מוכנים לשנה האזרחית החדשה? הורוסקופ לאדריכלים ומעצבים שרוצים להצליח

כולם רוצים לדעת מה יהיה בשנה האזרחית החדשה, מה תהיה מידת ההצלחה? לאיזה כיוונים כדאי ללכת, על מה רצוי להתעקש ועוד המון דברים. החלטנו להקל עליכם בבחירות. לפניכם 12 תחזיות לשנת 2024 תקראו, תפנימו ותצליחו – בתקווה שתהיה לנו שנה הרבה הרבה יותר טובה

pixabay

בעקבות מחקר נרחב בו חיפשנו, מצאנו, ליקטנו ותמצתנו עבורכם תחזיות עתידיות, שבוצעו על ידי אסטרולוגים מקצועיים. התמקדנו בכל מה שקשור לקריירה של כל אחד מבין 12 המזלות וגם הוספנו כמה דברים שאולי לא ידעתם על מעצבים ואדריכלים שנולדו במזל שלכם.

הורסקופ
הורסקופ

טלה : 21 במרץ עד 19 באפריל :  ז'אן פרובה -אדריכל צרפתי, נולד ב- 8 באפריל  1901 – נפטר בגיל 82 היה בין החלוצים שהשתמשו בנירוסטה, אחד ממגלי הבנייה הטרומית.

Never design anything that cannot be made" — Jean Prouvé

"לעולם אל תעצב משהו שלא ניתן לעשות אותו"


טלה: טלאים יקרים, מילת המפתח שלכם היא: פוטנציאל. כל מה שצריך בכדי לממש אותו זה אומץ. לפעמים, על אף שאתם מרגישים גדולים מהחיים, אתם נתקלים בהיסוסים. תבטחו בעצמכם ועל ידי כך תממשו את הפוטנציאל של עצמכם ופוטנציאלים שתגלו בפרויקטים אותם אתם מבצעים.

הורסקופ

טלה : 21 במרץ עד 19 באפריל

הורסקופ

שור: 20 באפריל עד 20 במאי – ג'ון פוסון – אדריכל בריטי נולד ב-6 במאי 1949 ידוע בתפישתו המינימליסטית, הציג במוזיאון העיצוב בחולון בשנת 2010

"Architecture isn’t just about creating new buildings, sometimes it’s about retuning what’s already there" — John Pawson – אדריכלות זה לא רק יצירת בתים חדשים, לפעמים זה כוונון מחדש של הקיים.

שור: אתם מאוד עקביים, נמנעים משינויים, שומרים בקנאות על הקו שלכם, עם כי אתם פתוחים לדעתם של אחרים, כל עוד הם לא מנוגדים לכם. השנה תגלו שיש לכם רצון לגלות דברים חדשים, ההפתעה הגדולה שחלק גדול מהחידושים אליהם אתם שואפים נמצא בתוככם.

הורסקופ

שור: 20 באפריל עד 20 במאי

הורסקופ

תאומים :21 במאי עד 21 ביוני-  קרלו סקרפה אדריכל איטלקי, נולד ב- 2 ביוני 1906 סגנונו מוגדר כפוסט מודרניסטי אקלקטי.

" I wish I could frame the blue of the sky" — Carlo Scarpa   "הלוואי ויכולתי למסגר את תכלת השמים"

תאומים: אולי הייתם מודעים לכך ואולי התהליך שעברתם נסתר מכם, אבל בזמן האחרון עברתם כברת דרך של חיבור משמעותי בין הגוף לנפש. תוצאות התקופה הזאת תתממש בשנת 2024, בה תהיו מודעים לעצמכם ותוכלו להפיק את מלוא התועלת מהכישורים המקצועיים שלכם.

הורסקופ

תאומים :21 במאי עד 21 ביוני

הורסקופ

סרטן : 22 ביוני עד 22 ביולי  – אנטוניו גאודי היה אדריכל ספרדי קטלאני נולד ב-25 יוני 1852 התפרסם בזכות סגנונו העיצובי-פיסולי הייחודי.

This tree close to my workshop, this is my teacher" — Antoni Gaudí" העץ שקרוב לסדנא שלי הוא המורה שלי

סרטן : שנת 2024 תאיר לכם פנים. ההצלחה יכולה להגיע מפרויקט שחלמתם עליו, או כזה שיבוא עליכם בהפתעה. על תעצרו, תמשיכו לתכנן ולחלום גם על דברים שאולי נראו לכם בלתי אפשריים, אם תאמינו תהיה זו השנה בה תגשימו.

הורסקופ

סרטן : 22 ביוני עד 22 ביולי 

הורסקופ

אריה: 23 ביולי עד 22 באוגוסט –  פיטר אייזמן אדריכל אמריקאי  נולד ב-11 אוגוסט 1932 מהמפורסמת  בעבודותיו היא האנדרטה בברלין לזכר קורבנות השואה.

The End of the Classical: The End of the Beginning, the End of the End –  Peter Eisenman

סוף הקלאסיקה: זה סוף ההתחלות זה הסוף של הסוף

אריה: לאלה שנמצאים בתחילת דרכם המקצועית, תזרמו עם ההזדמנויות שקורות בדרככם. לוותיקים יותר, שהולכים כבר שנים בדרך בטוחה, אל תחששו משינויים והצעות חדשות שיגיעו אליכם, תפתחו אליהם ואל תמהרו לדחות אותן. יתכן מאוד שמצפה לכם אופק חדש.

הורסקופ

אריה: 23 ביולי עד 22 באוגוסט

הורסקופ

בתולה : 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר – אטורה סוצאס אדריכל ומעצב פנים איטלקי נולד ב-14 ספטמבר 1917 עיצב גם רהיטים, תכשיטים, ועוד מוצרים רבים ידוע בצבעוניות העזה שלו

Art is a way of overcoming fear, a way of entering the unknown’"— Ettore Sottsass"

אמנות זו הדרך להתגבר על פחד, באמצעות הלא נודע

בתולה: אם היו לכם ספקות לגבי דרך ההתנהלות שלכם עם הלקוחות, אם לרגע חששתם שהפתיחות והכנות שלכם פגעה במידה מסוימת במקצועיות שלכם, תירגעו. זה עשה לכם רק טוב. תמשיכו להקשיב לרגשות שלכם הם לא פוגעים בהיגיון.

הורסקופ

בתולה : 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

הורסקופ

מאזניים: 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר– לה קורבזייה היה אדריכל שווייצרי נולד ב-6 אוקטובר 1887 השפיע רבות על גיבושה של האדריכלות המודרנית במאה ה-20

The house is a machine for living in"— Le Corbusier"

הבית זה מנגנון שנועד לגור בתוכו

מאזניים: אתם מאוד מאוזנים ומחושבים, אתם גאים בכך וזה טוב, אתם שומרים על מינונים מדויקים, בעיקר כשמדובר בלקיחת פרויקטים נוספים, שמאלצים אתכם להיות בקשר עם מספר רב של אנשים. שחררו, כי השנה, בזכות שמחת חיים והתפתחות רוחנית, תהיו מוקפים באנשים מפרגנים.

הורסקופ

מאזניים: 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר-

הורסקופ

עקרב : 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר- ברונו מונרי  אמן, ממציא ומעצב איטלקי נולד ב-24 אוקטובר 1907 עסק וחידש רבות בתחומי אומנות, עיצוב גרפי ועיצוב תעשייתי

The tree is the very slow explosion of a seed" — Bruno Munari"

העץ זו תוצאת חשיפה איטית מאוד של זרע

עקרב: אתם רגישים מאוד ללקויים ואולי אפילו נתקלתם באי אילו מקרים עם הלקוחות שלכם, שבדיעבד אתם בטוחים שהם היו מיותרים. אתם יכולים להתעודד, מזלכם בשנה הקרובה יפגיש אתכם עם אנשים חדשים אתם תוכלו לממש בהצלחה את כל כישוריכם, הידע והניסיון שצברתם.

הורסקופ

עקרב : 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר-

הורסקופ

קשת: 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר  – אוסקר נימאייר אדריכל ברזילאי, נולד ב- 15 לדצמבר 1907 מהחשובים והידועים בסגנון המודרני, ביקר ובנה רבות בישראל המשיך  ליצור עד יומו האחרון נפטר בגיל 104

The work is not only the object, but what surrounds it, the voids and the spaces" — Oscar Niemeyer"

"העבודה זה לא רק האובייקט אלא גם החלל הריק והמרחבים שמקיפים אותו

קשת: שנת 2024 תהיה עבורכם שנה של יצירתיות גדולה, יותר ממה שידעתם עד היום. אתם תגלו בתוככם תכונות אומנותיות ויצירתיות, שאולי לא הייתם מודעים להם או שפשוט לא נתתם להם דרור. תעצבו, תייצרו ותממשו את הדמיון שלכם והעולם ייהנה מפרי יצירתכם, השתמש בו ויעריך אתכם.

הורסקופ

קשת: 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

הורסקופ

גדי:22 בדצמבר עד 19 בינואר – פיליפ סטארק מעצב מוצר צרפתי נולד ב-18 ינואר 1949 ידוע בעיצוב מוצרים לבית. עוסק גם באדריכלות, עיצוב פנים ועיצוב מכוניות.

I am my brain’s publisher’ — Philippe Starck,

"אני המוציא לאור של המוח שלי"

גדי: גדיים, תכניסו לכם טוב לראש, הצלחה זו סיבה נהדרת לשמוח ולהראות לכולם שאתם שמחים. תיהנו מההצלחה שלכם, תמשיכו לשאוף ליותר, אבל לא על חשבון מצב הרוח וחדוות החיים. כי הצלחה היא לרוב תוצאה של הפעלת ההיגיון בצורה הנכונה, אבל, אל תשכחו את הרגש.

הורסקופ

גדי:22 בדצמבר עד 19 בינואר

הורסקופ

דלי: 20 בינואר עד 18 בפברואר –  ורנר פנטון ‏; היה מעצב פנים ומעצב תעשייתי דני. נולד ב-13 פברואר 1926 עבודותיו נתפשו כחדשניות הן בשימוש בחומרים שלא היו מקובלים והן בצורות האומנותיות שלהם

"The main purpose of my work is to provoke people into using their imagination and make their surroundings more exciting" — Verner Panton

"המטרה העיקרית בעבודות שלי היא לגרות את דמיונם של האנשים ליצירת סביבה מרגשת יותר".

דלי: אולי אתם עדיין לא יודעים שהייתם במידה מסוימת כבולים, אבל בשנת 2024, אחרי שתשתחררו מגורמים שעצרו אתכם' תוכלו בקלות רבה להראות לכולם את היכולות הייחודיות והאמתיות שלכם. לקוחות וקולגות יופתעו מכם ואתם תופתעו מעצמכם ומתחושת קלילות החופש.

הורסקופ

דלי: 20 בינואר עד 18 בפברואר

הורסקופ

דגים : 19 בפברואר עד 20 במרץ –  פרנק גרי אדריכל אמריקאי נולד בקנדה, ב-28 פברואר 1929 ידוע במבנים הייחודיים שלו כשהמפורסם ביותר הוא מוזיאון גוגנהיים בבילבאו.

Life is chaotic, dangerous, and surprising. Buildings should reflect that’ — Frank Gehry

"החיים הם כאוטיים, מסוכנים ומפתאים, הבניינים חייבים לשקף זאת"

דגים: חלקכם נמצאים בתקופת ספירת מלאי ההישגים שלכם. אם נתקלתם בדברים שלא הצלחתם בהם, קבלו זאת בהבנה, כי דווקא אלה נועדו לחזק אתכם. השנה באמצעות החלט,יות ואסרטיביות שקולה ומבוקרת תגשימו את עצמכם ובין היתר תזכו להערכתו של גורם ספציפי שיצור לכם קשרים מועילים.

הורסקופ

דגים : 19 בפברואר עד 20 במרץ

הורסקופ

רוצים לגלות מה עוד מסתתר לנו בעתיד ? בבקשה

טרנד מהעתיד: מעצבים ואדריכלים בזירת ה Metavers

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...