טעמים שונים של הבעל והאישה הובילו לבית מעורר חושים

האישה אוהבת צבעים בהירים ומראה רך וטבעי, והבעל – מודרני וכהה. זה לא עצר את מימוש הפרויקט לפי טעמם, ואכן שיפוץ בית פרטי ברמת השרון הותאם במדויק לאורח החיים שלהם והתוצאה - סופר מוקפדת

160 מ"ר
מאיה אבגר
אביבה תורן

הדיירים: זוג + 2
המיקום: רמת השרון
ן

עורכת דין ואיש נדל"ן ביקשו להיכנס תוך חודש אחד לבית ברמת השרון שנזקק לשיפוץ והפך ממוזנח לפנינה. לפיכך לא בוצעו שינויים מבניים במהלך שיפוץ הבית הפרטי אלא רק חדרי הרחצה שופצו במלואם ומלוא האנרגיה והתקציב הוקדשו לפריטי נגרות. לבני הזוג טעם משובח והם ביקשו בית שיתאים לאורח החיים שלהם ושל ילדיהם. הוא אוהב מאוד סגנון מודרני וצבעים כהים, היא אוהבת צבעים רכים, טבעיים ובהירים, ולכן בוצע שילוב לטעמם של השניים.

ספרייה מאחורי ספה
ספרייה מאחורי ספה
שולחן קפה מודרני
שולחן קפה מודרני
נגרות בקיר טלוויזיה
נגרות בקיר טלוויזיה

במהלך שיפוץ הבית הפרטי קיר טלוויזיה דומיננטי בסלון תוכנן בנגרות ונראה כבר מהכניסה. הספרייה מוקמה מאחור, והיא מכילה גם אחסון סגור בחלקה התחתון. מטבח מפנק כולל רהיט דו כיווני, שבצידו הפנימי נמצאים מכשיר המים ומכונת הקפה, ובצידו החיצוני הוא רהיט כניסה צר יחסית כדי לא לחסום את הכניסה, עם מראה גדולה, מגירה לפיצ'פקעס ומפתחות ומתחת ארונית קטנה לנעליים. פינת האוכל הוזמנה אצל נגר וכוללת שולחן אוכל וספסל. גם הספסל מתחת לחלון מנגר והוא מכיל מגירות לטובת אחסון צעצועים ודלת לממיר.

פינת אוכל עם ספסל
פינת אוכל עם ספסל
חלון עם ספסל
חלון עם ספסל
אי מטבח לבן
אי מטבח לבן
חזית קיר גבוהים
חזית קיר גבוהים

המיטה בחדר השינה של ההורים תוכננה במסגרת שיפוץ הבית הפרטי עם גב מיטה מרשים ומגירות אחסון מתחת למיטה. חדר הרחצה הותאם לטעמו של בעל הבית, שאוהב צבעים כהים, ולכן עוצב בדרמטיות. בחדר הרחצה של הילדים משחק מעניין עם שילוב בין אריחים השומר על ניקיון חזותי. חדרי הילדים עוצבו לפי פלטת צבעים שנבחרה מפריט שהאישה קנתה מבעוד מועד – שטיחי קיר קטנים.

גב מיטה
גב מיטה
שידת כיור שחורה
שידת כיור שחורה
חדר עבודה צבוע כחול
חדר עבודה צבוע כחול

שיפוץ הבית הפרטי היה קצר, מהיר ומהנה לשני הצדדים בזכות חיבור מאוד טוב בינינו. הדיירים סמכו עליי לאורך הדרך ונתנו לי להוביל אותו בעיניים עצומות. כשבוחרים מעצבת מסיבה כלשהי, סמכו עליה ותנו לה להוביל. גם ספקים שהיא עבדה איתם בעבר והייתה מרוצה מהם יכולים לתרום להצלחה", היא אומרת.

חדר ילדים
חדר ילדים
אמבטיית ילדים
אמבטיית ילדים
מראה בשירותים
מראה בשירותים
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים. אחד הבתים היפים שראיתי. כל הכבוד למעצבת.

בודק...