להגדיר שפת עיצוב חדשה: הום סטיילינג לבית במושב מגדים

שטיח וינטג' כחול, טפט גאומטרי, פינת אוכל שחורה, וילונות לבנים עדינים ומנורות מיוחדות הפכו את הבית שלפניכם מחסר אופי ומיושן - לווילה בעלת מראה יוקרתי ועדכני

50,000
240 מ"ר
הגר דופלט
משה אלמוג
סטודיו פרי - מורן פרי אוקון ולירון פרי סער
סטודיו פרי - מורן פרי אוקון ולירון פרי סער
הדיירים: זוג+ 5 ילדים
המקום: מגדים
בעלי הבית הם זוג אנרגטי וספורטיבי, בעלי עסק עצמאי, שביקשו לרענן ולהלביש את ביתם הפרטי שבמושב מגדים. הבית היה מרוהט בריהוט כבד ומיושן שנאסף במהלך השנים, וכבר לא התאים לאופי ולאנרגיות של המשפחה. הדרישה הייתה להגדיר לבית שפה עיצובית חדשה, כזאת שמתאימה למשפחה צעירה עם ילדים קטנים. סגנון העיצוב שנבחר הוא אלגנטי אך עם זאת קליל וצעיר, תוך שמירה על הרמוניה וקו עיצוב אחיד בין חללי הבית השונים.

את רוב ההתייחסות קיבלו החלל המרכזי, הסלון ופינת האוכל שרוהטו מחדש בסגנון מודרני אקלקטי, וכן חדר השינה של בני הזוג שהפך לחדר החלומות ולמקום מפלט מהחיים האינטנסיביים שלהם.

לריהוט הסלון נבחרה ספה אפורה רכה ומפנקת, עליה הונחו כריות בגווני ירוק ותכלת. לצד הספה שתי כורסאות בעלות בסיס שחור וריפוד אפור וירקרק, ושטיח וינטג' כחול המשלים בהרמוניה את פלטת הצבעים השמחה והמרעננת. לאלה נוספו הדום ירקרק, המרופד גם הוא בשטיח וינטג', ושני שולחנות סלון המתכתבים בסגנונם עם שולחן האוכל. מנורת העמידה מכניסה עניין וייחודיות לסלון והווילונות הלבנים העדינים מהווים מסגרת לנוף הגינה הגדולה שנראה מהחלל הציבורי.

סלון פתוח לחצר

סלון מעוצב
מנורה עומדת מסט צילום

סידור שולחן

מנורה עומדת

כורסאות מעוצבות

לפינת האוכל נבחר שולחן בעל פלטת עץ אלון אלגנטית ורגליים שחורות, וכסאות אוכל שחורים המשתלבים עם חיפוי הקיר. בני הזוג נוהגים לארח הרבה סביב הבריכה והגינה, ולכן הולבשו פינות הישיבה בפרטי דקורציה משלימים אשר מבליטים את היופי של החצר.

קיר אבנים מעוצב

קיר מעוצב

אגרטל מרשים וגבוה

חדר השינה הולבש בפרטי טקסטיל רכים, אשר הפכו אותו לסוויטה ממש כמו במלונות יוקרה. לקיר גב המיטה נבחר טפט בעל צורות גאומטריות וצבעים עדינים של זהב-בז'. החלון הגדול הצופה אל נוף יפהפה הולבש בווילונות לבנים עדינים, ולמיטה נרכשו מצעים לבנים ורכים. לצד המיטה נקנתה שידת מזוודה עם מגירה עליה הונחה מנורת קריאה מיוחדת.

מיטה זוגית מפנקת
שמיכה צמר
מנורה שולחנית מעוצבת
שמשיה
רשימת ספקים חלקית:
שולחן אוכל וכסאות, ספה סלון, כורסאות והדום, שטיח, שולחנות סלון – קסטיאל as is
מנורת עמידה – טורקיז האוס
אמנות – גלריה פחות מאלף
וילונות וטפטים – דומיין
דקורציה (אגרטלים, צלחות וכלי שולחן) – לקט קסטיאל
שידות צד מיטה – פיק אפ – united sits
דקורציה פינת ישיבה חצרה – fine lab
מנורת קריאה חדר שינה – ליאופרד
553
10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא הבנתי. קנו ספה ווילון וקיבלו פירסום?

הבית מעוצב נחמד ,אבל יוקרתי זה לא

אין מצב שזה התקציב
אין מצב של כל הרהיטים האביזרים והאומנות נקנו ב50 אלף ש"ח. זו לא פעם ראשונה שמציגים פה פרויקטים שבשורת התקציב מחיר מנותק מהמציאות של התמונות

להשמיד את כל הפרוז'קטורים מהסלונים, די!!

תמונות של לפני רק היו מדגישות את
הכלום שנעשה פה

מקסים!!
תתחדשו ותהנו! בית נעים וכייפי:)

כתבה מבישה

עיצוב
מצטערת ממש לא משהו. בית כזה גדול, עם פוטנציאל עצום , ראינו פה באתר הזה עיצובים באמת יפים. אולי סכום ההשקעה בעיצוב נמוך, או שאנחנו לא רואים ממש הכל.

הבית עלוב הגינה יפהפיה.

ממש הזוי לשלם למישהו בשביל שיאסוף את הטרנדים מהחנו
וישפוך אותם בבית. כתבה מבישה

בודק...