משוואה בשלושה נעלמים: עיצוב מתמטי לדירת גן

חלוקה מדויקת, מחושבת ומתחשבת מאפיינת את דירת הגן שלפניכם, כאשר חדרי השינה של הילדים ומרכז הפעילות המשפחתית נמצאים במרתף, וקומת הכניסה נועדה להורים. הרוב תוכנן כפתרון לנתוני קבלן מגבילים, כסוג של משוואה מתמטית עם מציאת נעלמים

120 מ"ר
300 מ"ר
שי אפשטיין
שלומי לוין
שלומי לוין

הדיירים: משפחה בת 5 נפשות

בדירת הגן שלפניכם, החלוקה לחדרים ולחללים נעשתה מתוך שיקולים ונתונים בסיסיים שהובילו לפתרונות שבחלקם קצת שונים מהמקובל. החלוקה המתמטית בוצעה בדירת קבלן, שבה הנתונים הוכתבו ללא אפשרות שינוי. החללים הוגדרו בצורה מובהקת באמצעות שימוש בחומרים שיצרו את ההגדרות ונתנו את הפתרונות לנעלמים.

כבר בכניסה לדירה נתקלים בנעלם הראשון – קובייה מחופה בזכוכית כהה מסתירה חדר שלם שהוקדש למערכות הטכניות של הבית. זהו פתרון אסתטי המעניק לסלון אלמנט של עומק ואלגנטיות ומסתיר את מערכת הבית החכם, החימום המרכזי ומערכות הקול והתקשורת. במעטפת העץ, שחופה בזכוכית, שולב גם מסך טלוויזיה נסתר שמתגלה לעין רק בעת תפעולו. קובייה שימושית זו, שניתן לה מראה ייחודי, נוצרה בשל עמוד בטון שלא ניתן היה להסירו. הפתרון הנפוץ של חיפוי העמוד באלמנט דקורטיבי הוחלף על ידי האדריכל בפתרון פונקציונלי.

מבואת כניסה בית פרטי
סלון מרווח ביתי מודרני
אי אוכל מודרני מול מטבח
אי אוכל משיש
חלל בית פרטי מודרני
מסדרון בית יוקרתי
פינת אוכל מזכוכית
פינת עבודה לבנה
דלת כניסה גדולה מעץ
עיצוב הפנים נעשה בסגנון מודרני עם אריחי פורצלן ענקיים המדמים שיש, ומודגשים על הרקע הלבן של הקירות. התחושה הסטרילית עודנה וחוממה על ידי תוספות שונות ותכנון תאורה מוקפד. אלה מעניקים לבית סגנון נטורליסטי המייצר תחושת חמימות, נינוחות ושלווה משפחתית. למראית עין כל קומת הכניסה נועדה למטרות בילוי משפחתי ואירוח. כאן מופיע הנעלם הבא – בהתאם לסגנון החיים של המשפחה, בו ההורים והילדים מרבים לארח בסגנונות שונים, הוחלט שחדרי הילדים וחדר בילוי מרכזי שמשמש גם כחדר הקרנה יהיו במרתף. בהתאם לכך, יחידת ההורים תוכננה בקומה העליונה כחוליה היוצאת מתוך הריבוע שנועד לאירוח. הכניסה ליחידת ההורים חבויה בקיר האחורי של המטבח, התופס מקום נכבד באזור החברתי. מעבר לדלת החבויה, השטח של יחידת ההורים מודגש על ידי ריצוף שונה מיתר הקומה. אריחי פרקט מושחר המונחים כאדרת דג מקנים לחלל תחושת רוגע.
מיטה מפנקת בצבעי אפור
חדר שינה עם חדר רחצה
ספסל אחסון צהוב בחדר שינה
טלוויזיה מוקרנת על קיר
כאשר יורדים במדרגות מתגלה הנעלם הבא: משפחה הומוגנית בעלת דרישות בילוי שונות. גם כאן קו ההפרדה נעשה באמצעות הריצוף. הגוון האפור של המדרגות מגיע ישירות לרצפת הפרקט הבהירה שבקומת המרתף, ודי במפתיע מתגלה סגנון עיצוב שונה לחלוטין מהקומה העליונה כך שבאופן מידי מתברר שזו קומתם של הצעירים במשפחה. ממרכז הקומה, מקום פעילות משותפת המרוהט בקלילות ומותאם למשתמשים בו, נפתחות הדלתות לשני חדרי ילדים, חדר אירוח וחדר כביסה. מסדרון קצר מוביל לחדר ילדים נוסף. תחושת העליזות והפעילות הצעירה המתקיימת בקומה זו מחוזקת על ידי אור טבעי שחודר פנימה דרך פתחים גדולים המבטלים לחלוטין את הדעה הרווחת שמרתף לא נועד לחדרי מגורים.
סלון משפחה צבעוני
סלון ריבועים משפחתי
סלון משפחתי מול טלוויזיה
חדר שינה נער מודרני
יציאה לחצר אנגלית מחדר שינה
חדר ילדה מעוצב
חדר רחצה שני כיורים בצבעי שחור צהוב
חדר רחצה בצבעי אפור וזכוכית
שירותים שחור מבריק
אסלה שחורה מרחפת
כחיזוק לתחושה המשפחתית הנעימה המורגשת בתוך הבית עוצב החוץ כחוליה משלימה לפנים. בכיוון פינת האוכל עוצב החוץ כ'זולה' מחופה בפרגולת עץ שמתכתבת עם הדק. ממול, בכיוון הסלון, יש יציאה לגינה פרטית.
פינות ישיבה במרפסת גדולה
פינות ישיבה בחצר גדולה
 
רשימת ספקים חלקית:
ריהוט – אליטה ליוינג
ריצוף+ פרקט – נגב קרמיקה
תאורה – קימחי דורי
דלת כניסה APERTO
דלתות פנים + נסתרות – דלתות לנדאו
זכוכית – א.א מראות
מטבח  – סמל
מוצרי חשמל למטבח TEKA
ברזים גרוהה
פינת אוכל catalan italia
ריהוט חוץ – GREEN
ארונות אידיאל
נגרות – פרובאנס
איבזור – KARE
בית חכם אודיו נוט
קולנוע ביתי אודיו נוט
ריהוט חדר שינה אריק דיזיין

 

553
26 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סוף סוף
משהו מגוון ומעניין.

כסף נשפך שם...

ממש לא !!! זרקו כסף כמו חול והתוצאה...
והעיקר שבעלי הבית מרוצים. שבוע טוב

רצפת השיש והקוביה השחורה מזכירות בית קברות

לצערי התחברתי רק לחצר /מרפסת
צבעים כהים ואף שחורים , סגנון הייטקיסטי וקר בחלק מהבית , וחוסר התאמה של הפרקטים בחדרים אחרים. לא משרה חמימות או בייתיות. בחוץ זה מקסים. וגם בחדר של הילד זה נחמד

דרגת קור
בפעמים הבאות של הצגת בתים ,צריך לדרג את דרגת הקור של הבית .במקרה הזה מרגיש -17.

השקעה כספית עצומה שנותנת תמורה עיצובית מאכזבת, חלש

חוסר טעם מוחלט

עיצוב קר מנוכר חסר נשמה הכל ממותג

קררר קר לי רק מלראות את התוצאה
חבל על כל ההשקעה העצומה, מי האדריכל/ית שנדע לא להגיע אליה.

"כחיזוק לתחושה המשפחתית הנעימה"...
נו באמת על מי אתם עובדים? יצא לכם קרחון

מאכזב

הדירה אחלה. לגבי מקלחות
לא הבנתי איך עם גימור כל כך מושקע וטוב בכל הבית ובמקלחות בפרט הלקוח ויתר על תעלות ניקוז בתוך המקלחון ונשאר עם החור הפשוט . ממש צורם. בכל הנוגע לעבודות העיצוב - העבודה מושלמת!

אולי די לטחון את הפרוייקט הזה?
מופיעה באתר של מטבחי סמל, האדריכל כבר קיבל עליה "מעצב החודש" מ ellita living לפני שנה וחצי, ואני בטוחה שראיתי אותה בעוד איזה מקום שניים. את הטקסט על הקובייה שמכילה את מערכות הבית אני מכירה כבר בעל פה. המערכת יכולה לעשות בדיקה על החומרים השיווקיים שהיא מקבלת ממעצבים ולוודא שמראים משהו קצת פחות שחוק.

דווקא
לשירותים יש לוק מגניב

פלצני!
אבל הטקסט של הכתבה אפילו מתעלה באוילותו על העיצוב....

עבודה מוקפדת נקייה וכפי הנראה משקפת את רצון בעלייה

עיזרו נא ידידים למצוא את שלושת הנעלמים:
חמימות, נינוחות ושלווה משפחתית. היתכן שנבהלו מכל הכסף שנשפך וקפאו מקור?

יפה מודרני אלגנטי אבל
למה מראות צהובות בחדר אמבטיה נראה זול

בנאלי עד כאב
כשכבר מתגברים על הלבןשחורבז'חום הולכים לקיצוניות של צהוב ברוטלי שלא מתחבר לכלום. כל כך הרבה כסף וכל כך מעט חמימות ויופי.

מבנה ציבור!
כסף לא קונה נשמה ואוירה יומיומית של משפחה, וכל מה שצריך להסביר אותו במילים משונות... מעורר רק גיחוך ולא התפעלות. קשה גם להאמין שמסתובבת אישה במקום המנוכר הזה.

מבנה ציבור!
כסף לא קונה נשמה ואוירה יומיומית של משפחה, וכל מה שצריך להסביר אותו במילים משונות... מעורר רק גיחוך ולא התפעלות. קשה גם להאמין שמסתובבת אישה במקום המנוכר הזה.

מבנה ציבור!
כסף לא קונה נשמה ואוירה יומיומית של משפחה, וכל מה שצריך להסביר אותו במילים משונות... מעורר רק גיחוך ולא התפעלות. קשה גם להאמין שמסתובבת אישה במקום המנוכר הזה.

חוסר התאמה מוחלט של טקסטורות וצבעים
אוסף של חומרים וסגנונות ללא קשר חבל....

עיצוב
יוקרה של חומרים בלי קשר ביניהם.עירבוב של צבע וחומרים בחוסר טעם.בשביל זה לא צרחך מעצבת!

נראה שתכנון אדריכלי אחלה
עושה רושם שתכנון מרחב אחלה.אך כמו הרוב גם לי צורם טעם החומרים ושילובם...לא מבין למה יש צורך נתק בתקרת כל הבית (זה הורס לדעתי) עץ במטבח לא נראה אחיד בגימור שלו, ותאורה אוי אוי התאורה - למה לעשות סקיני בכל חור אפשרי (כי אפשר ? ללקוח יש טונה כסף?) לא משאיר טעם מיוחד למקומות שבאמת יש צורך עיצובי/פרקטי לסקיני. חבל! אבל אני בטוח שאדריכל ולקוחות מתים על הביית וזה מה שחשוב

בודק...