לפני ואחרי: כך עוצבה מחדש הווילה של "הרווק" דודו אהרון

פינת אוכל ורודה, גופי תאורה ענקיים והרבה כלים מוזיקליים - העונה השנייה של ריאליטי השידוכים חוזרת למסך בווילה מעוצבת שבה דודו אהרון אמור למצוא לעצמו כלה

נתוני הפתיחה של הווילה ברמת השרון ששימשה כאתר הצילומים של תוכנית הראלטי "הרווק" היו לא רעים: 1100 מ"ר מעוצבים בסגנון מודרני על סף המינימליזם, שהכילו יצירות אמנות וקירות גדולים וריקים. העיצוב המקורי, לא התאים לצילומים ועל המעצבים – עדי חובה ודולה אדיר הוטלה משימת המהפך. "הטלוויזיה צריכה פריים שיעניין את הצופים" ציין חובה ובעלי הווילה נתנו אישור לשינוי, בתנאי שאפשר יהיה להחזיר את הדברים לקדמותם בסוף הצילומים.

 

 אילנית לוי ודודו אהרוןאילנית לוי המנחה והרווק דודו אהרון (צילום: תמוז רחמן)

כל הרהיטים פונו ונשאר רק המטבח הבנוי. שלל החפצים והרהיטים נאספו ממקומות שונים וחלקם נשכרו לטובת הצילומים, כאשר מטרת העיצוב היתה ליצור בית שיתאים לדרישות התוכן וישדר פאר ויוקרה, אבל שלא יהיה מנוכר מדי, שכן המתמודדות התגוררו שם במשך חודשיים בהן צולמה התוכנית והיה חשוב לגרום להן להרגיש בבית. דודו "הרווק" אהרון לא התגורר בווילה יחד עם הבנות, אבל הגיע לשם לא מעט כדי להיות עם המתמודדות.

כניסה לביתהכניסה לבית לפני השידרוג שעבר הבית (צילום: רזי אברהם)
כניסה לבית עיצוב מחדשהכניסה לבית לאחר עיצוב מחדש (צילום: רזי אברהם)

העיצוב של הווילה מודרני ועכשווי עם נגיעות שיתאימו ל"בעל הבית"- דודו אהרון, וגם יגרמו לו להרגיש שהוא המארח. היה חשוב לייצר מספר מוקדים לבילוי משותף, אבל גם פינות שקטות להסתודדויות ורכילויות.

בחלל המרכזי מוקם סלון גדול שיכול להכיל אורחים רבים ועוצב בחגיגיות נעימה עם מבט אל החוץ. לסלון חובר חלל פינתי ואינטימי שבו ניתן לשבת ולקיים שיחות אחד על אחת ומוקמו בו כלי נגינה – אולי בתקווה שדודו יפצח בשירה ומהלך אחת השיחות האינטימיות.

סלון מעוצבהסלון לפני השדרוג (צילום: רזי אברהם)

 סלון מעוצבסלון גדול וצבעוני שיכול להכיל אורחים ואורחות רבים (צילום: רזי אברהם)
פינת נגינהפינת הנגינה (צילום: רזי אברהם)

בפינה אחרת, הוצבה מכונת תקליטים נוסטלגית וסביבה נוצרה פינת ישיבה, מעין סלון אלטרנטיבי באווירת בקתת ציידים עם הרבה עץ, עור חום ותמונות משפחתיות. "הסלון הקטן הזה", אומר המעצב, "זר לשאר העיצוב, אבל בעל חשיבות לעלילה שכן הבנות מקבלות בו מסרים מדודו, מצטלמות ולפעמים בוחרות בו כפינה להתבודדות".

מכונת תקליטיםהאם במכונת התקליטים יש גם שירים של זמרים אחרים?  (צילום: נעה גרייבסקי)

בית בעיצוב בקתת ציידים"בקתת הציידים" ששונה בעיצובה משאר הבית (צילום: רזי אברהם)

ליד הסלון עומדת פינת אוכל גדולה שעוצבה בוורוד ושחור ומשדרת יוקרה ונשיות, והמסדרון הארוך שמוביל מהחלל המרכזי לחדרי השינה נצבע בשחור-לבן לשינוי הפרספקטיבה והוצב בו גוף תאורה יחיד במינו.

פינת אוכל ורודהפינת אוכל גדולה וורודה שתתאים למתמודדות המתגוררות בבית הזה (צילום: רזי אברהם)

מסדרון מעוצב פסים שחור לבןלא פסחו על שום פרט, אפילו המסדרן מעוצב (צילום: רזי אברהם)

המטבח המקורי היה בנוי בסגנון תעשייתי וכדי להקנות לו מראה ביתי ומזמין, שולבו בו נגיעות של עץ טבעי וצבע כתום, ונוספה פינת אוכל קטנה.

 מטבח מעוצב בסגנון מסעדההמטבח לפני השינוי, חלקו הגדול הושאר ורק נוספו צבעים לשדרוג המראה הכללי (צילום: רזי אברהם)
מטבח מעוצבהמטבח אחרי השדרוג (צילום: רזי אברהם)

בצד הקו העיצובי האחיד, היה צורך ליצור הבדלים בין החללים השונים: 15 המתמודדות חלקו שלושה חדרי שינה ולכן כל חדר נצבע בשני צבעים כדי לייצר נוחות לצופה ולאפשר לו להתמצא בית בזמן השידור.

 מגורים בתוכנית טלוויזיהכמו מגורי פנימיה, רק מעוצב יותר (צילום: רזי אברהם)

העיצוב המחודש כלל גם שינוי מאסיבי בחצר: 4 עצים גדולים הוצאו ממרכזה בתהליך מורכב, כדי לפנות את הרחבה למתחם שבו נערך האירוע החשוב בכל תוכנית של "הרווק" – טקס הוורד. כדי למקסם את האווירה הרומנטית והמרגשת במהלך הטקס שנערך בשעות הערב פוזרו בחצר גופי תאורה צפים על הבריכה, תאורת לדים, מפלי לדים והרבה נרות. העצים, דרך אגב, הוחזרו למקומם בשלום עם תום הצילומים.

דודו אהרון מחכה לךדודו מחכה לבנות (צילום: דנה קרן)

הרווק ישראלטקס הוורד המסורתי (צילום: רזי אברהם)

הרווק דודו אהרוןהרבה אור וצבע בחצר המעוצבת (צילום: רזי אברהם)

כל פינה בבית זכתה לתשומת לב ועיצוב מחודש שיתאים למסיבות הרבות של הרווק עם הבנות, כך שאווירה כבר יש. עכשיו רק נשאר לו למצוא את האחת.

bvd-11-living-room-234
bvd-11-living-room-403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...