דבר כזה עוד לא היה: מושיטים יד לדור החדש של האדריכלים

א.א. קרמיקה, החברה הוותיקה בתחום החדרים רטובים, מציעה לאדריכלים ומעצבים כמה מהמשאבים החשובים ביותר – ידע וכלים פרקטיים כדי לצבור ביטחון וניסיון אמיתיים בעולם העיצוב. קריאה ראשונה ל-New Generation

אריחים מצוירים דמויי בטוןאריחים מצוירים דמויי בטון עם ריצוף דמוי דק וחיפוי בגוון תואם את רקע הדקור למראה הרמוני

עולם העיצוב אינו מתחיל ונגמר בבחירה של ריפוד ווילון והתאמתם לצבע הקיר או לאגרטל שעל השולחן. זהו אחד התחומים המורכבים עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר, כמעט כגודל הבורג שנטמע בקיר או הפוגה שמרווחת בין האריחים. העיסוק בו דורש ניסיון רב שנים, שלא קיים אצל דור האדריכלים והמעצבים החדש. אלה לומדים ומשתפשפים בדרך חתחתים עד לקבלת המוצר המוגמר – מחדר רחצה או מטבח ועד בית שלם.

כעת מגיעה לעזרת אותם אדריכלים ומעצבים חברת א.א. קרמיקה, המתמחה בתחום החדרים רטובים, מושיטה יד לדור החדש ולמי שזקוק לחיזוק ותמיכה בתחום התובעני הזה, ומציעה להם להיות חלק מקהילה שתצבור כלים פרקטיים יחד עם ידע וביטחון שיובילו אותם להצלחה ושליטה בפרויקטים.
ריצוף גרניט פורצלןריצוף גרניט פורצלן בטכנולוגיה דיגיטלית לקבלת מראה טבעי, וחיפוי אריחי ג'ונגל בהדפסה דיגיטלית
 
בין אם מדובר בשיפוץ אמבטיה, בחידוש מטבח או בטכניקות הדבקה של ריצוף, בחברה הוותיקה מציעים מעין בית ספר פנימי ללמידה על ידי הרצאות וסדנאות מקצועיות בנושאים בתחום העיצוב והחומר. "זוהי מעין הדרכה פרטית שלנו לדור החדש של האדריכלים והמעצבים, שתעסוק בחיפויים וריצופים, באינסטלציה ובמערכות מורכבות יותר באינסטלציה, תסביר על ההבדלים בין הגימורים השונים בגרניט פורצלן, יתרונות וחסרונות לכל גימור וההבדל בין גימורי הלפטו השונים", אומרת גל לוי יכין, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת ומנהלת הסניף בבני ברק. לצד זה יוכלו להתעדכן בחידושים הכי חמים בשוק, כמו 7 דרך, טכניקות חדשות של הנחת ריצוף, טיפול באריחים גדולים במיוחד או אריחים מדוקקים, תקנים חדשים וחומרי גלם – כל מה שאין לו כתובת ברורה ללימוד מסודר ויעיל.
ריצופי גרניט פורצלן בקולקציית מרבלריצופי גרניט פורצלן בקולקציית מרבל, דמוי שיש טבעי בגימור פול לפטו 
לרשות הדור החדש יועמדו אנשי מקצוע מעולם האיטום, הפרקטים וחומרי גמר נוספים, הם יעברו סדנאות של צבע וטרנדים בעולם, יכירו טעויות נפוצות בעיצוב מטבחים או חדרי רחצה ויעשירו את הארסנל המקצועי שלהם בקורסי הנגשה לחדרי רחצה, בהיכרות עם מעצבים מובילים בארץ ובעולם ועוד. "גם מי שנמצא כבר בשוק וחסרים לו כלים מקצועיים או שהוא שואף להתעדכן באופן שוטף, ימצא אצלנו פתרון", מסבירה גל, שהוריה הם ממייסדי ענף החיפויים והסניטציה בארץ. "קשרי העבודה איתנו ישירים ובלתי אמצעיים, ההתנהלות שלנו נטולת בירוקרטיה, והטיפול והמענה מיידיים, אפילו ברמה של שליחת ווטסאפ. אין תחליף לביטחון שאנחנו משרים כשרואים את בני המשפחה נוכחים בסניפים בבני ברק, בכפר סבא ובנתניה, ומייעצים עד הפרט האחרון, לא משאירים אף אחד ללא תשובה".

סדרת אריחים מצויריםקולקציית מיאמי, סדרת אריחים מצוירים במיקס או בדוגמה אחידה וגוונים עמוקים  

מבט אל חללי הקונספט החדשים באולם התצוגה של החברה מבהיר, כי העסק המשפחתי מקפיד להיות עם יד על הדופק ולהביא את המוצרים העדכניים ביותר לפני כולם. מעבר למבחר גדול של אריחים וריצופים, אביזרים לאמבטיות ולמקלחונים מסגנונות מודרניים וסקנדינביים ועד קלאסיים וכפריים, שכולם מיובאים מאיטליה ומספרד, נבנו במקום מיצגים המדמים חללי אמבטיה מעוצבים. מעין הצעת הגשה, המערבת את כל הקולקציות העכשוויות – אריחים בהדפסה דיגיטלית, אריחי טפט, ריצופים גיאומטריים, דקורים, נגיעות זהב או תלת ממד בצבע, כלים סניטריים, ברזים, מקלחונים, ארונות ואפילו אקססוריז כדי לרכז הכול במקום אחד ולהקל על המבקרים. וואן סטופ שופ, אם תרצו.
סדרת אריחים מצוירים בצורת משושהקולקציית מיאמי, סדרת אריחים מצוירים או חלקים בצורת משושה בגוונים חלקים או מודפסים כדוגמת תחרה עדינה 
"זוהי דרך נוספת לאפשר למעצבים להתמצא בחידושים ולבצע התאמות נכונות", מבהירה גל, "אני מאמינה שהדור החדש ימצא אצלנו את הבית שהוא מחפש, את התמיכה הצמודה ואת העצות שיסללו לו את הדרך לבניית מותג אחראי ומקצועי. ידע הוא כוח, וכוח מביא לביטחון".
החברה מגייסת בימים אלה לקהילה שלה אדריכלים ומעצבים חדשים, שיצטרפו למאגר הוותיק הקיים. "אנחנו מציעים להם חבילת מיתוג יקרה הכוללת כרטיס ביקור וייעוץ ליחסי ציבור, הנחות קבועות, חשיפה במדיות השונות והפניה ללקוחות חדשים", מדגישה גל, שקוראת להם להתנסות בעבודה מול חברה משפחתית, אותנטית, מחבקת ותומכת, המעניקה כלים מקצועיים ופרקטיים אמיתיים.
אריחים בגוונים של בורדו וירוק בקבוקעוד מקולקציית מיאמי, הפעם כסדרת אריחים בגוונים של בורדו וירוק בקבוק, חלקים או מצוירים, מתאים לחיפויים ולריצוף 
גרניט פורצלן דמוי שיש פראי טבעיגרניט פורצלן דמוי שיש פראי טבעי בגימור מט ומבריק, מתאים לחיפויים וריצוף של חללים רטובים וציבוריים 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...