עוברים מדירה קטנה לבית גדול ומסתפקים בארבעה גוונים

המשפחה גדלה וכך גם צורת המגורים, מדירה קטנה לבית גדול. כדי שתחושת המרחב תודגש, לעיצוב הפנים נבחרו רק ארבעה גוונים: שחור, אפור, בג' ועץ טבעי

ערן תורג'מן עדית לוי
250 מ"ר
480 מ"ר
ערן תורג'מן
עדית לוי
עדית לוי

זוג הורים צעירים, היא אשת חינוך והוא מעולם ההיי-טק, החליטו לשנות את סגנון המגורים בעקבות התרחבות המשפחה. הם רכשו בית גדול באחת מערי המרכז, אליו שמחו לעבור אחרי שנים שגרו בדירה יחסית קטנה. כחלק מהבקשות שהפנו למעצבת הם ביקשו שהבית ישדר נוחות מרבית, ורכות. ושיורגש בו המרחב הגדול. כדי לממש את רצונם, בין היתר, נבחרו ארבעה גוונים עיקריים: אפור, שחור, בז' וגוון עץ טבעי.

קרי כוח בהיר

פינת ישיבה בהירה מול קיר כוח בגוון דומה

פינת ישיבה בהירה מול קיר כוח בגוון דומה

שפע של חומרים ומרקמים

כדי שלא לבלום את תחושת המרחב שנוצר באמצעות השימוש בגוונים הבהירים, קיר הכוח זז הצידה. לקיר שמול פינת הישיבה גוון בהיר המתמזג בגווני הספה הכורסאות והשטיח. לעומת זאת, בצד מול הוויטרינה הגדולה והמוארת, נוצל הקיר הצדדי לעיצוב ארון גדול צבוע בשחור. השחור מהווה רקע הולם לאקססוריז הלבנים שמוצגים בו לראווה.

סלון מודרני בהיר

קיר כוח שחור בתוך גומחה

קיר הכוח לצד פינת הישיבה

פינת האוכל מחברת

לצד המטבח, בגב פינת הישיבה בסלון, עוצבה פינת אוכל גדולה ותמיד מוכנה לאירוח סועדים רבים לארוחות חגיגיות. בהתאם לקונספט העיצובי עליו הוחלט מתחילה, גם פינת האוכל מעוצבת בגוונים בהירים, עדינים ורכים.

פינת אוכל בהירה

פינת אוכל בהירה ביציאה לחצר האחורית

2

בכל ארבעת עונות השנה

בצמוד לוויטרינה הגדולה, ברחבה הגדולה הצמודה לבית ומעליה פרגולה בנויה, עוצבו שתי פינות ישיבה חיצוניות, פינת הסבה סלונית, שממנה אפשר להציץ אל המטבח שעוצב בשחור. ופינת אוכל חיצונית שמקבילה לסלון הפנימי. בגב הספה שולב ווילון דק המונע סנוור שעלול להפריע לצפייה בטלוויזיה . מאוורר במרכז פינת הישיבה שומר על טמפרטורה נעימה כל ימות השנה.

פינת הסבה סלונית בחוץ

פינת הסבה סלונית ברחבה החיצונית

9

משחקים ושומרים על הצמחים

בהמשך לרחבה הגדולה עליה עוצבו שתי הפינות לבילוי שעות הפנאי ואירוח, רוב שטח הגינה רוצף כמקום נוח ומתאים למשחקים עם הילדים. מסביב לגינה המרוצפת שמסומנת בפס רחב עשוי חלוקי נחל, נשתלו צמחים ירוקים, פרחים צבעוניים ועצים גבוהים שנותנים צל ופירות.

גינה עם רחבה

גינה מסביב למשטח מרוצף

3

פרקטיות לשמירת עיצוב מושלם 

כדי שעיצוב הבית יראה במיטבו, המעצבת דאגה לשפע של מקומות אחסון. דוגמה נהדרת לך מהווה הניצול המקסימלי של החלל מתחת למדרגות המובילות לחדרי השינה שבקומה העליונה, זאת, באמצעות דלתות מעוצבות בקו אפס ללא ידיות וצבועות בלבן כצבע הקיר.

אחסון מתחת למדרגות

ארון אחסון גדול בחלל שמתחת למדרגות

5

המגמה ממשיכה בחדרי הילדים

הרעיון שסדר וארגון זה חלק בלתי נפרד מעיצוב פנים נכון ומדויק, ניכר לעין גם בחדר הילד. עיצוב מינימליסטי, עם רצפת פרקט שנעים לשבת ולשחק עליה והעיקר ארון גדול שברובו סגור באמצעות דלתות ובחלקו הקטן מדפים פתוחים לספרים וצעצועים.

חדר ילדים

ארון ומיטה בחדר ילד

מקסימום מקומות אחסון בחדרי הילדים

הכול כלול הכול ביחידת ההורים

כמו בחדרי הילדים גם ליחידת ההורים נבחר ריצוף פרקט עץ טבעי. הצבעים והגוונים שנבחרו לכל הבית מקבלים נציגות מלאה גם בחדר השינה של ההורים. צמוד לאזור השינה, מופרד באמצעות קיר זכוכית ממוסגר בפרופיל אלומיניום עוצב חדר רחצה שמאחוריו פינת איפור מוארת ומעוצבת וליד כניסה לחדר ארונות. .

חדר שינה מודרני

מיטה וחדר רחצה מאחורי קיר זכוכית מכוסה בווילון

מיטה, וחדר רחצה מאחורי קיר זכוכית מכוסה בווילון

לסיום – דברי המעצבת עדית לוי:

שביעות הרצון שלי ושל הלקוחות שלי מהפרויקט הזה, נובעת מכך שהקפדתי לשמור על כללי העבודה שלי אותם אני מיישמת בכל פרויקט ופרויקט. אני דואגת קודם כל לייצר פרוגרמה מסודרת עם כל הצרכים הנדרשים, עם הדברים שחשובים ללקוחות ועל מה אני כמעצבת לא אהיה מוכנה לוותר. באותה מידה חשוב לי לברר מהו סגנון העיצוב המועדף, הגוונים האהובים ואיזו אווירה תשרור בבית. עם זאת, אני תמיד יוצאת  לדרך עם מסגרת תקציב ידועה מראש במטרה להימנע מחריגות מוגזמות, תמיד יש לקחת בחשבון שעלולות להיות חריגות של בן 10 ל- 15 אחוז מהתקציב. מתוך הניסיון שלי אני ממליצה להקפיד על כל הדברים האלה ובכך להבטיח את הצלחתו של כל פרויקט.

 

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...