התגעגענו אז באנו: שיפוץ קומת האירוח למשפחה שחזרה מחו"ל

אחרי שיבה מחו"ל החלו בני הזוג לטפל באזור הפנאי הפועם של ביתם הפרטי - שיפוץ קומת הכניסה כדי שהבית יהיה מוכן לאירוח תמידי של משפחה וחברים. ברוכים הבאים

500,000
90 מ"ר
דודו אזולאי
מזל גלבוע
שמחה רודיק

הדיירים: זוג + 1
המיקום: רמת פולג, נתניה

לאחר שנים רבות בהן התגוררו בחו"ל במסגרת עבודתם, החליט זוג בשנות ה-50 לחייו לחזור הביתה ולצאת למסע שיפוצים בביתם שברמת פולג, נתניה. הם רצו לטפל קודם במה שחשוב באמת: המקום הפועם של ביתם – קומת הכניסה שבה מתקיימות מרבית הפעילויות של דייריה, מבישול ועד אירוח חברים ובני משפחה. הקומה היא כרטיס הביקור של הבית, בה מתרכזים החיים המשפחתיים, אליה מוזמנים האורחים, כאן נרקחים המטעמים, מתקיימות שיחות סלון מרגשות וגם נבנה עולם הפנאי של הדיירים.

מטבח שחור לבן

החליט זוג בשנות ה-50 לחייו לחזור הביתה

מטבח שחור לבן

לבני הזוג, העוסקים בתפקידים בכירים בענף ההייטק, ילדים בוגרים שעזבו את הקן המשפחתי אך מרבים לבקר בו לעיתים קרובות עם המשפחה שהספיקה בינתיים להתרחב, ובת נוספת, חיילת, המתגוררת איתם. הם ביקשו ליצור קומת כניסה חמימה ומרווחת שתשקף את אהבתם לאירוח של בני משפחה וחברים, רצו מראה מודרני מעודן בנגיעות חמימות. המטרה הייתה להתאים את המרחב לצרכיהם כיום, לאחר שלא חיו בבית שנים רבות, ולהעניק לו מראה עכשווי יותר.

קיר בריקים

רצו מראה מודרני מעודן בנגיעות חמימות

קיר בריקים
קיר טלוויזיה בריקים

הם ביקשו ליצור קומת כניסה חמימה ומרווחת

קיר טלוויזיה בריקים

הם ביקשו להרחיב את המטבח, להגדיל את שטחי האחסון וליצור סלון ופינת אוכל מרווחים בבית חמים, נעים ומרווח שיהיה מוכן לאירוח תמידי של משפחה וחברים. לאורך כל התהליך חזרו השניים וביקשו אזור ציבורי רחב ידיים, מזמין ופתוח, מטבח גדול ומרווח וכן משטחי עבודה רבים ופונקציונליים, כולל אי גדול לישיבה ולעבודה ומוצרי חשמל מתקדמים ליעילות עבודת המטבח, שכן הם אוהבים לבשל ומרבים לארח.

סלון מטבח

הם ביקשו להרחיב את המטבח, להגדיל את שטחי האחסון וליצור סלון ופינת אוכל מרווחים בבית חמים

מבט לחצר מהסלון
אי מטבח

אי גדול לישיבה ולעבודה ומוצרי חשמל מתקדמים ליעילות עבודת המטבח

אי מטבח

פרויקט השיפוץ שארך ארבעה חודשים כלל שינויים מסיביים, מהחלפת אריחי הרצפה ועד גופי התאורה. העמודים התומכים נשארו כבסיס לתכנון קומת הקרקע וסביבם התגבש אזור ציבורי רחב יותר. המטבח המקורי הוזז לקדמת הבמה והוגדל באופן משמעותי. הוסרו את כל המחיצות שהיו בקומה, מלבד העמוד התומך, כדי לייצר תחושה מקסימלית של אווריריות ואור. בוצעו הנמכות גבס בתקרה להטמעת מערכות המדיה, המיזוג והתאורה ושולבו אביזרים משלימים כדי ליצור חמימות מודרנית.

מטבח פס

מטבח גדול ומרווח וכן משטחי עבודה רבים ופונקציונליי

מטבח פס
כיור מטבח

בוצעו הנמכות גבס בתקרה להטמעת מערכות המדיה, המיזוג והתאורה ושולבו אביזרים משלימים כדי ליצור חמימות מודרנית.

כיור מטבח

את המרחב כובשת רצפת גרניט פורצלן באריחים גדולים בעלי מראה טבעי, המהווה רקע לרהיטים השונים. המטבח ממשיך את קו האור ומחבר בין חזיתות לבנות מניו לאק עם עץ אקליפטוס איכותי, שביחד מייצרים ניגוד בחומר ובגוון. משטח העבודה הגדול שהוא גם דלפק ישיבה עשוי מדקטון עמיד ומסיבי ומסביבו הוצבו כיסאות במראה קליל. המטבח עצמו פונקציונלי להפליא, עשיר בפתרונות אחסון וכל פינה נוצלה בו מקצה לקצה. מעל הדלפק מרחף גוף פעמונים דקורטיבי, המאפשר תאורה היקפית באזור.

אגרטל

קירות הסלון והעמוד התומך חופו בבריקים מקוריים מפירוק

אגרטל

קירות הסלון והעמוד התומך חופו בבריקים מקוריים מפירוק, המספקים תחושה מודרנית ומעניקים לבית מראה חמים יותר. בחלל שבין הקורה לתקרה שולבו תעלות מיזוג אוויר בהנמכת גבס צורנית מעניינת המרחפת מעל הטלוויזיה. הסלון עוצב בסגנון אקלקטי מובהק – מודרני עם נגיעות קלאסיות, עם סלון עור טבעי נינוח וכורסה צבעונית ששוברת את הגוונים הסולידיים שנעים על פלטת השחור-אפור. סטים של זוג שולחנות במראה מינימליסטי יחד עם אלמנטים בעלי אמירה עיצובית, וילונות אלגנטיים, שטיח בהיר רך ועציצים מרשימים משלימים את חוויית הפנאי והאירוח הנעימה.

בקומת הכניסה שופצו שירותי האורחים והוכנס מקלחון העונה על מבוקשם של הדיירים, שאוהבים להגיע מבילוי בחוף הים הסמוך ולהתרחץ כבר בכניסה לבית. לצד המקלחון כיור מסוגנן מוזהב שמונח על ארונית מעץ אגוז משלים את הקו של החדר.

שירותי אורחים

לצד המקלחון כיור מסוגנן מוזהב שמונח על ארונית מעץ אגוז משלים את הקו של החדר

שירותי אורחים
שידת כיור
שידת כיור

"ליוויתי פרויקט של זוג קשוב עם שפע איכויות והבנה, שנתנו לי יד חופשית להציע הצעות ולבצע את התוכניות. ההמלצה שלי בנושא העיצוב היא לזרום, להקשיב, להיות פתוחים לחידושים ולרעיונות מקוריים ולא להיות מקובעים", אומרת המעצבת.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...