הוצאה לאור: הוילה שנצלה מהחושך

למרות תקציב לא ריאלי וזמן כניסה צפוף, ולמרות תחושת מחנק וחושך, הפכה הווילה שלפניכם לבית מאוורר ומואר עם תשתיות חדשות ותחושה צבעונית ושמחה

500,000
190 מ"ר
אלעד גונן
ענבר מנגד

מטבח סלון בסגנון מודרני


הדיירים:
זוג + 3
המיקום: רמת ישי

מדובר בבית בודד בן 3 קומות, חשוך מאוד ויחד עם זה עם תחושת מחנק. לאחר סיור ראשוני בבית, הדיירים פירטו את כל מה שהם רוצים לייצר מהבית החדש, את התקציב שיש להם ואת הזמן בו הם אמורים לפנות את הבית שמכרו – כאשר שני האחרונים היו לא ריאליים, אבל בכל זאת בוצעה העבודה.

תוך כדי הסיור ניתן היה לראות מתאר של חלונות שכנראה היו ונסגרו, וזה הדבר הראשון שנעשה בבית – פתיחת שני חלונות בכל קומה בחדר המדרגות, שהכניסו כל כך הרבה אור לבית וגרמו לסירקולציה של אויר שפשוט היה פשע לסגור אותם.

בקומת הכניסה הוחלט בשל תקציב מצומצם להישאר עם המטבח הקיים, ורק להוריד מהאי את השיש השחור שהיה (שיש שהוסב אחר כך למשטח אי בחדר רחצה הורים), ולהחליפו במשטח עץ. כמו כן הוחלפה הרצפה ונקנו רהיטים. בוצעו גם עבודות חשמל להתאמת תאורה לחלל. בקומה זו הייתה גם יחידת ההורים שהוסבה לסוויטת מתבגר, אך היה חדר רחצה אחד גדול ששימש גם כשרותי אורחים (כשהדלת נפתחת על השירותים), בוצעה חלוקה חדשה עם פתיחת חלון נוסף לאוורור, ונוצר חדר רחצה פרטי למתבגר ומצד שני שרותי אורחים מרווחים שניתן לפתוח בהם דלת בקלות.
ריהוט תאורה ואקססוריז
ריהוט תאורה ואקססוריז – סוהו ריהוט ותאורה 
מטבח כפרי
גופי תאורה
שטיח חום בסלון מודרני
שטיחים: אייל סיני אחים סיני
סלון מעור
נגרות: גסאן ארמלי
בקומת הביניים בה ממוקמים 2 חדרי ילדים, חדר משפחה וחדר רחצה בוצעה עבודה בעיקר של מייקאובר וסטיילינג ולחדרי הילדים, הנחת פרקט על כל הקומה ושיפוץ כללי לחדר הרחצה בו הושם דגש על חדר רחצה צבעוני, קליל ושמח לילדים בעל 2 כיורים (אחד לו ואחד לה).
חדר שינה ילדה
חדר שינה מגניב לילד
החלק העיקרי של התקציב הלך לקומת הגג, שכל מה שהיה בה זה רק גג. בוצע איטום וסגירה דקורטיבית עם לוחות וקורות מעץ צבוע בהיר. הקומה כולה הוכשרה לסוויטת הורים עם אחסון חכם בו נוצלו כל המקומות שקשה לעמוד בהם, עם חדר רחצה (יצירת תשתית חדשה לחלוטין) שנבנה בצורת 3 סטריפים לניצול מקסימלי של גובה שניתן לעמוד בו מבלי לקבל גיבנת.
טפט מיוחד בחדר הורים
טפטים: טאפי חנות לעיצוב הבית – Tapis
כדי לתת תחושה של חלל רחב ופתוח, הוחלט לסגור את חדר הרחצה של ההורים עם מחיצות זכוכית שקופות בחלקן על מנת לאפשר פרטיות, ועם 2 דלתות הזזה המאפשרות כניסה מכל צד של האי בחדר הרחצה. המראה בחדר הרחצה נתלתה מהגג עם קונסטרוקציית ברזל, ונתלתה מראה דו צדדית.
חדר רחצה שחור
חדר רחצה ילדים
חדר רחצה צבעוני
חדר רחצה זוגי
מקלחון עם שרותים
ריצופים וחיפויים – טופולסקי 
חדר בעליית גג
דלתות מזכוכית חלבית
שרותים בעליית גג
זכוכיות מקלחונים ומחיצות: זכוכית גביש 
בכניסה לבית שופצה בריכת הדגים החיצונית, רוצף מחדש שביל הגישה לבית ושופצה ונצבעה הפרגולה ביציאה מהסלון לחצר.
מרפסת מפנקת
קבלן: א.בילדינג בנייה ושיפוצים
553
17 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים רק חבל שלא שמתם תמונות לפני...

מאיפה הסולם השחור במקלחת

כמה אור יש בבית הזה. איזה אושר.

לשם שינוי
ראשית, ניכר שגרים בבית הזה. סוף סוף. המטבח יחסית קטן אבל ממש מספק לטעמי, והחיבור של הדלפק עם קיר הסלון קסום. היה קשה מאוד בגלל עיוות התמונות לקבל פרופורציה של גובה עם הקורות תיקרה בחלל ההורי, בהנחה שכרגע גרים שם דרדסים זה נראה מקסים.

חבל שלא צרפתם תמונות של הווילה לפני השיפוץ
אם הכותרת מדברת על ווילה חשוכה וגם כותרת המשנה מדברת על הווילה החשוכה - אז מדוע לא צרפתם תמונות של הווילה לפני השיפוץ - על פניו הווילה נראית מאוד מוארת עם כניסה של שמש - אז היה מאוד מעניין לראות כיצד לפני השיפוצים הווילה הזאת היתה חשוכה כפי שהגדרתם בכותרת המאמר

אודה לדעת מהיכן נרכשו כסאות הבר?

מקלחת
אשמח לדעת מי התקין לכם את דלתות הזכוכית במקלחת

תשובה ל-6
איי די דיזיין

תשובה ל-7
זכוכית גביש, מומחים בכל עבודות הזכוכית

יופי של צבעים
מהיכן השידה הצבעונית בכניסה

ממש מרשים כמות אנשי מקצוע שעמלו על..
פרויקט הבית המרהיב זה: חברת ניקיון לאחר שיפוץ + צלם + מעצב-פנים + מעצב גרפי פוטושופ ועוד ....

תשובה ל-5 -
כי היא הייתה חשוכה ולא הייתה רואה כלום

התמונות מעוותות מדי
מקשה על הצפיה ולכן הפסקתי.

מהיכן פינת האוכל והכסאות?

התמונות כל כך מעוותות שבקושי אפשר להבין כלום
למה ממשיכים עם זה?

חצי מיליון זה לא ריאלי.... הבנו....

הגינה שלמות

בודק...