במגרש של הגדולים: בית פינתי ואוורירי בנס ציונה

לדור ההמשך של סבתא היה ברור: בבית החדש תהיה גינה גדולה, הוא יעוצב בחלקו בסגנון כפרי עם גג משופע, המטבח יופרד מהסלון, ואת חדר השינה של ההורים תלווה מרפסת צמודה

400 מ"ר
שי אפשטיין
ליאת בני פלד
ליאת בני פלד
ליאת בני פלד

מרחב ציבורי עם פרקט

 

 

מספר נפשות בבית: זוג + שלושה ילדים קטנים

מיקום: נס ציונה

בית ישן של משפחה נהרס ובמקומו נבנה על המגרש בנס ציונה בית דו משפחתי. הדיירת, נכדתה של הדיירת המקורית ובתה של הילדה שגדלה בבית, החליטה לבנות כאן את בית משפחתה. לצורך תכנון הפרוייקט נפגשה עם המעצבת ליאת בני פלד.לבני הזוג היו דרישות ברורות לגבי אזורים מסוימים, דבר שכיוון מאוד את התכנון: ניתוק מבני בין המטבח לסלון, מחסן צמוד למטבח, חדר שינה להורים עם מרפסת צמודה הפונה לעורף המגרש, גינה גדולה ככל שניתן, ממ"ד גדול מהסטנדרט שישמש חדר עבודה, גג משופע, סגנון כפרי ועוד.

 

הבית תוכנן בשלושה מפלסים של מרתף, קומת קרקע עם ממ"ד וקומת מגורים עם שלושה חדרי שינה, חדר רחצה ומאסטר להורים. כדי להשאיר גינה רחבה, כפי שביקשו, תוכנן הבית לאורכו של המגרש הפינתי. עם הכניסה לבית מקבלת את פני הבאים מבואה ובה ארון גדול לאחסון תיקים ואביזרים שונים שיש בהם צורך ביציאה ובכניסה לבית. למדרגות, שרואים כבר מהמבואה, נבחרו חומרים קלים של פלדה ועץ כדי לתת להן ולבית תחושה מאווררת.

 

בית מבחוץ

 

בית מבחוץ

 

כל הבית רוצף באריחי גרניט דמוי עץ. מיד לאחר הכניסה בנישה גדולה ונפרדת מתוכנן המטבח, ובו אי גדול. למטבח נבחרה פורמייקה דמוית בטון בגוונים חומים, עם משטח שיש שחור התואם למוצרי החשמל שנקנו. בסלון ויטרינות גדולות שמהן נשקפת הגינה, ובקיר מאחורי הטלוויזיה מוסתר מזגן ורטיקלי.

 

נישת גבס

 

שולחן אוכל במטבחמטבח: my kitchen

 

גג עץ לבן

 

קיר של נייר בחדר עבודה

 

קיר המדרגות עוצב בשילוב של גופי תאורה וטיח ערבה עם חלוקות של פסי ניקל. גג הבית המשופע נראה מתוך הבית עם קורות מולבנים.

 

גרם מדרגות עם סקיי לייט

 

קיר גבוה

 

כל חדרי הרחצה עוצבו באריחים שונים זה מזה. בקומה השנייה רוצפו חדרי הרחצה באריחים דמויי בטון בשילוב אריחים מאוירים. יחד עם הדיירים נבחרו רוב הפריטים לבית כדי ליצור בו מראה שלם לפי רצונם.

 

מאורר תקרה בחדר ילדים

 

חדר רחצה עם ירוק

 

חיפוי מקלחוןאריחים: חרש

 

חיפוי כל התקרה בחדר רחצה

 

ארון אמבטיהארונות אמבטיה: חרש

 

 

רשימת ספקים חלקית:

מפקח: רועי הראל

אריחים: חרש

מטבח: my kitchen

סלון: המרהטים, פיק אפ, אריק דיזיין

מדרגות: סולם יעקב

נגרות כללית: נגריית שבתאי בני

תאורה: ניו לייט

 

 

מרכזית
14 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

העיצוב בנס ציונה
עיצוב יפה מאד. אבל באמת שטח ענק כזה. מי שמקבל או קונה נכס כזה, יש לו אמצעים. לכן העיצוב בהתאם. אנחנו עמך , יכול רק להתפעל. איןטעם להעתיק או לחקות. אני צריכה עיצוב של דירה סבירה. כמה אזרחים בישראל יש להם נכס כזה? יש לכם דירות קטנות או ענקיות. מה עם 100 או 120 מטר ? זו הדירה הסבירה.

פער עצום בין עיצוב הבית מבחוץ ומבפנים
צבחוץ הבית נראה כמו בית ישן משנות השמונים שעבר הרחבה. עם אלמנטים שלא קשורים אחד לשני, חצי גג רעפים, חצי לא. בריקים מודבקים בכל מיני חתיכות.... איום ונורא. מבפנים - עיצוב נאה רענן וחדיש. אהבתי במיוחד את קיר הטלויזיה בסלון שנראה מתוחכם אבל לא יותר מדי.

לצופית
יש פינת אוכל לבנה מאחורי המדרגות באמת קשה לראות אבל אם מתעמקים בתמונה אפשר לראות אותה. אני אבתי את העיצוב! תצליחו!

של מי מאווררי התקרה המקסימים
של מי מאווררי התקרה המקסימים. ומה הגובה שלהם מתחתית עד התקרה? האם מאוורר כזה יכול להוות תחליף למזגן בחדר במקום מאוורר.

יופי של בית
רק בלט לי דבר אחד -המדרגות בולטות לחלל הכניסה/מעבר כמו קוץ בXXX. מתכון בטוח להיתקלות עם הזרת ברגל... :) פרט לזה נראה ממש אחלה בית.

בשביל מה הסיפור על הסבתא והאמא?
חשבתי לעצמי, וואללה, הנכדה קבלה הירושה את בית המשפחה והיא רוצה להנציח את הדורות הקודמים... לא דובים ולא זבובים, סתם בית. אפילו לא משהו.

מסכימה עם 8 - מה קשורה סבתא....

יפה נקי ומואר
אהבתי הכל פרט לאריחים המאויירים... תיהנו

מה הקטע של השפיצים בחיפוי הקיר במדרגות?
שימושי זה לא, יפה? אולי. מיותר - בוודאי. ולמה קרמיקה בשירותים עד התקרה? גורם מחנק בגרון. סה"כ בית גדול יפה. רק בעניין חיפויי הקיר לא הצליחו לדעתי

ל11
ה"שפיצים" זה כיפופי גבס לתאורה אז זה כן שימושי. זה לא חייב להיות לטעמך, אבל זה עושה תאורה מאוד נעימה בלילה. והתקרה בשירותים היא 3 ו4.5 מטר (תלוי בחדר) אז הדבר האחרון שיש זה מחנק :)

תשובה ל11
השפיצים זה כיפופי גבס לתאורה כך שזה כן שימושי אולי לא לטעמך אבל האור בהחלט שימושי ויפה בלילה. וכל חדרי האמבטיה הם בין 3 ל4.5 מטר גובה תקרה אז האריחים שלהם אולי לא לטעמך אבל הדבר האחרון שיש בהם זה מחנק :)

הבחירה בגרניט דמוי עץ - מוזרה
מתכננים בית פרטי , משקיעים ככ הרבה בבנייה , בעיצוב , בתכנון וברכישה ובסוף מרצפים את כל הבית באריחי גרניט ...דמוי עץ ... זה מתאים למשרד ולא לכל חלל הבית. בית כזה יכל לבחור פרקט עץ מלא , לפחות לקומת כניסה ולחדרים . ולהשאיר גרניט לחדרי רחצה. לדעתי - בחירה גרועה

גרניט דמוי עץ מחליקה. זהירות

תשובה ל 14
מה הקשר בתגובה שלך בין זה שהשקיעו כל כך הרבה ובסוף שמו ריצוף גרניט דמוי עץ. לא כולם אוהבים פרקט. יש כאלו שאוהבים בית שגם נראה טוב וגם יותר קל לתחזק אותו ולא רק שנראה מעולה בתמונות או כאשר באים אורחים. גרניט הרבה יותר קל לתחזק ולנקות.

בודק...