ראו כי טוב: שיפוץ בית בשרון בשני שלבים

חצי שנה לאחר שחידשו את הקומה העליונה בסגנון כפרי, החליטו בני הזוג שגם הקומה התחתונה ראויה לתשומת לב – אך הפעם הלכו על כיוון אחר לגמרי

יפעת מנטש

הדיירים: משפחה בת 2 נפשות
המקום: אזור השרון

הבית שלפניכם תוכנן ועוצב בשני שלבים: בתחילה רצו הדיירים לתכנן רק את הקומה העליונה מכיוון שהילדים עזבו את הבית, ולכן השאיפה הייתה להרחיב את חדר השינה ולשפץ את חדרי הרחצה. הסגנון שהכתיב את העיצוב בקומה זו היה כפרי רומנטי, כאשר הריהוט הוכן במיוחד על ידי נגר תוך כדי תכנון מעמיק בשילוב פרקטיקה ונוחיות.

 

 

במיטה תוכננו מגירות לאחסון מצעים והארונות תוכננו בקפידה מבפנים ומבחוץ כדי ליצור בחלל מראה כפרי עדין. לנגרות זו נקנו שידות מעץ מפירוקים בסגנון ייחודי ובגוונים שונים, אשר יצרו יופי וסיפור של רהיטים המתחברים אחד לשני. החלונות הורחבו והוגדלו על מנת שהירוק של הגינה יוכל לחדור פנימה אל תוך החדר, וכיסא הנדנדה תורם לשלווה שבקריאת עיתון או ספר ליד החלון. לריצפה נבחר פרקט בהיר משופשף המשתלב עם כל הרהיטים בחלל ומעניק עניין.

מיטה זוגית וארון עץ ירוק זית

ארון ירוק זית

משרביה מעוצבת

חדר הרחצה הוגדל בהתאם לגודל החדר החדש, והבקשה היחידה שהייתה לבעלת הבית היא להציב בו ג'קוזי גדול. הרצפה קיבלה גוון של עץ המסמל חדר רחצה כפרי וחמים, עם נגיעות פסיפס להשלמת האווירה. כמו כן תוכנן גם מקלחון לנוחיות שני בני הזוג וארון רחצה בסגנון כפרי, ובנוסף נוצרה נישה בכניסה לאמבטיה שמשמשת לאחסון מגבות ומוצרי אמבטיה. באותה קומה קיים חדר עבודה של בעלת הבית וחדר משחק לנכדים, עם אמבטיה מרכזית ששופצה מחדש. אמבטיה זו גם היא מחופה ברצפת עץ והצבעים בה מאד עדינים ונקיים. בזאת תם שלב א'.

ג'קוזי
ארון אמבטיה מרחף
חצי שנה לאחר שהסתיים השיפוץ, החליטו בני הזוג שהם רוצים לשפץ גם את קומת הכניסה כולל הגינה, ולצבוע את המבנה החיצוני של הבית. אלא שהפעם סוכם ללכת על מראה מודרני ואלגנטי. המטבח הישן היה כלוא בתוך קירות ורהיטי נגרות שחסמו אותו, ובאזור הסלון היה מחסן קטן שלרוב לא היה שימושי כלל. במסגרת השיפוץ, חצי מקומה זו נהרס ותוכנן מחדש. כחלק מהתכנון נפתחו חלונות חדשים והורחבו חלונות קיימים לוויטרינות בלגיות גדולות בגוון אפור, על מנת שהירוק יוכל להיכנס פנימה ויהיה ניתן לחוות את הגינה מתוך הבית.

המטבח עשוי מגרניט פורצלן דמוי בטון, וחלקו עשוי מפורמייקה עם ידיות אלומיניום כחלק מהעיצוב המודרני. המקרר אינטגרלי והוא מוסתר על ידי חיפוי הבטון. ליד המקרר קיימות שלי דלתות שנראות כחלק מהמטבח אך הן מובילות למקלט המשמש כמזווה, וגם כמקום מפלט במצבי חירום. משטח האי תוכנן במיוחד כמעין אלכסון על מנת ליצור עניין בחלל, משום שהאי הוא הדבר הראשון שרואים כאשר פותחים את דלת הכניסה.

ארון אפור
ארון מטבח אפור

שולחן עץ מרחף
הבית הורחב על חשבון המחסן, ושם מוקמה פינת אוכל גדולה מעץ אלון אשר תארח את כל המשפחה הגדולה של הזוג לארוחות שישי. מאחורי פינת האוכל קיימים ארונות לאחסון כלי בישול וסרוויסים, אך מה שבאמת מייחד את הפינה הזו הן שתי הספריות הפתוחות שעומדות שם ומשמשות לדברי נוי.

כיסאות
שולחו עץ נפתח

מפאת הגובה הנמוך של התקרה לא קיימת הנמכת תקרה, אך למרות זאת נבחרו גופים שנותנים תאורה רבה בחלל, וגם יוצרים אשליה שהתקרה גבוהה יותר ממה שהיא באמת. הריצוף שנבחר לבית הינו אריחי גרניט פורצלן מבטון בהיר אשר נותנים מראה אלגנטי לחלל בזכות גודלם והטקסטורה המעניינת שלהם.

 

במרכז הבית ישנו עמוד תומך שלא ניתן להסיר, ולכן פינת הסלון התרכזה סביבו. על מנת לתת לו אופי ומראה עיצובי, נוספו לידו עמודי גבס שעליהם נתלתה הטלוויזיה. הסלון נבחר בשני צבעי אפור וכורסאות צהובות, על מנת להכניס מעט שמחה ואופי צעיר לסלון . מאחורי ספת הישיבה ישנו קיר מאריחי בטון מכופפים עם תאורה נסתרת שלא ניתן להתעלם ממנו, והוא מוסיף המון עומק לחלל בצורה לא שגרתית.

סלון מעוצב
מנורות בצורת פאזל
קיר אבן
המדרגות הישנות הוחלפו למדרגות עץ אלון מרחפות, ומעקה המדרגות נצבע מחדש, כמו גם דלת הכניסה. מתחת למדרגות קיים אחסון שיוצא על ידי נגר, וליד שירותי האורחים המעוצבים בצבעי בננה מרעננים – גם בארון הנגרות וגם בקרמיקה המצויירת.

מדרגות מעוצבות
אריחים מקושקשים
תוכניות הבית:
תכנית לבית קרקע
תכנית לבית קרקע
תכנית לבית קרקע
תכנית לבית קרקע
רשימת ספקים חלקית:

קרמיקה וכלים סניטריים-גוטשטיין

שטיחים – שטחי איתמר

תאורה – שקע ותקע

אריחי בטון – איתי בראון

מטבח – רגבה

רהיטים – רהיטי אסף סניף ראשון

שידות מיטה – פאו דה ברזיל

כסאות בר – פיק אפ

פרקט – חזי רודף שלום

ווילונות – אורגד

553
51 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחד היפים
תתחדשו ותהנו

אהבתי
מה עלות השיפוץ ? האם המעצבת עוסקת גם בהום סטיילינג והכנת בית למכירה ?

פשוט נהדר!! איזו עבודה יפה, כל הכבוד. אהבתי
את התחושה המשפחתית שהבית משדר, למרות שהתמונות קרות מדי, אגב, וניכר שהפוטושופ עבד כאן קצת יותר מדי. מדמיין את הבית כשמשפחה גרה בו וזה נראה (ומרגיש) פשוט נהדר, חם ומזמין. כל הכבוד!!

מטבח
נראה יותר כמטבח תעשייתי , מאשר מקום בו מתאספת משפחה לארוחת הבוקר. קודר ודכאוני.

נראה כמו הדמיה

הקומה למטה-פשוט לאאאא, הקומה השנייה טובה יותר
אם הלכו לכיוון המצויין של כפרי רומנטי, למה הרסו את זה עם הריהוט הקר והלא אטרקטיבי של כל הקומה למטה? ואיך אפשר להסביר את המטבח הקטסטרופלי הזה? זה כלא שש פה??? קצת יותר עמוד שידרה בבחירות הרהיטים והחומרים וזה היה נראה אחרת לגמרי.

מדהים ופרקטי
העיצוב ניראה מדהים ומה שאהבתי הוא שיש התייחסות לפרטים הקטנים ולצורך במקומות איחסון

מדהים!
ממש יפה האם יש אתר אינטרנט להתרשמות נוספת?

מהמם!
עיצוב מושלם!!!

פשוט וואו!!!
עיצוב ברמה בינלאומית!

תשובה למספר 2
הי תודה על תגובתך עלות השיפוץ הייתה כ 700 אלף שח וכן אני עוסקת בשדרוג בית למכירה ניתן לפנות אלי 0502162232

פשוט מדהים!!
הכל מתחבר והקו האחיד גורם לבית להראות כמו ארמון!! פשוט מדהים!!

מטבח מדהים
המטבח ממש יפה זה נראה כמו בטון מהו החומר של המטבח? האי מאד מעניין אהבתי שהוא לא בקווים ישרים. הסלון משרה אוירה אלגנטית נראה מדהים

יפיפה
מעוצב בטוב טעם, סגנון צעיר ומודרני. תאורה מיוחדת מאד שמוסיפה לבית

בית מדהים ומעצבת מוכשרת- מנסיון!
שמחנו לעבוד איתך שוב יפעת!

פשוט מדהים!
החיפוי והצבעים של המטבח נהדרים יחד, גופי התאורה בסלון מדהימים, וחדר האמבטיה הגדול. ממש יצירה.

מעלף
מעלף...מעצבת מס' 1.

מעצבת מספר 1
מדהים ביופיו! עיצוב מקסים פרקטי ומרשים.. בהחלט מדובר בכישרון יוצא מהכלל! בקרוב אצלינו :)

יפעת עבודה מדהימה !!!!
מעצבת ברמת על !! אלופה !!! עושה את עבודתה בשיא המקצועניות ומכל הלב. כל עבודה שלה היא יצירת אומנות בפני עצמה. האחת והיחידה מספר 1 מומלצת בחוםםםםםםםם !!!!!!

תגובה
עיצוב מודרני ומעניין!

וואו מדהים! הכל כך יפה ומזמין

מהמם! מאיפה שולחן הסלון?
הייתי שמחה לדעת איפה נקנה שולחן הסלון

תשובה למספר 23
הי דקלה תודה רבה השולחן נקנה מרהיטי אסף בסניף one design בראשון לציון

יצירת מופת!
יפעת, התוצאה המרשימה מדברת בעד עצמה. הצלחת לייצר בית חלומי שעונה על כל הצרכים והרצונות של דייריו. הדיירים זכו לחיות את החלום בזכותך

אהבתי את העיצוב

פשוט מושלם!!
אהבתי!! את הצבעים, את בחירת הרהיטים, את הכל.. ניכר שהושקעה חשיבה רבה וירידה לפרטים הקטנים. המטבח פשוט מהמם! פעם שניה שאני נתקלת בשם של המעצבת, מוכשרת מאוד וברמה גבוהה!

אם אתה אדריכל אני מוכר נעליים
לא יודע איפה אתה רואה בפרוייקט הזה חדר ארונות בעומק 30 ס"מ , ולגבי הכיור לפעמים כמעצב פנים אתה צריך להקשיב גם לרצונות של הלקוחות לא משהו שאתה מכיר כנראה ולכן אם הלוקוחות מעדיפים אמבטיה גדולה ורחבה וזה בא על חשבון ארון של חדר רחצה והכיור והלקוחות מרוצים אז הסגת את המטרה , ולגבי הדלת של המקלט אני לא מאמין שהיא פורקה אלא שמו דלת דמוי ארון מטבח שיסתיר אותה אתה בטח היית משאיר אותה ועושה עלייה ציור קיר , הבית מרשים ויפה ולא עולה כסף לפרגן .

נגרות בקומה העליונה. הכפרית
הנגרות נראית מקצועית ויפה. אשמח מאד לקבל את שם הנגר או הנגרייה של חדר השינה....

עיצוב הבית יפעת מנטש
הבית נראה מהמם כל הצבעים מראים על שקט מזמין נעים ונקי המטבח מקסים.. בטוח כשאשפץ אשמח שתבצעי לי את העבודה. פשוט מקסים

תשובה למספר 27
לידיעה דלת הממד לא הוסרה זה שיש דלתות מטבח שמסתירות אותה זה עדיין תקני.

מקסים
העיצוב של הבית מקסים. חדרי האמבטיה יפים במיוחד שרותי האורחים עם האריחים המצויירים. מהיכן הם נקנו?

שיפוץ בית בהוד השרון
תיכנון 10 עיצוב 10 תוצאה 10

תשובה למספר 33
תודה רבה האריחים של חברת גוטשטיין בראשון לציון

סימטריה
הסלון מהמם בחירת צבעים מוצלחת ביותר בכל הבית ,לי אישית הפריעו כמה דברים הספריות שעומדות סימטרי מידי משני צידי המזנון בפינת האוכל מיותרות ולא תורמות לכלום אלא לבלאגן בעיניים התמונות שתלויות באופן סימטרי גם כן, לא מסתדרות שם בגלל הבדלי גובה עם הספריות. המנורה האדומה במטבח צורמת ,זה אמור להיות טוויסט מעניין אבל בפועל לא קשור לכלום . חדרי אמבטיות מהממות ובסך הכל הבית מאוד יפה

תודה למעצבת יפעת מנטש
זה לא פעם ראשונה שאני נתקל בשם של יפעת מנטש, ורואה את העבודות שלך, ואת העיצובים שלך, אך הפעם אחרי שראיתי מה עשית בבית הזה ומיותר להגיד שאהבתי כל חלל, נכנסתי לאתר שלך ובאמת שאני מוריד בפנייך את הכובע, את מוכשרת בטירוף אין לי ספק שאת תגיעי רחוק, שיהיה לך בהצלחה ומצפה לראות את היצירה הבאה שלך.

וואו וואו וואו פשוט וואו
המטבח מושלם ומזמין והסלון עם החלונות הבלגיים שמכניסים אור לבית והחיפוי קיר דמוי בטון עם התאורה פשוט מדהים, אהבתי את הקיר של הטלויזיה בסלון, האמת שלהרבה מעצבים אין את האומץ לערבב בין שני קווי עיצוב אבל, נתת להם איחוד והלכת עם האמת שלך ועל זה כל הכבוד אני בטוח שבני הזוג יושבים בבית ואומרים איזה כייף שפגשנו את יפעת .

בתור אחד שמכיר את המעצבת ויצא לו לעבוד איתה
יפעת המוכשרת והיקרה רואים שכל בית או משרד שאת עושה את עושה את זה מהלב, כייף לעבוד איתך ולראות איך את משקיעה בלקוחות שלך, הבית פשוט מושלם ויפה תמשיכי כך .

עיצוב הבית
אני חייב לציין בתור אחד שכבר שנים ארוכות בתחום שהאיכות והמקצועיות והעיצוב המדהים והחשיבה על כל פרט פרט של מה שרואים בתמונות זה דבר ממש לא רגיל בענף השפוצים והבניה. וכל זה לא היה קורה בלי המעצבת יפעת מנטש שאצלה אין מקום לבינוניות תמיד הכל הכי מדוייק ומושלם. שאפו ענק

אשמח לדעת מהיכן נרכשה פינת האוכל

גופי התאורה בבית ממש מדליקים :)

יפעת מנטש מעצבת בחסד עליון
כשמעצבים בית מתאימים אותו לצרכים ובעיקר לדרישת הלקוח. בלי להכיר את הנפשות הפועלות נראה כי דייקת ואין לי ספק שהם נהנים מפרי היצירה שלך. שמך הולך לפנייך! יישר כוח יפעת !!

עיצוב פנים
אים מילים פשוט מדהים ,עיצוב בטוב טעם, אין ספק שמדובר במעצבת עם כישרון מולד . שאפו

עיצוב פנים
פשוט מדהים אין ספק שנבחרה פה מעצבת בעלת טוב טעם,לא כל יום זוכים לראות רמה גבוהה של עיצוב , שאפו

עיצוב
ואו איזה עיצוב יפה! מדהים מדהים מדהים! ממש כישרון ברמה! מלא מלא בהצלחה בהמשך!

העיצוב מהממם
אהבתי את הכל שאפו ?? נשארתי ללא מילים ????

יופי מדהים

יופי וחן

יופי
מדהים מה אפשר לעשות היום בבית פשוט פשוט מדהים שפו ענק

יופי
פשוט מדהים מדהים שפו

מדרגות ומעקות לא בטיחותיים
תבדקו אותם.. ברווחים.. גם באלכסונים.. יש תקנים לכך.

חוסר טעם משווע
נראה שאת כל התגובות כתבה המעצבת או חברים "מטעם" ... מה גם שתוכן התגובות דומה להפליא. לפחות שיהיה פחות מורגש.

בודק...