לגימות מהים: בית בקיסריה שעוצב באווירת ריזורט

מסוויטת ההורים נשקף הים התיכון ופינת הירגעות מנתקת אותם מהעולם שבחוץ. חלל אירוח גדול מתאים לאירוח משפחה וחברים בפינות ישיבה מסוגננות ורהיט בר עשוי שיש ועץ

800 מ"ר
ערן תורג'מן
סמדר אביגדורוב

הדיירים: זוג + 3
המיקום: קיסריה

בבית הפרטי בקיסריה מתגוררים שלושה ילדים עם הוריהם, עובד הייטק ומנכ"לית חברה, המטיילים בעולם, מכירים ומבינים עיצוב מה הוא. בני הזוג ביקשו לבצע שינויים וליצור בבית אווירה מפנקת המאפשרת אירוח של המשפחה הגרעינית והמשפחה המורחבת. בסיום התהליך הפך הבית לריזורט שנעים לשהות בו ומדגיש את האנרגיה הנעימה של המשפחה באירוח ובחיי היום יום.

סלון אפור, בר בסלון

בסיום התהליך הפך הבית לריזורט שנעים לשהות בו

סלון אפור
בר ביתי, שטיח

הריהוט נבחר עם מנעד צבעים רגוע ושלו בקו מודרני, נקי ומונוכרומטי

בר ביתי

בחשיבה משותפת עם מעצבת הפנים הוגדרו אזורי השינוי – מטבח ופינת אוכל, סלון והאזורים הנושקים לו שהיו ללא שימוש וכן סוויטת ההורים. בחירת הריהוט הותאמה לאורח חייה של משפחה שעובדת לעיתים קרובות גם מהבית ואוהבת לארח. הריהוט נבחר עם מנעד צבעים רגוע ושלו בקו מודרני, נקי ומונוכרומטי ונגיעות של גוונים מנוגדים אך יחד עם זאת כאלה שממשיכים את הקו הנקי תוך שימוש בחומרים איכותיים דוגמת עץ, עור, שיש, מתכת ובד.

סלון אפור, שטיחים, פינת ישיבה בסלון

הסלון רחב הידיים מחולק למספר אזורים

סלון אפור
סלון אפור

פינת ישיבה לצפייה בטלוויזיה המורכבת מספות מרווחות

סלון אפור
שולחן אוכל אפור, פינת אוכל

בחלל המרכזי חיפוי הרצפה עשוי משיש

שולחן אוכל אפור

הסלון רחב הידיים מחולק למספר אזורים: פינת ישיבה לצפייה בטלוויזיה המורכבת מספות מרווחות; פינה עם כורסאות עור דגם דולפין לבית Roche Bobois ושולחן קפה דגם Quay לבית Roche Bobois), המשמשת כפינת קריאה שקטה וצופה לגינון המשתקף מהחלון; ופינת בר עם רהיט בר מרכזי העשוי מעץ ושיש, ובה ניתן לשבת במפגש חברים על כוס יין. בחלל המרכזי חיפוי הרצפה עשוי משיש, ונוספו שטיחים וטקסטיל היוצרים חמימות. חלק מהשטיחים הינם שטיחי עבודת יד וחלקם עבודת מכונה, והם שולבו בצבעוניות המשלימה את הריהוט.

מראה משקפת, מראה עגולה
מראה משקפת
כורסאות כתומות, פינת ישיבה

חלק מהשטיחים הינם שטיחי עבודת יד וחלקם עבודת מכונה

כורסאות כתומות
שטיח נימים
שטיח נימים

מסוויטת השינה משתקף הים. נבחרה לו מיטת עור מלטף בצבעים רכים ולצידה שני שולחנות צד. לחדר הותאמה פינה נוספת היוצרת רוגע וניתוק מהעולם שבחוץ עם ספות להשתרעות. הרצפה עם פרקט שעליה הונחו מספר שטיחים כדי להשרות תחושה של יחידת מלון מפנקת.

סוויטה לבנה

מסוויטת השינה משתקף הים. נבחרה לו מיטת עור מלטף בצבעים רכים ולצידה שני שולחנות צד

סוויטה לבנה
סוויטה לבנה

הרצפה עם פרקט שעליה הונחו מספר שטיחים כדי להשרות תחושה של יחידת מלון מפנקת.

סוויטה לבנה

"סגנון עיצובי הוא חשוב אך לא מהותי", מסבירה המעצבת. "מה שחשוב הוא להגדיר מטרה פונקציונלית שאותה רוצים להשיג, ואת ההלבשה הסופית אפשר לעשות כמעט בכל סגנון העולה על הדעת. מומלץ לשלב ישן וחדש ונגיעות אישיות ומשפחתיות בעלות ערך נוסטלגי".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...