צבעוניות א-צבעונית: עיצוב על זמני לבית פרטי עם פופים של צבע

הקו העיצובי בבית לשישה היה ברור: קלאסיות והרמוניה שיחזיקו לאורך זמן. בחירה של מונוכרומטיות על זמנית הופרה על ידי נקודות מיקוד צבעוניות בריהוט ובעבודות פופ ואמנות

350 מ"ר
עודד סמדר
סטודיו ניצן הורוביץ

הדיירים: זוג + 4
המיקום: מרכז הארץ

עולם עיצוב הפנים שופע בטרנדים ובמגמות חמות המשתנות חדשות לבקרים. כבר התרגלנו לראות את הבתים המעוצבים על פי הטרנד התורן, אך יש את אלו שמעדיפים להתרכז בעיצוב על זמני, כמו מעצב הפנים ניצן הורוביץ שאחראי לעיצוב ולתכנון של בית פרטי במרכז הארץ, אליו עברו לאחרונה משפחה עם ארבעה ילדים. "הקונספט העיצובי היה ללכת על מוצר ארוך טווח. לא טרנדי, קלאסי – שחור, לבן ואפור עם נגיעות של צבע. הכנסנו צבע לבית באמצעות ריהוט צבעוני, שילוב של עבודות פופ ואמנות צבעונית – חלקה ישראלית וחלקה בינלאומית", מספר הורוביץ.

סלון שחור לבן

"הקונספט העיצובי היה ללכת על מוצר ארוך טווח. לא טרנדי, קלאסי – שחור"

סלון שחור לבן
חלל סלון

אך יש את אלו שמעדיפים להתרכז בעיצוב על זמני

חלל סלון

הטיפול בבית כלל שיפוץ מסיבי למבנה ולחצר, שזכתה גם היא לנקודת מבט מעניינת. "תכננו מחדש את החצר, כך שהיא חולקה לאזורים אליהם התייחסנו ממש כמו לבית עצמו. יש כניסה עם מבואה, יש אזור אירוח, יש מטבח וכך הלאה – כמו בבית, רק בחוץ. החצר חופתה מחדש על ידי אריחי שיש, הבריכה זכתה לחיפויי גרניט גדולים במיוחד, וכן שמרנו על הצבעוניות של הבית, שהיא א-צבעוניות. המראה של החצר מאוד מונוכרומטי, כשאת הצבע אנחנו מכניסים על ידי צמחייה".

בריכה בחצר

החצר חופתה מחדש על ידי אריחי שיש, הבריכה זכתה לחיפויי גרניט גדולים במיוחד

בריכה בחצר
עץ זית

יש כניסה עם מבואה, יש אזור אירוח, יש מטבח וכך הלאה – כמו בבית

עץ זית
מטבח שחור לבן

הכולל מטבח שיובא מאיטליה. באחת מדלתות הארונות הוחבאה דלת המאפשרת יציאה מהמטבח לחצר.

מטבח שחור לבן

בתוך הבית חווים חוויה דומה – הבית עצמו הוא פלטפורמה מונוכרומטית עם נקודות מיקוד צבעוניות שבאות לידי ביטוי בריהוט ובאמנות. אותו רעיון שהיה בחוץ, רק עם אלמנטים שונים. קומת הקרקע היא החלל הציבורי של הבית, שמחולק לאזורים על ידי תאורה ופונקציות עיצוביות. החלל הציבורי מתפקד כאופן ספייס בעיצוב מונוכרומטי גם הוא, הכולל מטבח שיובא מאיטליה. באחת מדלתות הארונות הוחבאה דלת המאפשרת יציאה מהמטבח לחצר.

דלת נסתרת

קומת הקרקע היא החלל הציבורי של הבית, שמחולק לאזורים על ידי תאורה ופונקציות עיצוביות.

דלת נסתרת
כורסה ורודה

נקודת המיקוד של הסלון היא ספת ר' גדולה בוורוד זועק, שמוסיפה צבעוניות לחלל

כורסה ורודה
קיר טלוויזיה שחור

הצבעוניות והקו העיצובי נשמרים בכל פריטי הריהוט בקומה

קיר טלוויזיה שחור

הצבעוניות והקו העיצובי נשמרים בכל פריטי הריהוט בקומה, שיובאו מחו"ל. נקודת המיקוד של הסלון היא ספת ר' גדולה בוורוד זועק, שמוסיפה צבעוניות לחלל. את שולחן פינת האוכל הביאו הדיירים מביתם הקודם בחו"ל, ולו צורפו שלושה סוגים של כיסאות מאותה משפחה עיצובית. הכיסאות עוצבו על ידי מעצב ישראלי לחברה צרפתית, ולכל כיסא גוון אחר מאותה משפחת צבעים.

כורסה ורודה

הכנסנו צבע לבית באמצעות ריהוט צבעוני, שילוב של עבודות פופ ואמנות צבעונית – חלקה ישראלית וחלקה בינלאומית"

כורסה ורודה
מדרגות לבנות

גם ביתר חלקי הבית נשמר הקו המונוכרומטי העיצובי.

מדרגות לבנות

גם ביתר חלקי הבית נשמר הקו המונוכרומטי העיצובי. כל חלל זכה לטיפול פרטני עם פריטי ריהוט מיוחדים וחיפויי שיש מותאמים באותו קו ובשילוב צבעים של שחור ולבן כדי ליצור בית קלאסי, הרמוני עם חיי מדף מאוד ארוכים. מאחר שלזוג יש ארבעה ילדים בגילאים שונים, הממשיכים לגדול בבית, ביקשו בני הזוג בית שלא יצטרכו לגעת בו בשנים הקרובות.  כך גם לחדר הילדה בת ה-4 ההתייחסות הייתה כאילו מדובר בחדר של מתבגרת.

חדר שינה מודרני

המיטה גדולה מאוד עם גב הבנוי ככנפיים משני הצדדים

חדר שינה מודרני
מיטה זוגית

סוויטת המאסטר של ההורים חולקה לאזורים – חלל ארונות, מיטה חופשית בחלל ואזור ישיבה.

מיטה זוגית

סך הכול תוכננו בבית חמש סוויטות לבני המשפחה. סוויטת המאסטר של ההורים חולקה לאזורים – חלל ארונות, מיטה חופשית בחלל ואזור ישיבה. המיטה גדולה מאוד עם גב הבנוי ככנפיים משני הצדדים, ואזור הישיבה מוקם ליד החלון, כך שנוצרת התניידות נוחה בחלל. הדלת לחדר הרחצה הוטמעה כחלק מהנגרות בחדר בקו אפס, והקיר עצמו חופה בעץ עם טקסטורה נעימה הנוצרת על ידי חריצים בעץ. בחדר האמבטיה נעשה שימוש בחיפוי שיש שחור בשילוב גרניט פורצלן לבן ופריטי נגרות בהתאמה אישית.

ארון כיור עץ

הדלת לחדר הרחצה הוטמעה כחלק מהנגרות בחדר בקו אפס,

ארון כיור עץ
מקלחון שחור

בחדר האמבטיה נעשה שימוש בחיפוי שיש שחור בשילוב גרניט פורצלן לבן ופריטי נגרות בהתאמה אישית.

מקלחון שחור
מסדרון ומדרגות
מסדרון ומדרגות
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

"לא טרנדי"? "על זמני"? האמא של העיצוב הטרנדי. אפור (ועוד ועוד אפור) ושחור. חלוקה שיגרתית, קיר טלויזיה, "נגיעות של צבע"... ראית אחד ראית את כולם. עם יותר מ"ר או פחות, מרכז הארץ או צפון. אחידות.

וואוו, למרות שאני פחות מתחברת ל"אפורים והשחורים" (קרים בעיניי). הבית מדהים, ומצליח לשדר חמימות ביתית, כל הכבוד על העיצוב היפהפה.

בודק...