בית מודרני ויוקרתי אשר התפנק במיטב רהיטי קיבוץ השלושה

גלגולו של הבית הישן בכפר אוריה התחיל לפני 60 שנה כאשר נבנה על ידי סב המשפחה. לאחרונה שופץ הבית על ידי הבן שעבר להתגורר בו עם אשתו ושני ילדיו. מלאכת התכנון והעיצוב הופקדה בידיהן של המעצבות ניצה ויוכי ששילבו באלגנטיות אווירה מודרנית בלב אזור כפרי.

2,000,000
100 מ"ר
איציק אביחצירא
ניצה ויוכי
ניצה ויוכי

דיירים: זוג + 2

המיקום: כפר אוריה

תחושת סיפוק ניכרת אצל המעצבות ניצה ויוכי על עמידה ביעד שהוצב להן על ידי בעלי הנכס המשופץ בכפר אוריה. המשימה היתה לתת תחושה של ארמון מרווח ומפואר בבית שגודלו כמאה מטרים בלבד, והיא הושגה לתפארת. כאשר רק בני הבית נמצאים הם נהנים מאווירה מודרנית חמימה, אך לא תמיד הם לבדם כי אירוח הוא חלק בלתי נפרד מאורח חייהם, עבור רגעים אלה שבהם הבית הומה נוספה מרפסת רחבת ידיים של כ-50 מטרים נוספים.

המעצבות מספרות: "למרות ממדי הבית המוגבלים ניסינו לייצר אווירה של מרחבים, לסלון נבחרו ברהיטי קיבוץ השלושה ספות מפנק בגווני בג' ששולבו עם כורסא בצבע טורקיז המתכתבת עם נגיעות טורקיז נוספות בחלל. בחירת הגוונים המסוימים האלה באזור הציבורי נועדה לתת תחושת נועם של רוגע ושלווה. את העיצוב משלים קיר הכח שממול לדלת הכניסה. הקיר חופה באריחים דמויי בטון-חלודה כרקע לקמין עצים המחמם את הבית בימי החורף.

סלון מודרני

המשימה היתה לתת תחושה של ארמון מרווח ומפואר בבית שגודלו כמאה מטרים בלבד

סלון מודרני
קמין

הקיר חופה באריחים דמויי בטון-חלודה כרקע לקמין עצים המחמם את הבית בימי החורף.

קמין

במטבח האלגנטי שולבו גווני שחור ועץ. הארונות התחתונים עשויים פורמיקה בשחור מט ומשטחי העבודה גם הם בשחור מט עם גידים. בקיר הארונות הגבוהים נמצאים מקררים אינטגרליים נסתרים שחופו בפורמייקה דמויית עץ. אזור צר נוסף במטבח נוצל לטובת אלמנט עיצובי עם תאורה בשני הצדדים כך שנוצרו עמודי אור וכמובן משמש את בעלת הבית לאחסון נוסף.

מטבח שחור עם נגיעות זהב

במטבח האלגנטי שולבו גווני שחור ועץ

מטבח שחור עם נגיעות זהב
מטבח שחור עם נגיעות זהב

בקיר הארונות הגבוהים נמצאים מקררים אינטגרליים נסתרים שחופו בפורמייקה דמויית עץ.

מטבח שחור עם נגיעות זהב

לבית שלושה חדרי שינה. שני חדרי ילדים וסוויטת הורים. חדר השינה היוקרתי של ההורים זכה למראה האלגנטי שלו בזכות שימוש נרחב בשחור ובזהב. הרצפה בסוויטת ההורים רוצפה בדמוי פרקט בדוגמת פישבון, וראש המיטה המיוחד מהווה גם מחיצה בין חדר השינה לאמבטיה שמתחבאת מאחור. את הייצור בהזמנה אישית של גב המיטה הרב שימושי הטילו המצבות על רהיטי קיבוץ השלושה שביצעו את המשימה לעילא לשמחתן ולשמחתם הרבה של בעלי הבית.

חדר של הבן חובב המוזיקה בגווני מוקה גראג' עם מיטה רכה ומרופדת, וחדרה של הילדה שביקשה חדר של נסיכה קיבל גווני ורוד עתיק בתיבול של מעט צבע ירקרק החוזר על עצמו בטפט ובאביזרים השונים.

חדר שינה שחור

חדר השינה היוקרתי של ההורים זכה למראה האלגנטי שלו בזכות שימוש נרחב בשחור ובזהב

חדר שינה שחור
חדר שינה שחור

ראש המיטה המיוחד מהווה גם מחיצה בין חדר השינה לאמבטיה שמתחבאת מאחור.

חדר שינה שחור
חדר לנער

חדר של הבן חובב המוזיקה בגווני מוקה גראג' עם מיטה רכה ומרופדת

חדר לנער
חדר לנערה

חדרה של הילדה שביקשה חדר של נסיכה קיבל גווני ורוד עתיק בתיבול של מעט צבע ירקרק

חדר לנערה

בחדר הרחצה המפנק של ההורים יש אזור פרטי הכולל כיור ומראה לכל אחד מבני הזוג. המקלחון רחב ידיים עם ראש גשם נדיב לרחצה וספסל. המקלחת עוצבה בגווני שחור ועץ כהמשך טבעי לגווני חדר השינה. חדר הרחצה של הילדים עוצב גם הוא בקו אלגנטי אבל הפעם עם קרמיקה דמויית שיש לבן.

מקלחת אלגנטית

בחדר הרחצה המפנק של ההורים יש אזור פרטי הכולל כיור ומראה לכל אחד מבני הזוג.

מקלחת אלגנטית
מקלחת אלגנטית

חדר הרחצה של הילדים עוצב גם הוא בקו אלגנטי אבל הפעם עם קרמיקה דמויית שיש לבן.

מקלחת אלגנטית

המעצבות מסכמות את התהליך: "הפרויקט היה מרובה אתגרים, בקיר הדקורטיבי במטבח, ביצירת פרטיות לחדר ההורים, בייצור תחושת מרחב בבית לא גדול, ועוד. אבל בזכות האמון והיכולת של הלקוחות לשחרר הצלחנו. ובגדול."

רהיטי קיבוץ השלושה בפרויקט:

ספות, כורסאות, שולחן סלון
פינת אוכל וכסאות
חדר שינה הורים: מיטה וגב מיטה רב שימושי, ארון הזזה משולב טלוויזיה
ריהוט חדרי ילדים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...