תכנית החלוקה: בית במודיעין שתוכנן מחדש

המטבח עבר לחדר השינה, יחידת ההורים השתדרגה בתוספת של מרפסת ונוספו יציאות לחצר מהמטבח ומהסלון: כך מכניסים אור לבית ושומרים על הקשר עם החוץ

120 מ"ר
יואב פלד
ניר סויסה ואלעד כהן

הדיירים: זוג + 3 ילדים
המקום: מודיעין

הדיירים היו מחוברים מאוד לביתם ומיקומו המרכזי בעיר, אך עתה, כשבגרו הילדים, הם הבינו שהבית לא עונה עוד על צרכיהם המשתנים. הם ביקשו לתכנן את הבית מחדש באופן שימקסם את חללי האחסון בו, לרענן את עיצובו ולהקנות לו מראה עדכני.
האתגר העיקרי שניצב בפני המעצבים היה הצורך לחלק מחדש את הבית, שלא השתנה מאז תכנון הקבלן המקורי. קיר ארוך ומסיבי לאורך הכניסה לבית יצר מטבח סגור, צר ולא מואר דיו שהיה מנותק מהחלל הציבורי בבית, ולא אפשר שימוש של כמה אנשים במקביל בחלל. חדר השינה היחיד בקומת הכניסה גבל בקיר הטלוויזיה בסלון ולא אפשר פרטיות. פינת האוכל הוצבה בצמידות לקיר במרכז החלל בין הסלון למטבח, כך שלא היה לה אזור מוגדר וככזו נותרה כמעט חסרת שימוש.
המעצבים החליטו להעתיק את מיקום המטבח אל אזור חדר השינה הישן, ונעזרו לשם כך בהרחבת בנייה של 5 מ"ר על חשבון החצר רחבת הידיים. במרכז המטבח המחודש הוצב אי רחב ידיים, שמשמש את הדיירים בארוחות היום יום והפך אותו מחלל החבוי מהעין ללב הפעילות הביתית. כמו כן, נוספה דלת יציאה מהמטבח אל החצר המשמשת את הדיירים בעת אירוח.
מטבח מעץ מודרני
מטבח: אלון ברטוב, תאורה: דורי קמחי, כסאות בר: פיק אפ 
כסאות בר אפורות
מקרר נירוסטה
ארונות מטבח
מטבח מודרני
הזזת המטבח פתחה ציר מרכזי וארוך בבית, שעליו החליטו המעצבים למקם את הסלון ופינת האוכל. כדי לחצוץ בין הפונקציות השונות, נפתח החלון המרכזי שהיה ממוקם בקיר, והוסב לוויטרינת יציאה לחצר שמכניסה אור לחלל הציבורי. מכל צד של הוויטרינה הוחלט למקם ארונות נגרות שקועים המעוצבים בעיצוב דומה. הארונות עזרו לטשטש עמוד, הוסיפו מקומות אחסון רבים שהיו דרושים לבעלי הדירה, ומעל הכל אפיינו כל אחת מהפונקציות של החלל מבלי לתחום אותן בקירות.
ספה מול ספה
ספה, כורסאות ושולחן: אורבניק, וילונות: אורית טראוב
כורסאות אפורות
טלוויזיה בתוך ארון
 
ספה מול ספה
ספה, כורסאות ושולחן: אורבניק, וילונות: אורית טראוב, תאורה: דורי קמחי
טלוויזיה מול ארון
נגרות: אלון ברטוב, שטיח: צמר שטיחים, שולחן: אורבניק
פלטת הצבעים והחומרים שנבחרה לבית כללה שילובים של גוונים, הנעים על סקאלה שבין גווני חום לאפורים חמים, ובשילובי פורניר אגוז שטרייף ומשטחי אבן. סקאלה זו באה לידי ביטוי היטב במטבח הפתוח, המורכב מארונות גבוהים ויחידה פתוחה שהודגשה בפורניר אגוז, חזיתות הארונות נצבעו בגוון קרם, משטח עבודה מאבן טבעית בגוון אפור ווילונות עשירים שמשלימים את האווירה. מעל האי נתלה גוף תאורה דקורטיבי במראה מאוורר, ושולבו כיסאות בר מרופדים המעשירים את פלטת הצבעים השקטה במטבח. בנוסף נעשה שימוש רב בטקסטיל בבית: וילונות הסטה בבדים חצי שקופים בגווני חום אפור ושטיחים בעבודת יד.
שולחן עץ יוקרתי
תאורה: דורי קמחי, שולחן אוכל: אורבניק, כסאות: פיק אפ, נגרות: אלון ברטוב, מראה: לאופרד
כסאות עור
תאורה: דורי קמחי, שולחן אוכל: אורבניק, כסאות: פיק אפ, נגרות: אלון ברטוב, מראה: לאופרד, וילון: אורית טראוב
שולחן אוכל מעץ יוקרתי
תאורה: דורי קמחי, שולחן אוכל: אורבניק, כסאות: פיק אפ, נגרות: אלון ברטוב, מראה: לאופרד, וילון: אורית טראוב, מדרגות: פרביטל
זר פרחים
נגרות: אלון ברטוב
במקום המטבח המקורי תוכנן ארון כניסה, שאחת מדלתותיו משמשת כדלת כניסה לשירותי האורחים ובכך מצניעה אותם. לשירותים נבחרו אריחי גרניט פורצלן בגודל לא סטנדרטי של 60*180 במראה שיש שחור, שמקנים לחלל מראה מוקפד ויוקרתי. על רקע הקיר הדומיננטי תוכננה יחידת נגרות בחזיתות בגמר צבע, עם משטח ויחידה פתוחה בפורניר אגוז שעליהן הוצב כיור מונח מאבן טבעית.
חדר רחצה אפור
חיפוי וכיור: נגב קרמיקה
קיר שיש בחדר רחצה
תאורה: דורי קמחי, נגרות: אלון ברטוב, חיפויים: נגב קרמיקה, מראה: רקפת ספיר
דגש מיוחד ניתן לתאורת הבית. נעשה שימוש בצורות הארה שונות: הארת קיר, הארת תקרה ותאורת אווירה, כאשר ניתן לייצר מצבי אווירה משתנים בבית לפי הצורך. הוחלט לאפיין את הגופים הדקורטיביים והטכניים ביחס לצבעוניות השולטת בבית ולשם כך הם נבחרו כולם בגוון שחור.
בקומה העליונה בבית נמצאים חדרי השינה של הילדים ויחידת ההורים. ליחידת ההורים נוספה מרפסת עם ויטרינה גדולה. המיטה תוכננה בנגרות עם גב מיטה דומיננטי, שעל גביו נתלו שידות הצד. לרצפה נבחר פרקט למינציה בגוון אגוז, ועליו הונח שטיח אפגני בצבע אדום עז. חדר הארונות תוכנן כפתוח אל חדר השינה, ושולבו בו פינת איפור ודלת סמויה שנראית כאחת מדלתות הארון אך מובילה אל חדר הרחצה של ההורים.
חדר שינה עם וילוןנגרות: אלון ברטוב, וילונות:אורית טראוב, שטיח:צמר שטיחים, תאורה: דורי קמחי
פינת איפור פרקט: נגב קרמיקה
וילון חצי שקוף
חדר רחצה מודרני חיפויים: עוז קרמיקה, אלומיניום: אלומיניום הבירה
כיור קלאסי בשירותים
כיור רחצה זכוכית
כיור זכוכית
 
תוכניות הדירה:
שרטוט דירה
רשימת ספקים חלקית:
חיפויים וכלים סניטריים – נגב קרמיקה ועוז קרמיקה
תאורה – דורי קמחי
טקסטיל – אורית טראוב
נגרות – אלון ברטוב
ריהוט – אורבניק רהיטים בהתאמה אישית
שטיחים – צמר שטיחים
משטחי שיש ואבן – פרביטל
אלומיניום – אלומיניום הבירה

 

 

553
41 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עבודה מצויינת, יש אתר שאוכל לראות עבודות נוספות?
עבודה מצויינת, יש אתר שאוכל לראות עבודות נוספות?

מדהים, אולי גם לדירה שלי יש סיכוי

אלעד כהן וניר סויסה
לא להאמיו איזה שינוי מדירה פשוטה לדירה מהממת עשירה יפה והכי חשוב המעצבים ניצלו כל פינה.בשמחה הייתי רוצה בית כזה

מעוצב בטוב טעם
כל הכבוד למעצבים, עבודה טובה.

מגזין בניין ודיור
אהבתי מאוד את הריצופים והחיפויים מאיפה נרכשו?

נראה כמו בית מלון

וואו! עיצוב מהמם
מדהים שאפשר לשנות ככה מראה של בית

אדריכלים.ןעיצוב פנים
מענין מאד אטרקטיבי מאד סידור החדרים.

מעורר השראה
הרמוניה מעולה בין הצבעים והחומרים בבית. והשימוש בחיפויים והטקסטילים השונים - מעבר למושלם. ישר כח!

איזה שינוי, דירה מדהימה. הלוואי עליי.

פרויקט מקסים ומיוחד!
יצא לי לעקוב אחר המעצבים האלו והפרוייקטים שלהם תמיד משלבים חומרים מגוונים ותמיד מייצרים עניין שונה בחלל. ישר כוח!

פרויקט מוצלח
הרבה מאוד זמן לא ראיתי פרויקט עם קווים כל כך נקיים,ועיצוב כל כך יפה,חדשני,נכון,עדכני,מהריב מדוייק.מושלם! כל הכבוד למעבת פנים! וואוו!

וואו
שידרוג מדהים... ממש כל דבר בטעם ובמקום

תכנון נכון ועיצוב מקסים
שילוב נכון בין טרנדיות לבין אופי הדיירים - פשוט נהדר! נחמד לראות מידי פעם משהו שהוא לא פרקט אלון+מטבח לבן כפרי+סלון פינתי+וילונות לבנים. ההערה הקטנה היחידה שיש לי היא לגבי גודל השטיח בסלון, שהיה צריך להיות גדול יותר.

מטבח מרהיב! יופי של תכנון
עם חשיבה על כל פרט, ויופי של נגרות(ככל שרואים מהתמונות). עיצוב החללים האחרים שרואים פה, חדר הורים וחדרי הרחצה, לוקה בבז'יות יתר. התוצאה עיצוב משמים וסטנדרטי. בעיה מהותית בהתיחסות התכנון - כל הישיבה בחלל הציבורי היא עם הפנים לקיר! פתחו ויטרינה לחצר - אבל לא רואים אותה משום פינת ישיבה, לא סלון ולא פ.אוכל שבשניהם יושבים ליד קיר. גם חלון המפרץ שבקצה הסלון מקבל גב של ספה, וממילא אטום בוילון... משום מה זה משהו שחוזר על עצמו בתכנון של מעצבי פנים - שהם מעתסקים רק ב"פנים" הבית, חסרה להם התיחסות לחוץ, וההבנה שחוץ ופנים הם שני חלקים של אותו מרחב מחיה!

ברוכים הבאים לשנות האלפיים +. שדרוג יוקרתי ונהדר

לא הטעם שלי, אבל ביצוע מעולה!
כל הכבוד

חלום!
יש חלוקה של אזורים ועם זאת הבית נותן תחושה של זרימה. חיפויים מאד יפים. עבודה מרשימה מאד

לאחר שסיימתם להחמיא לעצמכם:
עכשו תור הקוראים להגיב... שום בשורה. נראה כמו כל הבתים המובאים כאן... וספציפית, הבית הזה - קודר.

פשוט מהמם!
במיוחד הנגרות והתאורה אבל הכי הכי השישששששש

תגובה לליאת
תודה רבה, כל החיפויים והכלים הסניטריים בבית נרכשו ב"נגב" וב"עוז קרמיקה" מוזמנת להתרשם מעבודות נוספות באתרנו ניר סויסה ואלעד כהן עיצוב פנים http://www.nir-elad.com

תגובה לרוני
תודה על הפרגון. ניר סויסה-אלעד כהן עיצוב ואדריכלות פנים http://www.nir-elad.com

ניר סוסיה ואלעד כהן
מהממם גם אני רוצה בית כזה ופינת האוכל ממש יפה

העיצוב
שפה עיצובית מיוחדת, ישר כח!

תגובה ל 1 ורשימת ספקים בפרוייקט
תודה על התגובות החמות ניתן לראות עבודות שלנו באתר NIR-ELAD.COM כמובן שיש צור קשר דרך האתר שלנו וכל הפרטים. רשימת ספקים של הפרוייקט מופיעה בתחתית הכתבה. מוזמנים להציץ

עיצוב
מקסים. חומרים נהדרים. שילוב מהמם. כל הכבוד למעצב על הבחירה והשינוי.

בחירת צבעים נהדרת
כל כך אוהבת את השילוב של הצבעים. לא טרנדי ולא נסחף, מרגיש נעים וביתי. מדהים.

ביצוע מושלם!
אהבתי מאד את בחירת הגוונים, השטיח היסטרי! ככה זה שעושים את זה באופן מקצועי, כל הכבוד!

למרות שהבית יפה אבל כבבבבבד

בית מקסים
זה נראה שהבית עבר מהפך מקצה לקצה. אהבתי במיוחד את המטבח,הריהוט,הוילונות (אורית טאוב זו הבחירה הנכונה) וחדרי השירותים. הבית מרגיש ביתי והכל משתלב בצורה הרמונית. ללא ספק הייתי רוצה שביתי יראה כך!

דירה במודיעין..
אהבתי מאוד את העיצוב של ניר סוויסה ,ואלעד כהן..

בא לי בית כזה...
הבית המושלם לחזור אליו בסוף כל יום. כל כך חם נעים ויפההההה. כל הכבוד מעצבים. לקחת בית סטנדרטי ולמצות את הפוטנציאל שבו ברמה הגבוהה ביותר... שאפו

וואו
החל מרעיון הלא שגרתי של שינוי המיקום של חדר השינה המקורי, ועד ההתייחסות לפרטים הקטנים. ניכרת השקעה ומחשבה רבה.הכי אהבתי את פינת האוכל והמקלחת!

בית מדהים
סוף סוף עיצוב אמיתי, לא לבן עם ״נגיעות״ של צבע. יש מחשבה על כל הפרטים וביצוע וגמר מדוייקים. למרות שלא הסגנון העיצובי שלי. שאפו

ואווו.. פשוט מדהים ומעניין . אחלה עיצוב ושינויי

שיפוץ בית במודיעין
מדהים! המעצבים האלו הקפיצו את הבית! משמח לראות שאפשר בעזרת אנשי מקצוע עם מעוף, הקפדה על פרטים וטעם טוב, לקחת בית סטנדרטי לגמרי ולהפוך אותו לפנינה עיצובית. שאפו למעצבים!

שוב ״עיצוב״ ישראלי חורני לא מוצלח
האמת שכבר אי אפשר לסבול אתכם יותר

הבית בעיצוב דירת נופש עירונית נטולת נוף.
מצד אחד עשוי בקפידה ולעילא אך מצד שני נראה כמו דירה, חסר אופי וחסר נוף. סקלת הצבעים ממש חדגונית. ריהוט יפה אך כולו כבד ותופס יותר מדי מהמרחב. פתחו את המטבח כלפי חוץ אבל חסמו אור או מעבר נוח החוצה עם דלפק ענק ומיותר, לסלון אין שום רצון להתחבר לחוץ (הספה חוסמת דלת יציאה) ופינת האוכל מוקמה בפינה ללא חלון. אפילו בדירה עירונית יש יותר נוף. לקח מהפרוייקט לפעם הבאה- להתמקד במקורות אור, לעבוד לפי זה אחרת כל האנרגיה של הבית חסומה והוא נראה מדכא/עגום. אם זו הייתה דירת נופש עירונית חסומה בין בניינים העיצוב היה מקבל ציון מצויין. הבעיה היא שכאן זה בית עם חצר.

בית יפה, אבל איך בדיוק רואים טלויזיה מבלי

חוסר פירגון
מה עים קרדיט לקבלן ביצוע דודו שיפוצים

מקסים!
מאוד מאוד אהבתי. הפכתם כל פינה בבית לנעימה

בודק...