סטייל מודרני מרחף בבית בתל-מונד

בעלי הבית התאהבו במנות השף של המעצבת לייה גל, יוצאת "הישרדות" ו"מאסטר שף", והדרך לגמר הגדול של שלד הבית נסללה דרך מדרגות מרחפות, אריחי ענקיים, וכמובן, אי גדול וארוחות משותפות

290 מ"ר
רז רוגובסקי
לייה גיל

סלון ומטבחחללים גדולים ומאווררים ומטבח לבן גדול

 

 

מספר נפשות בבית:

מיקום: תל מונד

 

 

זוג שעקב בפייסבוק אחר מעצבת הפנים יוצאת "הישרדות" ו"מאסטר שף", לייה גיל, פנה אליה בשיחת טלפון לאחר שהתאהב בטעמה האישי, במנות השף שהיא מעלה לעמוד ובאסתטיקה שבצילומיה וכך למעשה יצאו לעבודה משותפת, על בית חלומותיהם.

 

 

 

את הבית קיבלה גיל לתכנון בשלב השלד. "לאחר פגישות של פרוגרמה ותיאום ציפיות הוצאתי תוכניות לביצוע, שכללו שינויים בחלוקת הבית ובעיצוב הכללי. האישה מאוד רצתה בית מואר עם מפתחים גדולים, חללים מאווררים ומטבח לבן וגדול. ברגע שאמרה שגם היא אוהבת לארח ולבשל, המלצתי לאחד את האי ובפינת האוכל, וזה נתן לבית את השיק ואת הפאנץ' מבחינת העיצוב. האי נראה כאי ארוך שלא נגמר, וכל המשפחה יכולה לשבת סביבו בלי לצאת מחלל המטבח, גם לארוחות משותפות וגם לבישול משותף. זאת תוכנית שאני משתמשת בה לא מעט בפרויקטים שלי, משום שאני מאמינה שמטבח הוא לב הבית והכול מתנהל סביבו".

 

סלון ביתיהתכנון החל מתיאום ציפיות עם הדיירים

 

וטרינות אלומניוםהצצה לגינה מתוך חלל האירוח. אלומיניום: כוכב

 

אריחי ריצוף גדוליםאריחי ריצוף גדולים במיוחד

 

גינה עם בריכה

 

בהמשך נבחרו אריחי ריצוף מאוד גדולים, בגודל 1X3 מטר לכל קומת הכניסה, וגם חיפויי הקירות במקלחות זכו להלבשה מיוחדת בגדלים של 1X2.40 מטר, כך שהחיבורים בין האריחים כמעט שאינם נראים.

 

מפתחים גדולים ושחוריםמפתחים גדולים עם פרופיל שחור

 

אי במטבח שהוא פינת אוכלהאי ופינת האוכל אוחדו

 

מטבח לבןהמטבח הוא לב הבית

 

 

בחלל המרכזי עוצבו מדרגות מרחפות עם קונסטרוקציית ברזל בצבע שחור ומדרגות עץ תיק, בחירה שהעניקה לבית תחושת מרחב. השלימו את המראה אריחי בטון בקיר של גרם המדרגות, שהוזמנו מאיטליה, ומעקה זכוכית שקופה, שלא הסתירה מהעין שום פרט מהמדרגות.

 

מעקה זכוכית שקופהמעקה זכוכית שקופה שלא מסתירה שום פרט 

 

אי במטבח ענקאי שלא נגמר. אלומיניום: כוכב

 

מדרגות מרחפותמדרגות מרחפות עם קונסטרוקציית ברזל בצבע שחור ומדרגות עץ תיק

 

 

נגיעות של שחור וצבע בטון בהיר משלימים את העיצוב בלי להכביד על הבית. מפתחים גדולים עם פרופיל שחור מיוחד ("כוכב") סוגרים את הרעיון הקונספטואלי גם בחזיתות הבית וגם בפנים שלו.

 

חדר שינה קלאסיטונים בהירים לא מכבידים על הבית

 

קיר גאומטריחדר בצביעה גיאומטרית

 

חדרי רחצהגם בחדרי הרחצה אריחים גדולים

 

חדרי רחצההחיבורים בין האריחים כמעט שאינם נראים

 

הכניסה לביתאזור הכניסה לבית

 

 

מרכזית
23 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיובי ושלילי. ביקורת שלילית בעיקר לצערי
יש חיובי . רואים שזה יקר. הגינה מקסימה וחדרי המקלחת אליפות. מתנצלת מראש מרגע זה והלאה, אני בטוחה שהמעצבת(לא צפיתי בהשרדות) מוצפת עבודה ולא מטילה ספק בכישוריה אבל הפרוייקט המוצג פה לוקה. העיצוב נטול שיק ועניין בגלל יותר מדי נקיון וסדר ופחות מדי אומץ צבעים או אומנות. המון פסים . הם משתקפים מהחלונות/מנורות/מדרגות/אריחי קיר. המון פסים . שום דבר ששובר את הקווים האלו. את העיצוב אפשר עוד לשנות אבל יש בעייה תכנונית קשה במרחב הציבורי. הבית ענק אבל הסלון קטן עם תכנון טלויזיה על עמוד, אין פינת אוכל. האי נראה כל כך לא מוצלח לאירוח. למה לא לחבר לדלפק שולחן אוכל בגובה רגיל עם מרחק סביר מול היושב מולך? עם אפשרות הגדלה? עם כסאות שנוח לשבת עליהם? למה אין הכנה לתאורת אומנות? גם בחצר אין מקום לפינת אוכל? יש כניסה מסודרת לבית עם ארון מעילים/מתלה? במטבח איפה מתקן המים/קומקום/מכונת אספרסו/מתקן יבוש יהיו?

בית חלום
הכל פשוט נראה כל כל מושלם , תכנון וצבעים וריהוט - כל הכבוד קונספט מטריף ואי - חלום של כל אישה

תשובה לצופית
סליחה אבל באיזה קטע את מחליטה שחסר צבע? ואם הלקוחה רצתה ככה? אז אם זה לא תואם את הטעם שלך אז זה לא? לא שהבית מושלם בעיניי אבל מכאן ולכתוב ביקורת כאילו את איזה מעצבת על... סליחה אבל אפשר גם לפרגן בקטנה. לא חייבים לתת ביקורת שלילית ארוכה ועל סמך טעם אישי

הרבה שטח אבל הכל שומם
מרחבים בלי פינוקים. החלון שמגיע עד הרצפה במקלחת, יהפוך מהר מאד לעכור בגלל האבנית, גם אם יש סנן. דלת זכוכית של המקלחון גם היא תהיה עכורה, זו עבדות לנקות אותה. רצינו חירות קיבלנו שוב עבדות.

בית מקסים - מהיכן גופי התאורה
הי, אפשר לקבל את רשימת הספקים - עבודות האומנות וגופי התאורה - מאוד יפים

תגובה לצופית ( ביקורת 1)
הי אני חולקת על מה שכתבת לגבי הפונקציות בחלל והחשיבה התכנונית. לגבי האי במטבח, הוא אכן בא על חשבון פינת אוכל, אבל בהחלט ייתכן שזו הייתה דרישת הלקוחות. לא כל אחד זקוק לפינת אוכל, והיום יותר ויותר מחליפים את הפינה המסורתית בדברים אחרים. באשר לטלביזיה על עמוד, פה אני חייבת לחזק את הבחירה התכנונית של המעצבת )בהיותי מעצבת פנים בעצמי). בעיני החשיבה של המעצבת הייתה להפנות את הסלון לגינה, וזה מתבקש בבית פרטי. אם הייתה מסובבת את העמדת הסלון )כדי שהטלביזה תהיה על קיר), הוא היה פונה לקיר, או יוצר "גב" לכיוון דלת הכניסה מה שגורם לתחושה שאינה מזמינה פנימה. דווקא היכולת למצוא פתרונות יצירתיים, וחשיבה מחוץ לקופסה מגדירה מעצב טוב בעיני. באשר לסגנון העיצובי- זה כאמור עניין של טעם אישי והסגנון המבוקש ע"י הלקוחות.

חיפוי חוץ באזור הכניסה לבית
מקסים! חיפוי עץ? מי ביצע את העבודה?

הבית נראה גדול וריק מדי. מעוצב אבל בית שכור
במיוחד הסלון והטלוויזיה התקועה. אם היא חשובה, צריך ליחד לה מקום. אולי ליצור מזנון או סוג של ארון שיקיף אותה. לא נוח לצפות בה מול החלון לגינה ומצד שני גם לא נוח לעבור. כל הזמן צריך להזהר לא לפגוע בה. כך גם מרחבי המטבח השומם. המון משטחים לנקות ולהחביא כל פריט שימושי. אהבתי את יצירת האמנות מעל המיטה (אבל לא את שידות איקאה)ואת המקלחונים. באשר להערה שהעיצוב על פי דרישת הלקוחות - סבבה. בכל זאת יש מה ללמוד מהחלטות של אחרים וזה העניין שלי (חובבת בלבד) לטרוח ולרשום. מי שלא רוצה לעמוד לביקורת - מנומקת ועניינית - שלא יעלה עבודות.

קו עיצובי נקי ויפה

מענה לצופית
ייתכן וההערות שלך נכונות, אך הן מתייחסות לשיפוץ שאת רוצה לעשות בדירה שלך. כל תכנון עיצובי מתחיל בהבנת אופי הלקוחות והצרכים, והתאמת העיצוב להם. לא כל אחד מארח, ולכן פינת אוכל הרבה פעמים מיותרת (יש פתרונות ייעילים מבלי לתקוע, קבוע, פינת אוכל בחלל). אין מתקן מים, תסתכלי טוב ותראי שיש מתקן מים עם ברז בכיור (לא צריך תמי-4). מכונת קפה, אולי הלקוחות לא שותים? ייתר הפתרונות העיצוביים הם בהחלטת הלקוח עם המעצב ולטעמם, לא לטעמך. הבית יפהפה, גם לטעמי. חג שמח

עמוד טלוויזיה
פתרון יפה. אפשר בבקשה עוד פרטים? איפה רמקולים וחשמל? מי איש המקצוע? תודה. בית יפה מאוד!

בית מקסים ומואר ויש אבל
אני מתעבת את קירבת הצמחייה לבריכה. רק אני מנקה. כל יום. כל קפיצה למים זה עלים רקובים. נמאס לי. כל היום אורחים של הגדולים מבקשים מגבת ועושים לי צעדים בדרך לשרותים. שונא בריכות יחיה. משהו ב"ארעיות" של עמוד הטלויזיה פוגע לי בחוויה. אפשר למקם אותה על קיר - לא חייבים להדליק כשיש אורחים. למעצבת - צופית מגיבה קבועה כאן, תמיד בטאקט, מקצועיות ואדיבות .... אחרים כאן שוחטים...

עיצוב שעושה חשק לגור
שילוב מושלם של חומרים, צבעוניות נהדרת בדיוק כמו שאני אוהבת, הלוואי והיה לי כזה אי גדול במטבח ואז הייתי מוותרת על פינת אוכל פשוט נהדר נהדר

מענה לצופית
אנשים, מה יש לכם מצופית? כתבה ביקורת ואת דעתה האישית ובמקום להתייחס לעיצוב פה, מתייחסים לדעתה של צופית (תגובות מטעם המעצבת?). אז כן, היא מעלה דווקא נקודות מעניינות ומי שמקבל השראה מתמונות באתר יכול ללמוד מה לא לעשות אצלו (טעם אישי אמרנו..)כבר נאמר פה שמי שלא רוצה לקבל ביקורת שלא יעלה עבודות.

כורסאות הסלון ושולחנות יפים מאד. מהיכן?
חלון הויטרינה שמאחורי הטלוויזיה יכול היה להיות קיר, אבל הנוף לבריכה ולחוץ והאור מוסיף משהו. לכל אחד פתרונות לפי טעמו. הגברת המתעבת בבריכות שיעשעה אותי מאד, השתכנעתי...

מעקה זכוכית עם מנטים ? הכי בנאלי וזול שיש ...

טלויזיה
איך הטלויזיה בסלון תלויה ?

ממש יפה בטוב טעם
מקסים לא יותר מדי ולא פחות מדי הכל במקום בחירה טובה

סטייל מודרני בתל מונד
אהבתי מאוד , הרגשה של נינוחות ומרחב , נקיון ורוגע .

מקסים מקסים וכל מילה נוספת מיותרת.

קוים נקיים
הבית מעוצב בטוב טעם קוים נקיים לא מנקר עיניים ולא ראוותני לסיכום יפה מאד

כל בית שמעוצב במקצועיות, זה שיכפול כל הבתים

גזעי עץ
מהמם אבקש לדעת על גזעי העץ על הקיר שיוצרים כביכול שתי תמונות איזה עץ, איך בחרתם ומה הטיפול?

בודק...