בסימן האביב: הצצה לבית בעיצוב מודרני, יפיפה ומאיר עיניים

נכון, החורף עדיין כאן אך הפרויקט שתכננה מעצבת הפנים עינת אביב בהחלט גורם לנו לחכות ולצפות לאביב, העונה היפה בשנה, שמתאפיינת בצמיחה, פריחה וטבע מטריף. העיצוב המודרני המוקפד והבהיר, כמו גם שימת הלב לפרטי פרטים, הם שהופכים את הבית לחווייתי ומאיר עיניים.

awards participation badge
2,500,000
240 מ"ר
מאור מויאל
תומר חורב ואיתי פרסקו
עינת אביב
עינת אביב

היכן: אחת מערי השרון

עבור: זוג בשנות ה-50 לחייהם להם 3 מתבגרים

 

הבית ממוקם בשכונה ותיקה באחת מערי השרון. לפני שנרכש על ידי בעליו החדשים, עמד הבית 4 שנים ארוכות בשלבי גמר שלד. תוך 5 חודשים מהיום שנרכש, הפך הנכס הערום לפנינה של ממש, הודות לתכנון החדש עליו אמונה מעצבת הפנים עינת אביב.

"בני הזוג היו מאוד ממוקדים וכבר בתחילת התהליך המשותף הגדרנו פרוגרמה מאוד ברורה ומדויקת- מינימום חדרים, מקסימום גודל", משחזרת המעצבת. "בתוך כך, נעשתה חשיבה כיצד לשלב בצורה המיטבית את סביבת החוץ הירוקה והמלבלבת בתכנון הפנים, על מנת שמכל אזור בבית תהיה תצפית אופטימלית לטבע ולמרחבים".

קמין בסלון

יפיפה ומאיר עיניים הבית שעבר מהפך

יפיפה ומאיר עיניים הבית שעבר מהפך

הבית בנוי בשלוש קומות בנות כ-80 מ"ר כל אחת. קומת המרתף הוקדשה לשלושת ילדיהם המתבגרים של בני הזוג, שזכו למרפסות אינטימיות משלהם בזכות החצרות האנגליות שמקיפות את המפלס ומכניסות שפע של אוויר טבעי ואור. קומת הכניסה המוארת, הפכה למרחב מגורים מודרני וחוויתי, הצופה לחצר המטופחת בה ממתינים לבני המשפחה ואורחיהם חלל אירוח חיצוני מפנק ובריכת שחיה בת 20 מטרים.

מרחב מגורים מודרני

מרחב מגורים מודרני הצופה לעבר הגינה המטופחת

מרחב מגורים מודרני הצופה לעבר הגינה המטופחת

"בקשתם של בני המשפחה היתה ליצור גינה ירוקה ורחבה, עם בריכת שחיה גדולה שתותיר די מקום לאירוח", מסבירה אביב. "המטבח הוא לב ליבו של הבית הזה, כיאה למשפחה שמרבה לבשל ולארח. בחרתי לעצב אותו בגוונים כהים ודרמטיים בשילוב משטח פורצלן לבן וגדול ממדים, שמחפה את האי מכל צדדיו ומשווה לו מראה של קובייה בהירה שמהווה קונטרסט ליחידות הנגרות ולאלמנטים השחורים שבהיקף".

מטבח בשחור לבן

המטבח הוא לב הבית

המטבח הוא לב הבית

"בתוך כך, בחרנו לפתוח את המטבח לחלל הציבורי. יצרנו בו נישה שונה וייחודית לה ויטרינות שקופות ומוארות בתוכן שילבנו את כלי ההגשה המרהיבים של בעלת הבית. בנישה זו שילבנו גם את מכונת הקפה הביתית ומהפינה בה היא ממוקמת ניתן להשקיף אל עבר הגינה היפה שמוסיפה נופך מרגיש ומרשים".

מטבח מודרני

במרכז נישת הוויטרינות שתוכננה לתצוגת כלים נאים

במרכז נישת הוויטרינות שתוכננה לתצוגת כלים נאים

השלד שקיבלו בני הזוג והמעצבת לידיהם בתחילת התהליך כלל מספר רב של חדרים ועל מנת להפוך את חדרי השינה לגדולים, מוארים ומפנקים החליטו הנוגעים בדבר לבטל חלק מהם. בני הזוג ביקשו לייצר במאסטר השינה שלהם דיי מקום למקלחון גדול ואמבטיה מפנקת והתחושה שהתקבלה בפועל היא של ספא אלגנטי ומיוחד.

מאסטר השינה של ההורים

חדרים גדולים ומרווחים: הצצה למאסטר השינה של ההורים

חדרים גדולים ומרווחים: הצצה למאסטר השינה של ההורים
חדר נערה

וכך נראה חדר השינה של אחד הילדים

וכך נראה חדר השינה של אחד הילדים
חדר עבודה

בני המשפחה נהנים מחדר עבודה מעוצב ומרווח

בני המשפחה נהנים מחדר עבודה מעוצב ומרווח
חדרי רחצה

וכמובן מחדרי רחצה חלומיים....

וכמובן מחדרי רחצה חלומיים....

"הבית קרם עור וגידים תוך פרק זמן קצר במיוחד, מה שהצריך מאיתנו לקבל לא מעט החלטות תוך כדי תנועה והמלצתי היא לא לחשוש מכך. לעיתים זאת הדרך שתסייע לכם להפיק את התוצאה המיטבית", מסכמת המעצבת. "בפרויקטים מסוג זה בפרט, חשוב לצאת לדרך עם בעלי מקצוע איכותיים שיבטיחו לכם בטחון ושקט לכל אורכו של הפרויקט. על אף שזה מפתה, אני ממליצה בחום לא לחתום בהכרח על ההצעה הזולה ביותר אלא לבחור בזו שתאפשר לכם בסופו של דבר לזכות בבית שעונה במדויק על כל הצרכים והמאווים של בני המשפחה".

רשימת ספקים חלקית:
ריצופים וכלים לבנים: דור וצורי
פרקטים: עוזרי פרקטים
נגרות: yookitchens
משטחי שיש: לב הארץ
וילונות: blinds_us
תאורה: לוחות רודוב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...