בתקציב שלי: עיצוב יצירתי לבית במושב

כיצד ניתן לעצב בית מואר ומשפחתי במושב? לוקחים מארזי פירות יבשים, מוסיפים מעט משטחי העמסה, מעמידים קיר טפט מקורי על האש. מערבבים הכל עם שיתוף פעולה ושמחת חיים, מכניסים לתנור ומקבלים - בית יצירתי במושב בתקציב שאפשר לעמוד בו

אלדיקו פרנקו
נטע צנציפר
עיצוב פנים: נטע צנציפר
צילום: אלדיקו פרנקו
גדולתה של המעצבת נטע צניצפר מתבטאת בקשת היצירתיות שלה. עיצוביה נעים על מסלול רחב של תקציבים שונים, מהבתים היקרים ביותר ועד בתים ודירות שחלק גדול מהמצוי בהם נעשה בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. הנה הדוגמה הטובה ביותר ליכולתה שמתבטאת בבית בו התקציב היה מזערי ולכן נעשה מיקוד בפתרונות ובנגיעות הקטנות שעשו את הבית במושב.
קיר בשני גוונים כהים היוצרים תחושה של עומק באזור החברתי נמצא מול הכניסה לבית. הרעיון לצביעת הקיר בהדגשה נבע מהצורך להסתיר ארון חשמל. ליצירת עניין על הקיר נוספו משמאל שני ארגזי פירות יבשים שהפכו למדפים קטנים, ומימין ציור מעשה ידיה של הציירת דליה רונן. מימין לכניסה מחוברים לקיר שני מדפים מוארכים אשר מוחזרו מקורות עץ שהיו זרוקות בחצר. במרכז החדר כורסתו המקורית של הסבא. לספר 'ציפור הנפש', האהוב במיוחד על הדיירת, הוקדש קיר שלם במבואה המקשרת בין האזור החברתי לחדרי השינה.
אקססוריז
מדפים עם אקססוריז
קיר סגול
פינת ישיבה קטן
גוף תאורה מקש
דבר ראשון שבולט לעין בכניסה לחדר השינה הם משטחי העמסה המונחים אחד על השני בשתי קומות ויוצרים בסיס למיטה הזוגית. המעצבת, שעסקה רבות בחידוש רהיטים ישנים, חידשה כוננית ישנה, תוך שהיא בוחרת בטוויסט מעניין – ידיות שנצבעו בצהוב המוסיף רעננות ומראה צעיר לחדר.
ארונית בחדר שינה
מתוך שיקולי חינוך המבוססים על שיתוף והתחשבות בזולת, העדיפה הדיירת לשכן את שלושת ילדיהם בחדר אחד. על אף עובדה זאת הצליחה המעצבת להקנות לחדר תחושת מרחב וליצור לילדים ממלכה שהם גאים בה. במסגרת עבודתה היא שיתפה את הילדים בעיצוב החדר. לבכור, שקיבל את המיטה העליונה, אפשרה המעצבת להקיף את עצמו בציוריו האהובים ובכך יצרה עבורו סוג של גלריה. כנגד כל המוסכמות המדברות על צבעים אחידים בחדר שמשרים תחושת גודל, נבחר טפט צבעוני ושמח ועליו עוד נוספו שכיות חמדה ילדותיות. אלמנט פרקטי בחדר הם מקומות האחסון המאפשרים ארגון מושלם שמוסיף לאווירה הנינוחה.
מיטת קומתיים
טפט פרחוני

553
7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים מקורי יפהפה ומשרה אוירה טובה

ממש יפה
יפה ואמיתי וחי פי 1000 מכל העיצובים המודרנים מנקרי עניים וקרים, המשיכו לגוון

בהחלט כן
מזדהה עם כותב 2 ...הרבה יותר מקורי ובנימה אישית . בהחלט כל פינה היא יצירה אישית ומרמזת על אופי הבית

מקסים!

זה בית במלוא מובן המילה.

יצירתי במידה, ביתי ונעים.
שני גוונים של סגול בכניסה + לפחות שני טפטים לא קשורים זה קצת יותר מדי לטעמי, ומדבקת הקיר ממש מנחיתה את הרמה. טרנד מיותר שנדמה היה שחלף. אבל איכשהו הכל משתלב בנינוחות ובגובה העיניים, וזה ראוי לציון.

זה לפני או אחרי ?

בודק...