כיצד הצליחה דירה בתל אביב להגשים את חלומותיהם השונים של הזוג?

מה עושים כשלשני בני הזוג יש סגנונות וטעמים שונים? יוצרים סגנון חדש שמשלב את הטוב מכל העולמות, ואפילו עונה על כל הצרכים

120 מ"ר
טל ניסים
נועה סביר
נועה סביר

תאורה ואקססוריזתאורה ואקססוריז- שוק הפשפשים, מחסני תאורה וקימחי


הדיירים:
זוג + 2 ילדים ועוד אחד שנולד עם סיום הפרויקט
המיקום: תל אביב

זוג החליט לרכוש דירת 5 חדרים בתל אביב מול הים, לאחר שנים רבות שזו שימשה לשכירות. הדירה הייתה ישנה, והמבנה האדריכלי שלה לא תאם את צרכי הדיירים החדשים. אחד האתגרים הגדולים היה למצוא את האיזון בין העדפות בני הזוג. הבעל מתחבר לסגנון מודרני-תעשייתי, בעוד אשתו מעדיפה רטרו. המטרה היתה לייצר עבורם סגנון עיצובי חדש ומותאם, שמשלב אלמנטים מכל אחד מהעולמות.
התוצאה: חלל מקורי ושונה שמאחד בתוכו עיצוב מודרני עם נגיעות רטרו ואלמנטים תעשייתיים, שמשקף במדויק את אופיים וסגנונם האישי של הדיירים באיזון הנכון. שני בני הזוג אוהבים שימוש בחומרים טבעיים כגון עץ, אבן, מתכת, ועם אלה שילבה המעצבת צבעוניות פסטלית רכה ונעימה שמזכירה את צבעי השמים והים הנשקפים מהמרפסת.
מרפסת מעוצבת
הוחלט להגדיל את חדרי הרחצה באופן משמעותי ולהרחיב את חלל הסלון, תוך ויתור על אחד מחדרי השינה. במקביל ביקשו בני הזוג לייצר אזור עבודה, שיוכל לשמש גם כמשרד וגם כפינת משפחה לקריאה ונגינה בשעות הפנאי – והכל מבלי לגרוע מתחושת המרחב והזרימה של החלל המרכזי. היה חשוב להם בהיותם עובדים לעיתים קרובות מהבית, שפינת העבודה לא תהיה מנותקת מהווי החיים בבית, ושהם ירגישו חלק שותף ופעיל על אף השעות המרובות מול המחשב.
סלון ישראלי
שטיחים – איתמר 
סטנד לטלויזיה
הפתרון היה לייצר רהיט דו צדדי שחוצץ באופן חלקי בין אזור הסלון לאזור העבודה, ומייצר הגדרת חללים, הן מהבחינה הוויזואלית והן מהבחינה הפרקטית. מצדו האחד הפונה לסלון מכיל הרהיט טלוויזיה ומערכת מדיה, מערכות שמע ורמקולים, ומאחסן את כל צרכי הסלון בחזית אחת. מצדו האחר, הפונה לחלל העבודה, הוא מכיל שולחן עבודה גדול, מחשב, מדפסת, וציוד משרדי נדרש, ומאפשר התרכזות בעבודה יחד עם תחושת שותפות בהתנהלות היומיום בבית.
חדר עבודה
מרבצים: "חיבורים בתאלס"
פינת עבודה
נגרות- מעוז חכמון
תאורה משוק הפשפשים
מטבח- אניס
דלפק מטבח קטן
פינת אוכל עגולה
בקשה נוספת מיוחדת, הפעם מבעלת הבית, הייתה לייצר מקום אחסון ייעודי לסט הסרוויס מפורצלן שירשה מסבתה המנוחה. מקום האחסון תוכנן כארון בתוך נישה בקיר ליד פינת האוכל במרחב הסלון, כדי שיהיה נגיש לשימוש בעת אירוח. הארון עוצב בהשראת ארונות וינטג' כמו שהיו פעם בבית סבתא, עם זכוכית "של פעם", אבל עם התאמה למראה העכשווי של הבית.
במהלך עבודות השיפוץ החליטה המעצבת להוסיף לאחד מחדרי הילדים ציור קיר מעשה ידיה. ציור שתוחם אזור יצירה ומשמש כלוח גיר וגם כלוח מגנטי.
חדר ילד
 חדר ילדה
נועה סביר
ארונות קיר
ארונות קיר
טפטים- גולדשטיין
ארון שרות
אריחים וחיפויים- עמודי שלמה
שטיפת ידים מעוצב

 

חלומות
20 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירה מעלפת... עבודה מעולה

תגובה לעיצוב של נועה סבירכל הכבוד

יצא מוצלח מאוד!

עיצוב נאה מאד
חלוקת החלל בנגרות מוצלחת ביותר. חסר מאד נופך אישי עם 'הלבשת' הקירות הערומים כרגע עם ציורים, תמונות, מדפים וכו. מניח שזה עוד יגיע בהמשך...

הייתי עוברת
מהמם הייתי עוברת לשם עכשיו.. מהיכן פינת האוכל והכסאות??

בהתחלה דישדש לי ואז ראיתי כמה מחשבה ועבודה יפה

שיפוץ מרהיב
שיפוץ מרהיב, משובב נפש, מחייה, בחירה מאוד נכונה של צבעים ושילובים. כל הכבוד

יצא לא רטרו ולא תעשייתי
נחמדה זה נכון אבל סתמית.

ארונות אמבטיה
איפה אפשר למצוא ארונות אמבטיה כמו התכלת?

פשוט עיצוב. מקסים,
באמת נעים לעין, שונה חם אמיץ ופתור, תהנו שאפו למעצבת

דירה בתל אביב
דירה יפה,מסודרת בטעם,שילוב צבעים וריהוט מוצלחים ונעימה לעין!!!!

יפה מאוד ובטוב טעם

מקסים! המון דברים מקוריים

מקסים. אפשר לשאול מהיכן השולחן הקטן במרפסת?

יצא בינגו . תהנו

נועה יה תותחית...
איזה יופי !! גם צבעוני וגם פרקטי !!

המחיר קצת מוזר
והבודה שנעשתה לא ברורה. לא כול להיות שהמחיר מכסה שיפוץ טוטאלי, מצד שני זה קצת יקר רק לנגרות ורהיטים. אני לא אוהבת שמחיר לא אומר מה זה כולל כדי שלא תהיה הטעיה של מי שקורא. העיצוב נחמד מאוד. חדרי המקלחת חביבים. שוב דלפק אוכל שבולע מקום במטבח קטן שבמקומו אפשר היה לשים יחידות לצד פינת האוכל ולא לחסום הכל (זו דלת הכניסה לבית?)

נהדר
אוהבת את העיצוב מאד. והחלוקה של המרחב בעזרת הספרייה הדו צדדית נפלא!! כל הכבוד

מקסים ומקורי אך לא בטיחותי במרפסת
ניתן לטפס על הספסלי ישיבה המקסימים שיצרו במרפסת .. ילדים קטנים וגדולים יותר יודעים לטפס יפה מאד... זה לא תיקני ועל כן מסוכן מאד. הייתי מציעה לעשות בדיקה מחדש במרפסת ולא להסתמך על זה שתמיד יהיה מבוגר שישגיח במרפסת.

חלונות קטנים, ממש צהר . חבל.

בודק...