איש הברזל אמיר רון: הנפח שמאוהב במקצוע

סדנת 'שור אומנות בברזל' מייצרת עבודות שונות – ממעקות ומדרגות ועד למערכות שערים מורכבות. אם תשאלו את אמיר, הגיוון הוא בזכות החומר שיודע לקבל כל שינוי וצורה

מזה חצי יובל שפועלת בחוף הכרמל, במושב צרופה, הסדנה 'שור אומנות בברזל'. סדנה זו מתמחה בעבודות נפחות וברזל אמנותיות, בשילוב מגוון רחב של חומרים כמו: עץ, אבן זכוכית ונירוסטה. "אנחנו שמים דגש רב על החיבור בין חומר הגלם, דרישות האדריכל, רצונות הלקוח והרמוניה עם הבית", אומר אמיר רון מנהל הסדנה.

פינת ישיבה בחוץ מברזלמרפסת נוף בשכונת דניה בחיפה

 

שער כניסה מברזלשער כניסה בשכונת דניה בחיפה

אמיר רוןבתמונה: אמיר רון

בין המוצרים שהסדנה מציעה ניתן למצוא מעקות, מדרגות, דלתות, גדרות, פרגולות ואף ריהוט ופיסול ייחודי. "אצלנו יש חשיבות גדולה לאסתטיקה ולרמת גימור מעולה" מסביר אמיר, "על מנת לייצר מוצר באיכות הגבוהה ביותר".

 מעקה ספירלי מברזל
מעקה ספירלי בבית בזכרון יעקב
המקצועיות של הסדנה מוכיחה את עצמה, שכן פרויקטים יוקרתיים רבים עשו עמה שיתופי פעולה. בין היתר, שור אומנות בברזל לקחה חלק בעיצוב משרדי Waze ואורבוטק, במוזיאון רקנאטי בקיסריה ובווילות שעוצבו על ידי מעצבי על.
מעקה משרדי מברזל
מעקה במשרדי חברת אורבוטק
קיר דקורטיבי מברזל
קיר דקורטיבי במשרדי Waze
הכניסה לתחום הברזל הייתה טבעית עבור אמיר, שכבר מגיל צעיר הרבה לבטא את עצמו ברישומים. לדבריו העיסוק בנפחות מעניק לו שקט פנימי ותחושה של סיפוק גדול. "את ההשראה אני שואב מאהבתי הגדולה אל הים והטבע", מספר אמיר. "הפשטות של הקווים הנקיים בטבע היא הדבר המרהיב ביותר".
ווילה גדולה
עבודות חוץ בווילה בקיסריה
גם אחרי 25 שנה במקצוע אמיר רון עדיין מאוהב בחומר עמו הוא עובד. "הברזל הוא חומר מדהים שיודע לקבל תמורות ואתגרים באהבה", אומר האומן בחיוך. "בהתחלה המגע של החומר קשה מאוד, אבל כשמחממים אותו הוא מוכן להתכופף, לזרום, לקבל כל שינוי".
מעקה ברזל במרפסתמרפסת בצורת חצי גורן, המותאמת אישית לבית הלקוח

לפרטים נוספים:
אמיר רון
שור אומנות בברזל
טלפון: 054-4999320

 

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...