הגיע הזמן להתפנק: עיצוב דירה במגדלי Blue בתל אביב

מיטה מרחפת, מטבח מודרני, ארונות הזזה חשמליים עם טלוויזיה ומערכת סאונד במקלחת: כי אחרי שהילדים עוזבים את הבית, צריך להתחיל לחיות

אילן פביקו
אתי גרשונוביץ

הדיירים: זוג מבוגר
המקום: מגדלי Blue בתל אביב

הדירה שלפניכם נרכשה עבור זוג, שעבר מבית קרקע רחב ידיים בירושלים למגדל בתל אביב, לאחר ששלושת ילדיהם עזבו את הבית. בהתאם לצרכים של קן שמתרוקן הותאמו חללי הדירה בהתאם על פי סטנדרט גבוה ומפנק, כיאה לשלב זה בחיי הזוג. מעבר לפינוק ולהנדסת אנוש מוקפדת, הדירה נוחה ומתאימה לאירוח רב משתתפים שיכלול גם נכדים בעתיד.

 

 

בהתאם לזאת, בוטל חדר אחד, שחלקו נתרם לטובת המרחב הציבורי והמשפחתי, וחלקו לחדר האורחים המפנק אף הוא. על פי מנהגי המשפחה אשר מרבה לבשל ולארח, תוכנן בחלל המרכזי מטבח עם אי גדול, לאחר שהמטבח המקורי הוסב לפינת אוכל. האי כולל כסאות בר ואורכו כ-4 מטרים, כשעליו מונחים כ-150 ס״מ של כיריים מחולקים לפי פונקציות – גריל, כיריים אינדוקציה, ווק וכיריים נוספים לבישול נוסף. מאחורי דלתות המסתירות מעין כל את המטבח ביומיום, הוכנסו כל הפונקציות שמאפיינות מטבח מודרני כמו מקרר יין, תנור אפייה, סטימר, מגירת חימום, מכונת קפה ועוד.

אינדוקציה

היות והדירה פונה לים, הדיירים ביקשו להניח שטיח כחול בחלל המרכזי. בעלת הבית אוהבת ספריות, ואכן שולבו כאלו בעומקים שונים, ולהן הותקנו דלתות זכוכית בגוונים, המסתירות את הטלוויזיה הגדולה כאשר יש אורחים.

סלון מרווח

שטיח כחול

ספריה מיוחדת

בחדר השינה של ההורים הותקנה מיטה צפה ואוורירית עם שידות תואמות, וחדר השינה של האורחים מכיל מיטה עם שידה מובנית הנוסעת לאורך המיטה לפי הצורך, שתיהן יבוא מאיטליה. חדרי השינה אף זכו לארונות הזזה חשמליים עם טלוויזיה מובנית, מנורות קריאה שקועות בקיר ומאווררי תקרה שקופים ומעוצבים. בחדרים, התאורה מופנית לארונות ומאירה את תוכנם. ולבסוף, מערכת רמקולים ושמע נוספה גם בסלון, גם בחדרי השינה ואף במקלחות.

מיטה מרחפת

מיטה זוגית מפנקת

וילון לבן רך

חדר זוגי מפנק

בחדרי הרחצה נוספו במקלחות תנורי חימום מזכוכית מחוסמת, ופרטים כמו ראש טוש גשם, תעלת ניקוז מלבנית ארוכה ועוד.

מקלחון

כיור ומנורות מעוצבות

אסלה שחור לבן

שטיח ירוק

תמונה גדולה לקיר במסדרון

תמונה גדולה

 

תוכנית הדירה לפני:

תכנית

 

תוכנית הדירה אחרי:
תכנית דירה במגדלי בלורשימת ספקים חלקית:

פינת אוכל וחדר שינה: ונטורה

מטבח: דיגיטל קיטשן

ריהוט מטבח: לייכט לבית ארבעה נגרים.

ריהוט סלון: הרדור, פיטרו הכט

תאורה: לוצ'ה

רמקולים בסלון: טופ אודיו

תנורים: פיקסול

חדר אמבטיה: מודי

553
27 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה בין טעם וכסף
אוי...אוי....המון כסף וטעם רע (סלון, פינת אוכל, חדר רחצה). כמה חבל...

ממש לא!

לא מסעיר
ואם מדברים על הנדסת אנושת המעברים מאוד צרים למרגלות המיטה והארון. בשביל לעבור שם צריך ללכת בהליכה צידית. וגם המעבר באי, היה אפשר להקטינו מעט לטובת מעבר נכון בין איזור הישיבה של האי לקיר ליד או לחסום לגמרי. בכלל התכנית שהוצגה לא מתאימה להצגה אולי לטיוטה שהלקוחות מביאים מהקבלן...זה לא פרויקט שמתאים להצגה.

המיטה המרחפת מדליקה!!
מקסים ביתי וחמים! מאחלת שתהנו בבית עוד הרבה שנים.... עם זאת חוששתני שמיקומו של הפסנתר עלול להזיק לו (קרני שמש ישירות רוח ולחות לא יעשו טוב עם העץ) מעבר לכך שהוא מקשה על הגישה לחלון.

לא מסעיר
ואם מדברים על הנדסת אנושת המעברים מאוד צרים למרגלות המיטה והארון. בשביל לעבור שם צריך ללכת בהליכה צידית. וגם המעבר באי, היה אפשר להקטינו מעט לטובת מעבר נכון בין איזור הישיבה של האי לקיר ליד או לחסום לגמרי. בכלל התכנית שהוצגה לא מתאימה להצגה אולי לטיוטה שהלקוחות מביאים מהקבלן...זה לא פרויקט שמתאים להצגה.

דעה אישית
1- למיטה הזוגית יש קושי עתידי לו יצטרכו להנגיש ע"י כיסא גלגלים2- מדוע אין מראה בכיור הבודד ,בנוסף המנורורות די נמוכים לאדם הממוצע.מראה בצד? כמו כן כיור בודד ללא משטח מאפשר למים לצאת מתחומו וחלכלך את את הרצפה 3- העמדת הסלון אל מול פינת האוכל ,מה הטעם בכך,מדוע לא כלפי הנוף. 4-ספסל מרחף בנוי בחדי הרחצה 5-הטלויזיה ממקומת בזוית למיטה ולא בניצב.6-למען בטיחות יש צורך למקם את האנטרפוץ במקלחות שלא מתחת לראש מקלחת ולא ליד המזלף,כך ניתן לשלוט בחום המים לפני הכניסה למקלחת 7- תודה

ללא דימיון
בית מלון ולא בית...ממש רדוד

נראה ממש פשוט !
ציפיתי ליותר

לא נראה יקר ולא יוקרתי

אהבתי את תמונות האמנות על הקירות

מאוד אהבתי
אני מאוד אהבתי ! אולי לא הכל לטעמי אבל באופן כללי דירה מסודרת, אסטטית ויש בה את כל מה שצריך . חבל שלא רשמו כמה מטרים יש בדירה. דווקא אהבתי את המראה בצד , בשרותים שמיועד לאורחים . אולי תתלכלך פחות , הרי מי מסתכל במראה כששוטף ידיים??? הלוואי כל דירה היתה נראית ככה וכמובן, כל אחד עם הטעם האישי שלו.

כל כך הרבה כסף ומרחב וכל כך מעט עיצוב
כמו שאמרו לפני - המעברים לא סבירים, בטח לזוג מתבגר. העיצוב משמים וחסר כל השראה. הספה בסלון, וכל העיצוב שלו, לא עומדים בשום סטנדרט.

החיים לא נגמרים עם הילדים, הם רק מתחילים!
חוצמזה, הדירה מעוצבת בטוב טעם סידור מקסים ושילוב יפה של צבעים תתחדשו!

של איזו חברה המקרר במטבח
מה רוחבו ועומקו?

איפה פיבקו? ואיפה העיצוב?
לא מובן על מה ולמה. גם אני ציפיתי .משעמם נורא.

עיצוב
מפואר מאד ומושקע. חסר לי צבע. היא קרה. היא זקוקה לכמה נגיעות של צבע, אחרת היא משעממת מאד.

תגובה
דירה מאוד יפה. הכל בטוב טעם. . איזה אכזבה? ואיזה כישלון?? אני מאחר לכל אחד דירה כזו. אני מאוד אוהב.דירה מושקעת. לפרגן חברים לא מזיק.  

תגובות לטוקבקים...
ותודה למפרגנים...11,16,4, תודה.למבקרים הסיסטמתיים: אולי אתחיל מהסוף..ל-17 כל כך מצטערת שאיכזבתי ממש קשה לי עם זה...ליאת עמוסי, לא נראה לי את מכירה באמת עבודות של פיבקו והעיצוב כאן הוא שלי עם כל הכבוד לפיבקו. גילי- המקרר של סאבזירו. מומלץ מאד. שני-13..אף אחד לא אמר שהחיים נגמרים עם הילדים ובהקשר הזה עונה גם לאלגם משה..אין זה אומר שאם הילדים עזבו את הקן ההורים סיעודיים..הנגשות יכולות לקרות בכל גיל אם זה חלילה תאונת דרכים או מחלה גם בגיל צעיר. הזוג לא בקש להתאים לצרכים סיעודיים ובוא נאחל להם בריאות טובה ואופטימיות תמיד אפשר לעבור אם המזל לא מאיר פנים..מלבד זה לא נראה לי אתה מבין משהו בתוכניות או תמונות מכיון שהאינטרפוץ נמצא בדיוק בצד השני של ראש הטוש כדי לפתוח את המים לפני שנכנסים..אולי תביט שוב ,תנסה.ל-10..מזל שאת מבינה משהו באמנות או לפחות מתיימרת להבין..רון-הפרוייקט לא התיימר להראות יקר אלא פשוט בכאילו וזו גדולתו..נראה מתבקש ומובן מאליו..מה שלא, אנשי מקצוע מקצועיים יעידו. ולך שרונה יקירתי,מעניין היה לראות פרוייקט מסעיר שלך,מזל שלא בידך נתונה ההחלטה מתי לפרסם פרוייקט זה או אחר.לדליה..מתי השתכנת בבית מלון כזה?..מאחלת לך.תרגישי בו בבית ויחד עם זאת בחופשה.בהצלחה לכולם.

קר מנוכר ומנותק מהנוף החיצוני

משעמם
לא מרגש .הרגשתי נקי מידי כמעט כבמלון...קצת "נשמה"מה בני הזוג אוהבים .איפה מזכרות שקנו באהבה עם השנים??.משהו חסר שם חיים ושמחה...מצטערת בדרך כלל מפרגנת בשמחה .נכנסתי עם ציפיות.

דירה מדהימה
אהבתי את העיצוב. נקי, זורם, פונקציונלי. נראה איכותי ומאופק. הייתי שמחה לגור בבית כזה

פשוט משעמם
אני פחות או יותר בגילם של הדיירים. ביתי מעוצב קלאסי אך לא משעמם כמו דירה זו. אבל כל אחד וטעמו. תיהנו

אהבתי
אני מאוד אהבתי. עוקבת אחאי הדירות שמפרסמים כאן. יש סגנונות רבים. אהבתי את הסגנון הזה שהוא מיוחד ומרשים ונראה שנבחרו חומרים מיוחדים. אני חושבת שזה מה שרצו בעלי הבית ואם זה כך אז האדריכלית עשתה עבודה יפה מאוד. זה גם הטעם שלי.

מהיכן המיטה נרכשה?
האם מספיק יציבה לבית עם ילדים?

ספריה מאלפת וזהו פחות או יותר

המיטה הצפה - יציבה??
אני מניח שבני הזוג לא ממש פעילים במיטה שכן נראה לי שצריך חתיכת חיזוקים למשקל כולל של 150 קילו לפחות במאונך לקיר ועוד תחשבו על פעילות במיטה... זה מוסיף מומנט. הייתי שם איזה חיזוק שם שלא יקרוס ברגע השיא :)

אהבתי!!!
כמה שאלות והערות לטעמי: 1. עד כמה המיטה הצפה עמידה? נראה קצת מפחיד... 2. הטלויזיה בחדר השינה כל כך הורסת! מדוע לא דאגו להסתיר אותה באיזשהי דרך עיצובית? 3. הנגיעות צבע מקסימות! ירוק במקלחת, כחול בסלון, הייתי ממשיכ אותן יותר במרחב הבית. אני לא מעצבת ולא כלום בתחום הזה. זו לגמרי דעה לא מקצועית. סתם של עין רגילה.

בודק...