצעים: מועדון הכותנה

פזית וינר
חדר שינה

המעצבת ממליצה לבחור בקירות בצבע לבן, בשילוב וילונות לבנים וחיפויי קיר לבנים בחדרי הרחצה כדי להאיר את החלל, מה עוד שהם משתלבים מצוין עם כל ריצוף ומאפשרים לרהט את הבית עם חומרים, טקסטיל וצבעים דומיננטיים. "גופי תאורה יכולים להעשיר את המראה הכללי של הבית בשל נפחם, החומרים והצבעים שמהם הם עשויים, ולהדגיש חללים מעניינים כמו תקרה כפולה ולהגדיר אזורים כמו אי במטבח, פינת אוכל ועוד". לגבי החומרים מציינת המעצבת, כי שימוש בחומרים רציפים בבית להשקעה תורם לתחושת הזרימה בבית וממחיש קו עיצובי מגובש. "ניתן לראות זאת בשילוב הצבע השחור במטבח, בריצוף חדרי הרחצה, בגופי התאורה, המראות ותמונות העץ, יחד עם הפרקטים, ארונות חדרי הרחצה, חיפוי קיר שירותי האורחים והריהוט".

חדר רחצה אפור עץ

ריצוף וחיפוי: מודי

פזית וינר
חדר רחצה אפור עץ

רשימת ספקים חלקית:

ריצופים וחיפויים: מודי קרמיקה
תאורה: אקסקלוסיב
מטבח: next125 מותג הפרימיום של Schuller גרמניה
מצעים: מועדון הכותנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...