בד בבד: מעצבת הטקסטיל אדית בן ארי עברה לסטודיו חדש ששווה ביקור

המעצבת אדית בן ארי עברה לסטודיו חדש בלב אזור התעשייה של רעננה. אם אתם רוצים להלביש את ביתכם או פשוט חובבים של עיצוב – עשו לעצמכם טובה ובואו לבקר

"הסטודיו האהוב שלי נעשה צפוף מדי ורציתי לתת לכל פריט טקסטיל, רהיט ופיסת בד מקום של כבוד בחלל", מספרת אדית בן ארי. מלבד תוספת חלל, הסטודיו החדש נדרש לשמש כמקום של השראה עבור מעצבים, אדריכלים וכל וחובבי העיצוב המחפשים כיוונים יצירתיים מרעננים. "לא הייתי יכולה לבחור טוב יותר", מודה עכשיו בן ארי. "המקום החדש פשוט מקסים".
 שולחן עבודה מעוצבת
מקום השראה למעצבים, הסטודיו החדש
פינת ישיבה
 "לא הייתי יכולה לבחור טוב יותר".
רוקמים עיצוב

אדית בן ארי כלל לא מגזימה. 30 שניות לתוך הביקור שלנו ואנחנו מוקסמים בעצמנו. החלל מחולק לשתי קומות, כשהקומה הראשונה משמשת כחלל תצוגה והשראה בו ניתן להתרשם ולרכוש מגוון רחב של פריטי טקסטיל, כגון כריות, כיסויי מיטה, מצעים ופרטי ריהוט משלימים לעיצוב הבית שאדית בחרה בפינצטה ואפילו עיצבה בעצמה. הקומה השניה היא 'מרכז העצבים' של הסטודיו ובו רוקמים ומתכננים את הלבשת הבית עם הלקוחות והמעצבים.
מצעים, וילונות וכריות
מצעים, וילונות וכריות – כל הטקסטיל במקום אחד
מלבישים את הבית
מלבישים את הבית עד לאחרון הפרטים
שילוב מנצח

"אני מאוהבת בשילוב בין הטקסטיל הרך לחומרים התעשייתיים והקשים, ובעיניי המפגש ביניהם יוצר שילוב עיצובי מנצח", היא משתפת. "הלופט כולו מעוצב בהרמוניה הנוצרת מהשילוב הזה – וזה מאוד משקף את הטעם העיצובי שלי. אני אוהבת להעז, לערבב בין חומרים ולאתגר את גבולות העיצוב – זה משתלם כי התוצאה בסוף מהממת, אישית ומיוחדת".
מלבישים את הבית
מפגש בין חומרים וטקסטורות
בית למעצבים

אדית בן ארי עובדת עם לא מעט מעצבים ואדריכלים. "כבר בשלב התכנון הקצנו פינה מיוחדת למעצבים, בה הם יכולים לשבת בנחת עם הלקוחות ולהמשיך לעבוד על תכנון הבית", היא מספרת. "בנוסף, אנחנו מתכננים לקיים בקרוב מפגשי השראה לאדריכלים ומעצבים. ההפריה ההדדית הזו, במיוחד בתחום כמו שלנו, היא חשובה ותורמת לכל הצדדים. מעצבים ולקוחות ימצאו כאן מקום שיש בו מכלול שלם של מוצרים הנותנים מענה עיצובי באיכות מאוד גבוהה ובלתי מתפשרת".
מלבישים את הבית
מכלול שלם של מוצרים
מלבישים את הביתמענה עיצובי באיכות גבוהה

 

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...