טריקולור: עיצוב חף מטרנדים לבית פרטי בתל אביב

תכנון בית פרטי בן שלוש קומות לאשת אופנה ומנהל שיווק שהוא גם מוזיקאי הביא לשינוי קיצוני כדי להתאים אותו למשפחה שאוהבת לבשל ולארח. הגינה חוברה לבית, קומת הגג הוקדשה לתחביבים, והעיצוב נקי וחמים

1,000,000
200 מ"ר
ניצן הפנר
מאיה האזרחי

הדיירים: זוג + 3
המיקום: תל אביב

לאחר שנים של חיים בדירות שכורות ביקשו בני הזוג, סמנכ"לית שיווק ברשת קמעונאית מתחום האופנה ומנהל שיווק בהייטק שהוא גם מוזיקאי, ליצור לעצמם בית שמותאם לטעמם ולאופיים, לצרכיהם, לסגנון ולאנרגיות שלהם – במסגרת תקציב מוגדר וידוע. הם מצאו בית ישן יחסית בן שלוש קומות, עם תכנון בעייתי ומסועף, ולאחר פגישה במקום עם המעצבת, הבינו שקיים בו פוטנציאל מתאים.

מראה משקפת את פינת האוכל

בעלי הבית רצו ליצור לעצמם בית שמותאם לטעמם ולאופיים

מראה משקפת את פינת האוכל
פינה בסלון

הבית עבר שינוי קיצוני ביחס לצורתו המקורית

פינה בסלון
מנורות צפות מעל אי

בחלל המרכזי שבקומת הכניסה מוקמו סלון מרווח, פינת אוכל גדולה ומטבח גדול במיוחד

מנורות צפות מעל אי

הבית עבר שינוי קיצוני ביחס לצורתו המקורית כדי להוסיף בקומת הכניסה שירותי אורחים, שונה . מבנה המדרגות ומתחתם נוצר חלל שיהיה ראוי ונוח לכך. מאחר שבעלי הבית אוהבים לארח וביתם פתוח ומלא התרחשות, זה הקו שהנחה את התכנון ואת שלל הבחירות. בחלל המרכזי שבקומת הכניסה מוקמו סלון מרווח, פינת אוכל גדולה ומטבח גדול במיוחד, כיאה לבשלנים וחובבי אוכל. הגינה הייתה במצבה הנתון במפלס שנמוך מהבית ב-8 מדרגות, ולאחר עבודה ממושכת מול מתכנן גינון התקבלה גינה עם תחושה שהיא חלק מהבית ועם נוחות לארח בה ולאפשר לילדים הקטנים לשחק ולשהות בה גם כשההורים נמצאים בתוך הבית.

חלונות החוצה בפינת האוכל

הם מצאו בית ישן יחסית בן שלוש קומות, עם תכנון בעייתי ומסועף

חלונות החוצה בפינת האוכל
חיפוי קיר טלוויזיה

בעלי הבית אוהבים לארח וביתם פתוח ומלא התרחשות

חיפוי קיר טלוויזיה
גרם המדרגות שונה

הקו העיצובי שהנחה את הפרויקט היה עיצוב פשוט ורגוע, לא מתיימר ומתוחכם מדי, עם קווים נקיים

גרם המדרגות שונה

בקומת החדרים סוויטה מרווחת להורים עם חדר ארונות מושקע, כיאה לאשת אופנה, חדר רחצה מפנק, מרווח ומיוחד ומרפסת קטנה שהיא פינת השקט של בני הזוג בסוף היום. בקומת הגג חדר עבודה עבור ההורים, שמיועד גם לאימוני יוגה, הקלטות מוזיקה ותחביבים נוספים שבני הזוג אימצו לליבם, ואף חדר משחקים גדול ומרווח עם גג משופע ונוף מרהיב, שבו הילדים מבלים חלק ניכר משעות היום. כל ילד קיבל חדר משלו שעוצב בקו נעים עם מחשבה ותכנון אישי בהתאם לצרכיו ותחביביו.

מטבח שחור לבן עץ

בחלל המרכזי שבקומת הכניסה מוקמו סלון מרווח, פינת אוכל גדולה ומטבח גדול במיוחד

מטבח שחור לבן עץ
שירותים מתחת למדרגות

כדי שירותי אורחים, שונה . מבנה המדרגות ומתחתם נוצר חלל שיהיה ראוי ונוח לכך

שירותים מתחת למדרגות
נישה מוארת

מדובר בבית מאתגר שנעשה בתקציב יחסית מוגבל, בלו"ז מאוד צפוף ותוכנן בקפידה

נישה מוארת

הקו העיצובי שהנחה את הפרויקט היה עיצוב פשוט ורגוע, לא מתיימר ומתוחכם מדי, עם קווים נקיים, חמימות, סקלת צבעים טבעית ושקטה ללא הבלחות של טרנדים – עיצוב שהמעצבת מתארת כעיצוב שיישאר נכון לשנים רבות ויהווה תשתית נקייה וטובה לכל אלמנט שיבחרו להכניס לתוכו במשך הזמן. "מדובר בבית מאתגר שנעשה בתקציב יחסית מוגבל, בלו"ז מאוד צפוף ותוכנן בקפידה, ולאחר סקיצות רבות הגענו לתוצר הכי נכון ומדויק עבור הדיירים. חרגתי ממנהגי לא לערב Business & Pleasure והלקוחות הם חברי ילדות שלי. החלטתי ללכת על זה וביחד יצרנו חלל מדויק שתואם לאופיים וחייהם, ותחושת הסיפוק גדולה. הם נתנו לי להוביל אותם בצורה מוחלטת, נתנו בי אמון מלא ושיתפו פעולה בצורה יוצאת דופן. בשיפוץ מאוד גדול ומורכב סוד ההצלחה הוא לבחור באנשי מקצוע נכונים ומקצועיים שילוו את הפרויקט".

שידת עץ משולבת

ביחד יצרנו חלל מדויק שתואם לאופיים וחייהם, ותחושת הסיפוק גדולה

שידת עץ משולבת
חדר רחצה שחור לבן

בשיפוץ מאוד גדול ומורכב סוד ההצלחה הוא לבחור באנשי מקצוע נכונים ומקצועיים שילוו את הפרויקט

חדר רחצה שחור לבן

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...