שינויים באמצע החיים: דו משפחתי משודרג בעיצוב מלא אלגנטיות ושיק

כל פרויקט של המעצבת לילך שפירא, מעוצב מהבטן ומהנשמה. היא קשובה ללקוחותיה ומעניקה לכל בית את הסגנון המתאים עבורו ועבור בעליו בצורה מושלמת ועם נגיעה עיצובית מיוחדת.

200 מ"ר
מאור מויאל
לילך שפירא

סלון מעוצב

הדיירים: זוג הורים + 2 מתבגרים

המיקום: זכרון יעקב

הלקוחות הינם תושבים חוזרים מארצות הברית, אשר רכשו את הבית הדו-משפחתי ישירות מהקבלן בשלב בו היה כבר מוכן לאיכלוס.
המעצבת נדרשה לעצב את הבית, ללא יכולת לבצע שינויים תכנוניים מהותיים במבנה. בבית בוצעו כמה שינויים קלים כגון, הוספת חדר ארונות לחדר שינה, הוספת ארון לאחסון במסדרון, קיר טלויזיה ותקרת גבס.
הלקוחות, חיפשו מעצבת פנים ואהבו את הסגנון הנקי והמודרני באתר של המעצבת לילך שפירא. בפגישה שנקבעה נוצר חיבור מידי.
הלקוחה הגדירה את הסגנון המועדף עליה כנקי ומודרני, אך יחד עם זאת שיהיה בית חמים שנעים לשהות בו. כמו כן הסבירה שהם חובבי המראה הנקי, האלגנטי והמינימליסטי, ללא וילונות או עומס של חפצי נוי ותמונות.
בעיצובו של הסלון החליטה המעצבת לתת דגש לקיר הטלויזיה, שהיה קטן מדיי אך מוקם במקום מרכזי, וליצור סביבו את הסלון. על מנת להגדיל את נוכחות קיר הטלויזיה, החליטה לילך לתת נפח לקיר וליצור מעין ארון עומק, שיסתיר בתוכו את הציוד החשמלי שקשור לטלויזיה, וייצור קיר עם מראה נקי. הקיר חופה בלוחות עץ שתורם לחמימות בחלל.
סלון אפור
פינת אוכל אפורה
על מנת לתחום את הסלון ולתת לו מסגרת מוגדרת, יצרה לילך תקרה מרחפת עם קוים נקיים אשר מתאימים לקו הנקי הממשיך את הקונספט העיצובי. התקרה יחד עם הקיר טלויזיה, בעצם תחמו את חלל הסלון וכך היה ניתן לעצב אותו באופן מלא פרופורציה.
לסלון נבחר שטיח גדול, אשר גם תרם רבות לאווירה הכללית בסלון וגרם לכך שהחלל הרגיש גדול אף יותר. הרהיטים הותאמו לסגנון הבית, גם הם בקווים ישרים ומודרניים בגוונים אפורים.
קיר עץ לטלויזיה
תקרה צפה
מעקה ברזל למדרגות ביתיות
הלקוחות רכשו את הבית עם מטבח קיים מהקבלן, אך הגדירו מראש שמעוניינים להחליף את השיש וחיפוי הקיר.
הלקוחות ביקשו מלילך, להתאים את סגנון המטבח לקו הנקי ולצבעים שנבחרו לשאר הבית. לשם כך, בחרנו שיש גרניט אפור כהה ואריחי בריקים דמוי בזלת. הכיור הוחלף גם הוא לצבע אפור, כך שישתלב כחלק אינטגרלי עם השיש. התאורה שנבחרה, גם היא בקווים ישרים ונקיים.
מוצרי חשמל מנירוסטה במטבח ביתי
אי קטן במטבח
משטח שיש באי במטבח
אחת מבקשת הלקוחות, היתה ליצור חדר ארונות גדול ומפנק. לשם כך, היה צורך לספח את אחד מהחדרים הצמודים לחדר השינה ולהפוך אותו לחדר ארונות, המקושר ישירות מתוך חדר השינה.
לכן, החליטה לילך לסגור את פתח החדר הקיים והפכה אותו לנישת ארון חיצוני הפונה למסדרון. מצדו השני של הקיר, אשר נושק לחדר השינה, נפתחה דלת המקושרת ישירות בין חדר הארונות לחדר השינה.
תכנון חדר הארונות תוכנן בקפידה יחד עם הלקוחה, לפי הדרישות והצרכים היומיומיים, עם דגש על ארונות אחסון לתליה ונעליים.
הצבע שנבחר לארונות הוא לבן, גם הוא כחלק מהסגנון הנקי והאלגנטי.
חדר ריחצה עם ריצפה בשחור לבן
חדר ארונות
חדר שינה הורים
חדרי הילדים, תוכננו בנגרות פרטית, כדי ליצור אחידות בחומרים ובצבעים.
לילך תכננה עבורם את המיטות, ארונות וספריה. המיטות תוכננו בסגנון צעיר, מיטות נמוכות עם מסגרת עץ מסביב ומעל ראש המיטה, תוכנן מעין מדף קטן לכל האורך.
חדר נער
חדר נער

המעצבת – לילך שפירא

בת 41 נשואה ואמא ל-4 ילדים. למדה עיצוב פנים בסטודיו 6B

לאחר שנים רבות בהייטק, החליטה לשנות כיוון בחיים ולעשות את מה שהיא באמת מרגישה שהוא יעודה בחיים-עיצוב פנים.

מתמחה בעיקר בעיצוב בתי מגורים, שיפוץ בתים מהיסוד והלבשת בתים. מעצבת בסגנונות שונים ובוחרת להתאים את העיצוב לפי אופיו וטעמו של הלקוח, ולהוסיף את הערך המוסף והנסיון שלה.
האני מאמין שלי ?
אני חושבת שלפני הכל חשוב שהחיבור בין המעצבת ללקוחות יהיה טוב ונעים, כי בסופו של דבר, התהליך הזה צריך להיות חוויה טובה ומהנה ללקוחות.
 לכל לקוח טעם וסגנון עיצוב משלו, על כן המטרה שלי היא להבין קודם כל את רצונות הלקוח ולהגשים את החלום ללקוח כפי שהיה רוצה לגור, עם הוספת ערך המוסף שלי כמעצבת, להתאמות ושילובים נכונים בבחירת הצבע, טקסטיל, רהיטים וכדומה, כך שיצא בית הרמוני חמים ונעים.


קרדיטים בפרויקט :

רהיטים: סלון, פינת אוכל, שולחנות סלון, כורסאות: KIANO SHOW ROOM

שטיחים: ראגס שטיחים

תמונה: סלינה, קמי תכשיטי קירות

תאורה: מחסני תאורה

חיפוי קיר: שיש אלוני

 

לילך שפירא553
9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב מהמם!!!

אישית אני מאוד מתחבר לסגנון
כל הכבוד למעצבת!!!

דירה יפהפייה
אלגנטית, נקייה, מודרנית, אין צרימות עיצוביות ולא ערבוביה אקלקטית מעייפת. אני כן הייתי מוסיפה וילונות, כי זה נותן חמימות לבית, וחסר לי גם צבע נוסף שיתן קצת חיים ליופי הזה. כיסוי המיטה והכריות בחדר השינה, למשל, עושים את זה.

מקסים!!!
מכירה את המעצבת. עיצבה לי יחידת דיור. מקשיבה ללקוח. לא מתפרעת בהוצאות. יצאה לי יחידת דיור כמו בסרטים עם מינימום הוצאה. מומלצת בחום!

דיר בזיכרון יעקב/לילך שפירא
אלגנטי. רק בסלון בגלל מיקום הטלויזיה הייתי שם אולי סלון פינתי

כסף לא קונה טעם טוב.

שוב מאותו דבר
הרבה פוטנציאל מעט מאוד טביעת אצבע אישיות

בית בזיכרון יעקב
הבית כשלעצמו יפה ומעוצב נקי. אך חסרה צבעוניות, וחמימות, ואופי אישי.

לכל הקוטלים
על טעם ועל ריח אין להתווכח. לשבת מאחורי המקלדת וללכלך על עבודה של מישהו זה הכי קל בעולם. אפשר לתת ביקורת בונה גם בלי להיות חארות.

בודק...