מתמקדים בעיקר: שיפוץ חלקי לבית פרטי

אחרי שהילדים עזבו את הקן, הקדישו בני הזוג את מרצם לשיפוץ חלקי של ביתם הפרטי. קו העיצוב שנבחר הוא מודרני ואלגנטי, עם נגיעות חמות של עץ

1000 מ"ר
אבי תקן
רונית תקן
רונית תקן
שולחן קפה

מראה מודרני, אלגנטי ונקי

בית לזוג
שולחן קפה

הדיירים: זוג
מיקום: גן יבנה

זוג בשנות החמישים לחייהם, שילדיהם עזבו את הקן, ביקשו לערוך שיפוץ חלקי בביתם בגן יבנה, שנבנה לפני 25 שנים. השיפוץ החלקי כלל עיצוב מחודש של את קומת הכניסה ושל סוויטת ההורים, והרחבה של המטבח. המטרה הייתה לשוות לבית מראה מודרני, אלגנטי ונקי בגוונים של אפור ונגיעות חמימות של עץ וכתמי צבע. כיוון שהאישה אוהבת לבשל ולארח, היא ביקשה מטבח מרווח ומפנק עם מקומות אחסון רבים, תנור רחב וכיריים אינדוקציה. כמו כן, היא רצתה משטח עבודה נוח ושולחן אוכל בגובה סטנדרטי.

מטבח אפור

משטח עבודה מפנק ושולחן אוכל בגובה סטנדרטי

בית לזוג
מטבח אפור
אי מטבח

מטבח: מטבחי אביבי

בית לזוג
אי מטבח

 

השיפוץ החלקי אך היסודי כלל שינוי העמדה של החלל הציבורי, הנמכת תקרה המשלבת תאורה אדריכלית ותאורה דקורטיבית, הדבקת אריחי גרניט פורצלן 100X100 שהגדילו את החלל וכן שיפוץ שירותי אורחים וחדר רחצה הורים.  תכנון המפלס הקודם היה מיושן והמטבח הגדול במיוחד היה תחום בתוך חדר, נפרד מהחלל הציבורי ומפינת האוכל. המעצבת, הסבורה כי בכל בית גלום פוטנציאל עיצובי ענק, זיהתה מיד שאפשר לפתוח את המטבח לחלל הציבורי, ובכך להרוויח עוד שטח.

פינת אוכל אפורה

כיסאות רחבים ומרופדים בפינת האוכל

בית לזוג
פינת אוכל אפורה
כיריים

משטח דקטון במטבח

בית לזוג
כיריים
מטבח ארוך

תכנון המטבח מאפשר קשר עין עם היושבים בחלל הציבורי

בית לזוג
מטבח ארוך

 

במקום הקיר שהפריד בין המטבח לסלון, מוקם משטח עבודה באורך שלושה מטרים, שחופה בדקטון כהה מסוג קליה. זאת על מנת ליצור ניגודיות למשטח דקטון עץ שבאזור הכיור ולמשטח האכילה מעץ שמתחבר לאי. הכיריים והתנור הרחבים מוקמו באי, כך שבעלת הבית תוכל לבשל ולהיות בקשר עין עם היושבים בחלל הציבורי ובדלפק האכילה.

סלון אפור

ריהוט: אריק דיזיין, וילונות: מרים עזרא, שטיח: השטיח האדום

בית לזוג
סלון אפור
סלון אפור

כורסה כתומה שוברת את גווני האפור

בית לזוג
סלון אפור

 

על מנת לחמם את החלל, שולבו מדרגות עץ עם רום שחור, ואלה הפכו לאחד האלמנטים הבולטים בשיפוץ החלקי של הקומה. ריהוט בהתאמה אישית שולב בחלל וכורסה כתומה נבחרה על מנת לשבור את גווני האפור. קיר הטלוויזיה חופה בחיפוי תלת ממדי בקווים אלכסוניים, היוצר ניגודיות לקווים הישרים של המטבח. לפינת האוכל נבחר שולחן עגול עם כיסאות רחבים, מרופדים ומפנקים וכקישוט לחלל נבחרו בקפידה אקססוריז מתאימים מפלורליס ואריק דיזיין.

אקססוריז
בית לזוג
אקססוריז

 

שירותי האורחים הקטנים רוצפו וחופו באריח זהה על מנת ליצור אשליית גודל. לחדר הרחצה של ההורים נבחרו אריחי ענק בגודל 1.20X1.20 מטר, וגם כאן הוחלט לרצף את הרצפה והקירות באריח זהה על מנת לתרום לתחושת הניקיון והגודל של החלל כחלק מהשיפוץ החלקי.

שירותי אורחים

אריח זהה יוצר אשליית גודל

בית לזוג
שירותי אורחים
חדר רחצה אפור לבן

תחושת גודל וניקיון

בית לזוג
חדר רחצה אפור לבן

 

רשימת ספקים חלקית:
קבלן ביצוע: יוחאי יפרח עבודות בתחום הבנייה
מטבח: אביבי מטבחים – Avivi kitchens
ריצופים וסניטריה: אליאב קרמיקה
מדרגות ופרקטים: פרקט עד הבית
תאורה: סיטי לייט תאורה בע"מ
ריהוט: אריק דיזיין -ARIK Design אריק דיזיין
שטיח: השטיח האדום – שטיחים ישירות מהיבואן
וילונות: מרים אורגון – וילונות וטפטים
אקססוריז: Arik Cohen

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...