רומנטיקה מעוצבת – לשבת מול האח המחופה בריקים עם גביע של יין ביד

המעצבת הגיעה לבית רב רושם והבינה שיש עם מה לעבוד. היא עמדה בהצלחה באתגר והפכה את המקום שתקרתו גבוהה וצבעו לבן לחמים וביתי.

160 מ"ר
מאור מויאל
לילך שפירא
לילך שפירא

הדיירים: זוג + 2
המיקום: נורית

לזוג הצעיר ולמעצבת לילך שפירא היתה היכרות מוקדמת והם ידעו שהם רוצים שהיא תהיה המעצבת שלהם. היא ולא אחרת. ועל אף שהם סמכו עליה עלתה בניהם השאלה איך היא תדע לקלוע לטעמם? התהליך שהתחיל בגישושים הפך במהרה לתהליך מלא אמון בו שפירא מובילה את העיצוב בבטחה לכיוון כפרי מודרני לשביעות רצונם ולשמחתם הרבה של לקוחותיה.

"עם כניסתי לבית בפעם הראשונה התרשמתי מהאדריכלות המשובחת" מספרת שפירא, ומוסיפה "הבית מרווח, מואר ובעל תקרת עץ גבוה, יחד עם זאת, הבנתי שיש הרבה מקום לעיצוב שיחמם את האווירה וייתן תחושה יותר ביתית, החלל היה צמא למגע אישי וייחודי."

סלון מטבח

הבנתי שיש הרבה מקום לעיצוב שיחמם את האווירה וייתן תחושה יותר ביתית

סלון מטבח

הקמין בסלון משמש מוקד אווירתי המעניק רוך וחמימות וניתנה לו תשומת לב רבה בתהליך העיצוב. ארובת הקמין מתנשאת לגובה התקרה, כששה מטרים, וחופתה לכל גובהה בלבנים מפירוק. מיקום הטלוויזיה על חזית הארובה דרש תכנון מוקפד ששילב בעלי מקצוע שונים מסיבות בטיחותיות.

המראה הנינוח בשלמותו מתחזק משילוב הרמוני של פרטי נגרות וטקסטיל. השטיח והוילונות משמשים רקע רך לתמונה המלאה הכוללת את הרהיטים השונים. לשולחנות הסלון ולנגרות המותאמת אישית נבחר הצבע השחור שחוזר בבדים שבכריות הסלון, ולגווני הספה האפורים קיימים הבזקים של אזכור בגווני לבני הפירוק.

קמין בסלון יוצר אוירה חמימה

הבנתי שיש הרבה מקום לעיצוב שיחמם את האווירה וייתן תחושה יותר ביתית

קמין בסלון יוצר אוירה חמימה
לבנים מפירוק

ארובת הקמין מתנשאת לגובה התקרה, כששה מטרים, וחופתה לכל גובהה בלבנים מפירוק

לבנים מפירוק

כדי להגשים את חלומו של בעל הבית לפינת יינות תכננה שפירא רהיט ייעודי. ארון היינות שנבנה בהתאמה אישית הוצב לפני קיר שחופה גם הוא בלבני פירוק זהים לאלו המחפים את ארובת הקמין. כדי להנות מיופיים של הבריקים ומאווירת הכרמים שהם מעניקים בשילוב עם בקבוקי היין הארון תוכנן ללא כיסוי אחורי.

המטבח הבהיר הומוגני ואינו מתחרה בפינת היין המרשימה. בליבו של המטבח תוכנן אי המשמש לאחסון נוסף ולישיבת בר גבוהה המשתלבת בתיאום מושלם עם פינת היינות.

מטבח כפרי

בליבו של המטבח תוכנן אי המשמש לאחסון נוסף ולישיבת בר גבוהה המשתלבת בתיאום מושלם עם פינת היינות.

מטבח כפרי
ארון מטבח בודד

המטבח הבהיר הומוגני ואינו מתחרה בפינת היין המרשימה.

ארון מטבח בודד

ההורים זכו ליחידת הורים גדולה ומפנקת. על רקע המיטה נתלה טפט במראה סלע אפור שממשיך את הקו של בחירת חומרים דמויי טבע שהתחיל בבחירת ריצוף דמויי עץ. כקונטרסט המייצר עיניין נבחר ארון הזזה גדול שחזיתו מבריקה כמראה וצבעו שחור. לשימושם של הזוג ברגעי הפנאי נתלתה בחדר טלוויזיה מעל לשידה שתוכננה על ידי המעצבת.

הריצוף מחדר השינה ממשיך אל המקלחת הצמודה אליו. חיפוי הקיר הבהיר בעל נימים המשתלבים עם גוון הריצוף. ההורים נהנים גם ממקלחת גדולה במיוחד עם מקלחון מרווח ושני כיורים.

יחידת הורים מפנקת

ההורים זכו ליחידת הורים גדולה ומפנקת.

יחידת הורים מפנקת
ארון הזזה שחור מבריק

נבחר ארון הזזה גדול שחזיתו מבריקה כמראה וצבעו שחור.

ארון הזזה שחור מבריק
מקלחת גדולה עם שני כיורים

ההורים נהנים גם ממקלחת גדולה במיוחד עם מקלחון מרווח ושני כיורים.

מקלחת גדולה עם שני כיורים

בחדרי הילדים מוטיב חוזר של חיפוי קיר בטפט בחלקו התחתון, צבע בחלקו העליון וסרגל הפרדה דקורטיבי בין השניים. בני המשפחה בחרו את הטפטים האהובים עליהם ובחירת הצבע המשלים על ידי המעצבת נעשה בהתאם. עבור הילדים נרכשו רהיטים ממבחר החנויות ואת הקירות מעטרות תמונות עדינות.

טפט בחלקו התחתון של הקיר

בחדרי הילדים מוטיב חוזר של חיפוי קיר בטפט בחלקו התחתון

טפט בחלקו התחתון של הקיר
חדר ילדה ורוד

עבור הילדים נרכשו רהיטים ממבחר החנויות ואת הקירות מעטרות תמונות עדינות.

חדר ילדה ורוד
חדר תינוק

חדר תינוק

חדר תינוק

שפירא מסכמת את התהליך "מאוד כיף לעצב ללקוחות שסומכים עליך ונותנים לך יד חופשית – והתוצאה בהתאם. אני שמחה שהלקוחות מרוצים".

טיפ מהמעצבת לקוראים: "בית יפה זה מכלול שלם שהוא מעבר לבחירת רהיטים יפים. כשאתם מעצבים חלל תחשבו מראש גם על התאורה, הוילונות, התמונות וכל האלמנטים שימלאו אותו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...