להתאהב כל יום מחדש: הצצה לווילה חלומית באזור המרכז שגרמה לנו להחסיר פעימה

נכון, לא בכל יום יוצא לנו להתאהב מעיצוב בית שהוא כלל לא שלנו אך זה, אותו יצרה מעצבת הפנים יפעת אברמסון, עבור זוג ושני ילדיהם בהחלט יוצא מן הכלל. בתבונה, רגישות ושימוש נכון ומדויק בחומרים אורגניים וטבעיים השכילה המעצבת ליצור עבורם חווית מגורים מרגשת ומזמינה, מלאה ברגש, חום ואהבה. הצצה לאחד הבתים היפים של השנה.

165 מ"ר
שירן כרמל
יפעת אברמסון STUDIOA

הדיירים: זוג ושני ילדיהם

המיקום: ישוב במרכז הארץ

 

אחרי תקופה במהלכה תרו אחר הנכס המושלם, מצאו בני הזוג בית פרטי באחד מיישוביי המרכז ופנו למעצבת הפנים יפעת אברמסון בכדי שתתאים אותו למידותיהם במדויק: "כשפגשתי את הזוג לראשונה בבית, בסמוך לרכישה, עדיין גרו בו דייריו הקודמים. הקונספט העיצובי והצבעים השולטים אמנם היו שונים בתכלית אבל הפוטנציאל הגלום להפוך אותו לבית חלומותיהם היה ברור לחלוטין וכך עשינו", מספרת אברמסון בראיון שערכנו איתה. "בתהליך התמקדנו בשיפוץ הפנים ובסטיילינג שאפשרו לנו להפוך כל פינה בבית למקום מפלט רגוע, בסופו של עוד יום אינטנסיבי ותובעני. היום הם נהנים מאזורים מפנקים עבורם כזוג, עבור הילדים, אזורים משותפים וכמובן אזורי אירוח. לאורך העבודה המשותפת הם ידעו להגדיר את טעמם וצרכיהם ונתנו לי להוביל את התהליך כך שבסיומו הם קיבלו את הבית שחלמו עליו- מלא אנרגיות טובות וחיבורים נכונים. בית שמשמש רקע עוטף ומפנק לבני המשפחה".


סלון מודרני

בסיומו של התהליך קיבלו הדירים את הבית שחלמו עליו- מלא אנרגיות טובות וחיבורים נכונים

סלון מודרני
פינת אוכל כפרית

הבית מוקף מכל צדדיו בחצר ירוקה שמשתקפת מבעד לפתחים הגדולים, והיא מכניסה פנימה רוגע ושלווה

פינת אוכל כפרית

הבית בנוי בשתי קומות- בקומת הכניסה ממוקמים המטבח, פינת האוכל, חדר מגורים ושירותי האורחים ובזו העליונה חדרי השינה, חדר משחקים וחדרי הרחצה. כחלק מתהליך השיפוץ שתי הקומות רוצפו בפרקט, חדרי הרחצה והשירותים שופצו מהיסוד, תוכננה נגרות עבור אזורים שונים והמטבח עוצב מחדש. הריהוט והסטיילינג הותאמו במדויק לבית וצרכיו.

"ברחבי הבית, וכן בגינה, הגשמנו עבור ההורים והילדים חלומות שמיושמים בצורה טבעית ואורגנית במרחב פונקציונלי ותפקודי, עטוף בעיצוב משובח", מסבירה המעצבת. "הבית מוקף מכל צדדיו בחצר ירוקה שמשתקפת מבעד לפתחים הגדולים, והיא מכניסה פנימה רוגע ושלווה. העיצוב נינוח, עתיר חומרים טבעיים וגוונים רכים ומעושנים שמשתלבים היטב עם הגינה הירוקה. החצר האחורית הגדולה מרוצפת ומקורה בחלקה, ומשמשת כאזור אירוח הכולל פינת ישיבה ופינת אכילה, לצד מטבח חוץ מאובזר. בחלקה השני של החצר נשתלו דשא וצמחיה ובקצה עומד בית עץ עשוי קורות עץ גושני, שתוכנן בהזמנה מיוחדת עבור הילדים".

חצר אחורית גדולה

החצר האחורית הגדולה מרוצפת ומקורה בחלקה, ומשמשת כאזור אירוח

חצר אחורית גדולה

הבית ממוקם באזור פתוח וגובל בגינה ציבורית. על מנת להתגבר על הרוח והקור בימים החורף הסגריריים, תכננה עבורם המעצבת בלב חדר המגורים קמין גז שמלא את החלל רחב הידיים במהירות בחום עדין ונעים. בקיר הקמין המרשים שולב גם מסך הטלוויזיה ויחד הם מהווים FOCAL POINT בקו נקי, כזה שאינו משתלט על החלל.

קיר טלויזיה

קיר הקמין והטלוויזיה משתלב היטב בעיצוב האורגני והנקי

קיר טלויזיה

המטבח פתוח לחלל המגורים וככזה תוכנן בהתייחס לקו העיצובי השולט בקומה. את הניקיון העיצובי השכילה אברמסון להטמיע בסגנון הכפרי בו יצקה אלמנטים שמקנים לו מראה רך, מודרני ומשפחתי. במרכזו אי בגוון לבן המשמש את בני הבית לארוחות היום-יומיות. ארונות המטבח שבהיקף נצבעו בגוון ירוק מעושן המתכתב עם גווני הירוק שבחוץ.

על מנת לייצר מראה כפרי ובד בבד מודרני ונקי, השתמשה אברמסון בחומרים המשתלבים יחד ומאזנים האחד את השני- כך למשל חיברה בין הנירוסטה התעשייתית לאלמנטים עשויים פליז רך וכפרי בשילוב נגיעות בשחור.

מטבח לבן

המטבח פתוח לחלל המגורים וככזה תוכנן בהתייחס לקו העיצובי השולט בקומה.

מבטח לבן
מטבח בגווני ירוק

ארונות המטבח שבהיקף נצבעו בגוון ירוק מעושן המתכתב עם גווני הירוק שבחוץ.

מטבח בגווני ירוק

עבור שרותי האורחים, הנמצאים בקומה זו, בחרה במראה מינימליסטי וניקיון צורני: "העיצוב הנבחר משלב בין אריחים לבנים במראה הכפרי לקונסטרוקציה כהה ומודרנית, שתוכננה במיוחד, על גבה יושב הכיור. הרצפה השחורה חוזרת ומחברת בין המודרני והכפרי- האריחים הקטנים שאולים מהסגנון הכפרי ואילו הגוון השחור מהסגנון המודרני".

שירותי אורחים פונקציונלים

עבור שרותי האורחים, הנמצאים בקומה זו, בחרה במראה מינימליסטי וניקיון צורני

שירותי אורחים פונקציונלים

שני חדרי הרחצה שבקומה העליונה עוצבו גם הם במראה מינימליסטי, אך שם בחרה אברמסון בשילובים מעט שונים: עבור הקירות והרצפה נבחרו אריחים גדולים בגווני לבן ושחור ובטקסטורה משופשפת ואת החום מספק ארון העץ הארוך בו שולבו 2 כיורים לנוחיותם של שני הילדים.

חדרי רחצה בסגנוןו כפרי

שני חדרי הרחצה שבקומה העליונה עוצבו גם הם במראה מינימליסטי

חדרי רחצה בסגנוןו כפרי

בקומה העליונה נמצאת גם פינת הטלוויזיה הממוקמת בין חדרי השינה ומייצרת חלל בילוי משותף להורים ולילדים. על מנת לא להעמיס על הפינה מרבית הרהיטים שנבחרו עבורה עשויים חומרים טבעיים כמו קש, ראטן ועץ המתמזגים נפלא עם חיפוי הפרקט. הצבע הירוק שב וחוזר גם כאן, אליו נוספו גווני הוורוד והשמנת המשמשים ככתמי צבע ומוסיפים עידון ורכות לחלל.

ספה ירוקה

בקומה העליונה נמצאת גם פינת הטלוויזיה הממוקמת בין חדרי השינה

ספה ירוקה

בשל גילם הצעיר של הבן והבת הוחלט בשלב זה ליצור עבורם חדר שינה משותף. אברמסון בחרה עבורם בגוונים של כחול, ורוד עתיד וניוד המשתלבים יחד ומתאימים לחדר משותף. העיצוב מייצר אווירה רגועה שכן חדר זה משמש בשלב זה בעיקר לשינה.

חדר שינה ילדים

בשל גילם הצעיר של הבן והבת הוחלט בשלב זה ליצור עבורם חדר שינה משותף.

חדר ילדים

בחדר המשחקים של השניים הוחלט להמשיך במראה הרגוע לכן מרבית המשחקים חבויים מבעד לארון סגור. גם כאן הקפידה המעצבת להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ ובדי כותנה. האוהל משמש כפינה אהובה במיוחד על השניים בקומה זו וכן כיסא הנדנדה. בעתיד חדר זה יוכל להפוך בקלות לחדר שינה עבור אחד מהילדים.

רשימת ספקים חלקית:

מטבח ונגרות: שי בוסי,  חיפויים, כלים סניטרים וארונות אמבט: דומוס, בוטיק קרמיקה, פרקט: פרקט עד הבית, קמין: אורטל קמינים, תאורה: שקע ותקע, טורקיז האוס, ריהוט: תומיק, אסף רהיטים

חדר המשחקים

בחדר המשחקים של השניים הוחלט להמשיך במראה הרגוע

חדר המשחקים
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...