הדירה לובשת פראדה: עיצוב דירת פרימיום שנושקת לים

במסגרת קומפלקס מגורים בנתניה עוצבו דירות מרווחות על שטח כפול בהשראת בית האופנה פראדה, אשר מאמצות את כל הטרנדים העכשוויים בתחום העיצוב, ומנצלות טוב טוב את הים הכחול שמשתקף מהן

2,000,000
302 מ"ר
עמית גירון
מיטל סלומון ממשרד מיקיטה סלומון
דנה יוסף

המקום: דירה לדוגמה בפרויקט Lagoon בנתניה
יזם: חברת דיזנגוף סחר

הדירה הזו בקומפלקס המגורים LAGOON על קו החוף בנתניה, תוכננה בהתאם למגמה שהחלה לצבור תאוצה לאחרונה. לכן, במקום דירה דו מפלסית, כפי שהיה נהוג בשוק עד כה, היא תוכננה כדירה רחבה ומרווחת המתפרשת על שטח של כ-2 דירות. הקומפלקס עצמו כולל שני מגדלי מגורים בני 34 ו-37 קומות, שבהם 320 דירות, וכן מלון הכולל 300 חדרי אירוח.
בכדי להמחיש את גודל הדירה, השקיעה חברת הבנייה בהקמת דירת פרימיום שנועדה להציג את רוח הפרויקט. ההשראה לעיצוב הפנים של הדירה נשאבה מבית האופנה Prada, הדוגל בקלאסיות ופשטות המשדרת יוקרה. הדבר בא לידי ביטוי בפלטת הצבעים, בחומרים ובאופן עיצובם.
בתכנון היה חשוב להעניק את התחושה של מגורים וחווית נופש בעת ובעונה אחת, ולכן הוקפד על חללים גדולים ופתוחים, כך שמכל נקודה בבית אפשר יהיה לראות את הים. כך למשל, בחלל האירוח ניתן לראות את הים ולצפות בטלוויזיה בו זמנית; מי שמבשל במטבח עושה זאת אל מול הים; פינת האוכל מתוכננת כך שמי שיושב בה ירגיש כאילו הים נמצא מתחתיו; ובחדר השינה רואים את הים ישר כשפוקחים את העיניים. במקביל, היה חשוב להעביר את התחושה של הקרבה לטבע באמצעות בחירה בחומרים טבעיים הקשורים לים, אך בד בבד כאלה שמשדרים יוקרה, כמו למשל שיש לבן לצד פריטי עץ בגוון כהה ועמוק המזכיר את צבעי הסלעים.
דירה מודרנית
פינת אוכל קלאסית
עציצים
פינת אוכל על שטיחריצופים וחיפויים – מודי 
בתכנון הבנייה והעיצוב של הדירה שולבו טרנדים מובילים, כאשר הבולט מביניהם הוא תכנון המטבח במרכז חלל הבית והפיכתו לכיכר מרכזית של הדיירים, כך שהוא מהווה כרהיט לכל דבר – ושלל הפונקציות בו מוצנעות עד מוסוות לחלוטין. על מנת לשמור על חללי הבית גדולים ופתוחים, ובכל זאת לייצר הפרדה דקורטיבית בין חלל הסלון לפינת המשפחה, שולב טרנד נוסף – משרבייה מודרנית אשר עשויה בטכנולוגיה מתקדמת של CNC, אשר יצרה חלוקת חלל מינימליסטית ואוורירית.
משרביה
משרבייה לבנה
וילונות לבנים
תמונה גדולה
ניתן גם לראות לראות שימוש בולט בהדפסים מן הטבע על גבי חומרים סינתטיים כגון חומרי ריצוף, וחיפוי חדרי רחצה המודפסים בתנועתיות של חול, מים ומאובנים שונים. בשירותי האורחים נעשה שימוש בהדפס של אבן קוורץ כחולה הנראית כאילו נמשתה מהמים ועשתה דרכה אל הדירה, כך שהשתלבה בטבעיות בתוך הנוף הפראי של חופי הים הנשקף מהדירה.
שרותי אורחים
בתחום הריצוף והחיפוי נעשה שימוש באריחים סינתטיים גדולים ודקים במיוחד של שלושה מילימטרים בלבד, הן לריצוף והן לחיפוי הקירות בחדרי הרחצה ובכלל הבית. בדירה חופו כל חדרי הרחצה באריחי ענק בגודל של שלושה מטרים על מטר וחצי.
חדר ארונות
רשימת ספקים חלקית:
ריצופים וחיפויים – מודי

553
9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מהמם! שאפו למעצבים.
חומרים וצבעים מהממים. שילוב נעים לעין ומעניין. אהבתי מאוד.

אלגנטי ויפה

מנוכר, נובורישי, והכי לא "קרבה לטבע" שיש
מצד שני, זו דירה לדוגמה ולא שגרים בה אז בתור פרסומת לפרוייקט זה בסדר, כנראה ממלא את תפקידו למשוך את הקהל הרלוונטי.

מדכא!

כל כך הרבה כסף בשביל אפס יופי וחמימות

אחלה לדירה לדוגמה
המלל פה טיפשי קצת אבל אם נשים את זה בצד נצליח לראות שיש פה עיצוב מאוד מוצלח. פריטי שופוני לא צעקניים מדי, מרחב פתוח והרבה נוף . פלטת צבעים ובחירת מטבח ורהיטים שמאפשרת ללקוחות לדמיין מה הם היו מוסיפים/משנים. גם המשרביה מאפשרת לדמיין תכנון חלוקת חלל למי שיהיה מעוניין בקיר אמיתי

אין עיצוב-יש מותגים בלי נשמה

בית סטרילי מידי לטעמי :(

מעלף !!!

בודק...