פתוחה לשינויים: דירת הקבלן שתוכננה פעמיים

רגע לפני שעברו לדירתם החדשה, החליטו בני הזוג שהם בעצם לא הכי מרוצים ממנה, והתלבטו אם להתפשר בשקט או להתחיל הכל מחדש. ומה קרה בסוף? התוצאה החמימה והאלגנטית מוכיחה שעשו את הבחירה הנכונה

300,000
140 מ"ר
שי אפשטיין
אילנית קמחי

הדיירים: זוג הורים + 2 ילדים בוגרים
המקום: אם המושבות החדשה בפתח תקווה

לפעמים הדרך היחידה לעבור הלאה היא להודות בטעויות. כחודשיים לפני אכלוס דירת הקבלן שלפניכם, החלו בעלי הדירה לחוש חוסר שביעות רצון מהתכנון והשינויים שביצעו בה לאחר שרכשו אותה כשנה קודם. על כן החליטו לפנות למעצבת שתתאים להם את הדירה לאורח החיים ולסגנון שלהם, ותתכנן להם דירה מרווחת, נעימה ופונקציונלית.

 

ההחלטה הייתה לא פשוטה, והם נתקלו בלבטים רבים: האם להתחיל תכנון מחודש רגע לפני המעבר, כאשר כבר השקיעו לא מעט מזמנם וכספם בתכנון הקודם? האם העיכוב במועד האכלוס בעקבות תכנון ושיפוץ מחודש שווים את ההשקעה? האם הפעם תצליח המעצבת ליישם את מגוון שאיפותיהם, צרכיהם וחלומם? רק לאחר שהמעצבת הסבירה להם באופן מפורט את הבעיות התכנוניות הקיימות בדירה, הוחלט לתכנן את כל החלוקה הפנימית מהתחלה. לפיכך, מיד עם קבלת המפתח, נהרסו מרבית קירות הפנים.

הדרישות העיקריות של בעלי הדירה היו ליצור מרחב ציבורי מרווח, פתוח ומרשים, ולתכנן דירה אשר משדרת יוקרה אך עדיין משרה תחושה ביתית. בתהליך התכנון החדש הושם דגש על כל פינה בבית, תוך הקפדה על שמירת מרחב פתוח, נוחות וזרימה. הקונספט העיצובי הודגש על ידי הנמכת תקרה כללית שהעצימה את גודלו של החלל ואת הזרימה בו, לצד ניתוקי גבס מעודנים, שיצרו מעין חלוקה ויזואלית בין האזורים במרחב. בהנמכות התקרה שולבו גופי תאורה פונקציונליים ויוצרי אווירה כאחד, לכל אזור בנפרד, בהתאם לסוג הפעילות המתקיימת בו. יחד עם זאת, הושם דגש על יצירת רצף תאורה הרמוני בין האזורים השונים, שהשפיע רבות על עיצוב החלל והאווירה בו.
סלון מעוצב
סלון מעוצב
סלון מעוצב
סלון מעוצב
מראה עגולה
המרחב הציבורי הורחב על חשבון אחד מחדרי הילדים, וכך אפשר ליהנות ממטבח מרשים ביופיו, סלון מרווח, ופינת אוכל גדולה ופרקטית מאוד. המטבח, שמהווה ציר מרכזי בבית, תוכנן כמטבח גדול ומרווח במיוחד החולש על פני קיר באורך של כ-7 מטרים, ומאפשר תכנון המשלב ריבוי מקומות אחסון, אי מרשים שעליו הונחו כיריים גדולים במיוחד, ו- 6 מקומות ישיבה מרווחים. בהיבט העיצובי הושם דגש על מראה יוקרתי בעל קווים מודרניים וגוונים בהירים. על מנת ל"חמם" את חלל המטבח הוחלט לתכנן באי נישה זויתית, שחופתה בעץ אלון, ומיועדת  לדברי נוי וספרים.

בתכנון המקורי, שולחן פינת האוכל לא ממש מצא את מקומו בחלל, ונאלץ ל"היאבק" עם אזור המטבח. בתכנון זה הוא קיבל מקום של כבוד כתוצאה מביטול חלקי של החדר החמישי. כך נוצר חלל  אינטימי ומרווח מאוד, עם גופי תאורה תלויים מעל השולחן למראה יוקרתי, וספריה צידית לאחסון והנחת דברי נוי וספרים.
מטבח לבן
מטבח לבן

הגוונים שנבחרו לבית הינם בהירים, שקטים ומעודנים עם נגיעות עץ אלון מבוקע, למתן תחושת חמימות ביתית. כדי להכניס חמימות לחדרים חופתה הרצפה בפרקט אלון חמים ונעים.

 

סוויטת ההורים הורחבה אף היא על חשבון המסדרון והחדר החמישי שבוטל, מה שאיפשר ליהנות מאזור כניסה עם ארונות קיר רחבים ומרשימים למראה, וחדר שינה נוח וקלאסי בדיוק כמו שחלמו בעלי הבית. לסוויטה ולחדר הרחצה נבחרו גווני ריהוט כהים, אך במינון נמוך – רק על מנת להוסיף לחדר השינה נופך דרמטי, עוצמה, רשמיות ואלגנטיות.  גם שירותי האורחים קיבלו גוונים מעט כהים, עם גופי תאורה מעודנים ולא עוצמתיים מדי,  למראה דרמטי אך עדין, אלגנטי ויוקרתי.
חדר שינה מעוצב
חדר שינה מעוצב
ארון מראה
חדר רחצה שחור
מראה עגולה מעץ

תוכניות הדירה:

 

תכנית לדירה


רשימת ספקים חלקית:

קבלן מבצע – אבי גבס עיצובים

רהיטים – ביתילי, אי.די.דייזיין

תאורה – קמחי תאורה

ריצוף, חיפויי וכלים סניטרים – נגב  Negev

וילונות – מרים אורגון

אקססוריז – עד עיצובים, אי.די.דיזיין

טפטים בחדרי השינה – Meyers- מאיירס טפטים

תמונה – Eynav Art for you

שטיחים – בית השטיחים גבעת השלושה

 

553
37 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איזה מותק הכלבה הלבנה בכניסה, מתחת לשולחנון....

פונת האוכל במיטבח ל-6 אבל פינת האוכל בסלון היא ל-4
מאושרים> אינטימית מאוד! יפה מאוד!

אוהבת את שתי המראות העגולות
אשמח לדעת היכן ניתן לרכוש אותן

בית נעים וחמים
הכל סנטדרטי אבל מה זה חשוב העיקר שהבית מקסים חמים ונעים ולא פלצני ,אני מאוד אוהבת תהנו

מטבח נעלם
מה קרה למטבח ? לאן נעלם? לא אוכלים בבית הזה ?

בית מדהים
מושלם

מאיפה הארונות?

חדר שינה חלומי
אהבתי את החדר שינה העיצוב נעים ורומנטי!

מקסים מעוצב בטעם טוב

אני מחפש ארונות כמו שיש בחדרים
שלכם, נראה ממש איכותי. אפשר לדעת מאיזה חברה?

דירה נחמדה,אבל מדי "אפורה".אפורבלי חום ואור.קרר...

תכנון מושלם
דירה מרהיבה המעוצבת בכשרון רב!

דירה חמימה ומזמינה
סכמת צבעים נעימה וחלוקת חלל נכונה המודגשת על ידי פרטי התקרה. המראה יוקרתי אך עדיין נגיש ולא מנקר. למרות הקרבה של המטבח לסלון אין תחושת מחנק

דירה מהממת!
אהבתי מאוד את התכנון והעיצוב של הדירה. הכשרון בהחלט ניכר...

דירת קבלן שתוכננה פעמיים
דירה מקסימה,אלגנטית ופונקציונאלית. כל הכבוד למעצבת!!!

אהבתי את הספה עם הכריות
מאד יפה

מקסים...עיצוב נקי ומיוחד שכיף לחיות בו..
במיוחד המטבח

עיצוב מדהים
דירה מהממת עם מטבח חלום

מאוד אפור לבן כזה
מתנצלת מראש על הביקורת, מטרתה לא לפגוע. במרחב הציבורי אין שום דבר מעוצב. רהיטים (יפים) אפורים על רצפה אפורה עם שולחנות אפורים עם מטבח לבן, כסאות לבנים מנורות לבנות ואפילו מתקן המיים לבן. מזל שיש טיפהלה שילוב של עץ (מאוד יפים רהיטי העץ). גם הכלב עובד טוב עם סכימת הצבעים שנבחרה. *** אין שום שיק לתוצאה *** והכי מרגיז זה חוסר ההתייחסות לנוף. יש חלון, יש מרפסת. יש נוף עירוני אומנם אך נוף. לדעתי נעשתה תוכנית של "בית של פעם" כלומר ללא עיצוב ממשי אלא רהיטים פונקציונליים וללא התייחסות לנוף או הרגשת פינוק. כמו דירות הפועלים של פעם. . חבל. ניתן לתיקון כי הבסיס בסדר. תחשבו מעוצב תבחנו תמונות אונליין ותתקנו. לדוגמה- תמונה של סלון של פעם ללא התייחסות לנוף ולמרפסת (נבחרה באקראי) http://img1.ad.co.il/NadlanSaleImages/504184-400_0.jpg לעומת דירה בסגנון מודרני וסלון שמתייחס לנוף ומשתמש במרפסת כחלק המשך לבית (גם תמונה זו נבחרה באקראי , גם היא מראה דירה לא צבעונית אך יש אבזור ותמונות ועציץ גדול. מדגים טוב את מה שחסר) http://www.roomstyling.co.il/wp-content/uploads/2015/11/8.jpg

מהו דגם הריצוף?

דירה מעוצבת להפליא
תיכנון הדירה בטוב טעם הושקעה מחשבה רבה

עיצוב דירה מעצבת קימחי אילנית
עיצוב מרשים, מדהים מאוד אלגנטי ויוקרתי

פיהוק
מצטערת על הביקורת, אבל אין פה שום דבר מעניין. כבר ראינו בתים לבנים אפורים מוצלחים מזה בהרבה. המטבח לבן לבן לבן. ממש מלחיץ לאכול שם. והסלון סתם. פשוט סתם. שום דבר מחדש. הבית נחמד סה"כ, אבל ממש לא בשביל לפרסם במגזין עיצוב.

ממש ממש אהבתי
תכנון וביצוע מוקפדים. נעים לעין. מקסים!

פיהוק
מצטערת על הביקורת, אבל אין פה שום דבר מעניין. כבר ראינו בתים לבנים אפורים מוצלחים מזה בהרבה. המטבח לבן לבן לבן. ממש מלחיץ לאכול שם. והסלון סתם. פשוט סתם. שום דבר מחדש. הבית נחמד סה"כ, אבל ממש לא בשביל לפרסם במגזין עיצוב.

למגיב מס. 2
תסתכל שוב בפינת האוכל ותראה שהיא לשישה.

אין גוון אישי
דירה בעיצוב אולטרה מודרני,חסר איפיון אישי עיצוב קר ואפור,שמתאים יותר למדינות סקנדינביה,אך רחוק להשתלב בים תיכוניות של ארצנו,ממליץ לגוון בצבעים יותר חמים !!! בברכה משה שי יועץ נדל"ן הולילנד נכסים

נחמד לבן ונקי - האם פרקטי?
הכיריים באמצע החלל.... איך מבשלים? לאן הולכים אדי השמן? דירה מקסימה כשהיא ריקה , איך היא נראית כשחיים בה?

הנמכת תיקרה בכול הדירה
לא מבינה איך הדיירים הסכימו להנמכת התיקרה המופרכת בכול הדירה לטובת גופי תאורה? גם ככה זו דירת קבלן עם גובה תיקרה של 2.8; להנמיך עוד בשביל לפזר כמה גופים שקועים בחלל הציבורי ובכול אחד מהחדרים לא חבל?

פיהוק
מצטערת על הביקורת, אבל אין פה שום דבר מעניין. כבר ראינו בתים לבנים אפורים מוצלחים מזה בהרבה. המטבח לבן לבן לבן. ממש מלחיץ לאכול שם. והסלון סתם. פשוט סתם. שום דבר מחדש. הבית נחמד סה"כ, אבל ממש לא בשביל לפרסם במגזין עיצוב.

מודה לכולכם על התגובות המפרגנות
הדירה תוכננה בקפידה רבה בהתאם לטעמם האישי של לקוחותיי כמו גם בהתאם לצרכים היומיומיים שלהם. הם זכו לדירה מרווחת מאוד, פונקציונאלית, מוארת ומסוגננת. באשר להנמכה המרשימה, שתוכננה בדירה, הכל עניין של תכנון נכון. כאשר מבצעים הנמכה בגובה הנכון ובצורה הנכונה, היא איננה מורגשת מבחינת הפרשי גבהים. להנמכה חשיבות הן במתן מראה יוקרתי ומרשים והן בהטמעת גופי תאורה המעצימים את יופיה של הדירה. והכי חשוב, לקוחותיי מאושרים מדירתם המרהיבה, וכמובן גם אני. אילנית קמחי [email protected]

היכן נקנתה המראה והשידה, עיצוב מדהים

מענה למס' שאלות שהועלו
באשר לפרקטיות המטבח. לקוחותיי מארחים לא מעט, ונהנים עד מאוד, מהעיצוב ומתכנון המטבח, המרווח והנוח לתפעול. באשר לפרטי הנגרות בדירה, מרביתם התכנון שלי והביצוע של נגר. שוב תודה לכולם על המחמאות והפרגון. אילנית קמחי

חייבת להגיב בכלל, ולהולילנד נכסים בפרט
קודם כל, אני רוצה לפרגן על עיצוב מאוד יפה ואססטי. המטבח מהמם. חדר רחצה אחד פחות התחבר לי לבית. למשה שי - סלח לי - אבל הביקורת שלך מגלה חוסר מקצועיות משווע. ראשית, הדירה ממש לא מעוצבת בעיצוב אולטרא מודרני. מציעה לך קצת לחפור ולהבין מה זה עיצוב אולטרא מודרני. שנית, מניין אתה לוקח לעצמך את הזכות לחשוב ולקבוע אילו גוונים מתאימים לאנשים מסויימים ? אולי הגוונים החמים עושים להם רע ? אולי הם מרגישים איתם דביקים ? כנראה שאינך מבין כלל מה תפקידו של מעצב טוב: מעצב טוב חייב להתאים את העיצוב קודם כל לאנשים החיים בבית, לנפשם, טעמם, אהבותיהם. הביקורת שלך מתאימה לכל היותר למבני חוץ - אשר להם נגיעה מחוייבת לאקלים ולסביבה. ואם כבר מדברים על ים תיכון - דוקא במרוקו ויוון, הצבעים הקרים - כחול, תכלת, טורקיז וירוק- שהם צבעים קרים - מאוד שולטים.

ארונות מחברת בלס דזיין
אכן איכותיים !

שידה בחדר שינה מאיפה
אשמח לדעת מאיפה השידה בחדר שינה ההורים שמתחת לטלויזיה? תודה

חיוור ולא חם -מעצבים אל תפחדו
הפחד גורם למעצבים לעצב דירות חיוורות ללא צבע ללא חום והתוצאה עגומה לדעתי ברוב הדירות שראיתי לאחרונה חבל!!!! כורסא אחת או אגרטל אחד בצבע שונה לא משנה את האווירה הכללית!!!!

בודק...