בונה ונהנה: הכירו את סיוון הנגר

רוצים מטבח שיותאם בדיוק עבורכם? ארון במידה לא סטנדרטית? ספרייה יוצאת דופן? סיוון מיזן, הנגר המבטיח מהצפון, נמצא כאן בדיוק בשביל זה

מטבח כפרי
מטבח במושב היוגב | עיצוב: יעל שיבולי, ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
עוד כשהיה סטודנט, סיוון מיזן נהנה לבנות רהיטים לדירות השכורות בהן התגורר. בעידודה של אשתו, שמאמינה שאנשים צריכים לעבוד במה שהם אוהבים, הוא החליט להפוך את התחביב למקצוע. כיום, בהיותו בן 40 ואב לשלושה, הוא מנהל נגריה מצליחה, ומציג את עצמו בתור: סיוון הנגר.
 סיוון מיזן 
האיש שמאחורי הקרשים – סיוון מיזן 
הנגרייה של סיוון נמצאת בנצרת עילית, ומתמחה במטבחים ובנגרות פנים. לצד הלקוחות הפרטיים, הנגרייה נותנת שירותים לבתי ספר, בתי חולים, חנויות ומסעדות. סיוון מאמין שמה שמבדיל אותו מיתר הנגרים והחברות בשוק זה הדגש שהוא שם על חוויית הלקוח. "מעבר לרמת המקצועיות הגבוהה, חשוב לי שכל לקוח ירגיש וידע שהמטבח, הארון או השידה שלו, חשובים לי לא פחות משהם חשובים לו", הוא אומר.
מטבח כפרי עם אי גדול מטבח בפרויקט בעמק יזרעאל | ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
מהם הערכים שעומדים בבסיס העסק?
"לפני שפתחתי את הנגרייה, שאל אותי איש עסקים מבריק מה הן אבני היסוד והערכים החשובים של העסק. החלטתי לכתוב אותם על דף, ועד היום הם תלויים במקום בולט  בנגרייה. המעניין הוא שלפני כמה שבועות שאלנו את הלקוחות שלנו למה בחרו דווקא בנו, והייתי מאושר לגלות שרבים ציינו את השירות, החיוך, האמינות, העמידה המוחלטת בזמנים וכמובן את התוצרים – שכן כל אלה ועוד מופיעים באבני היסוד שכתבתי".
מטבח ירוק מטבח ביקנעם | עיצוב: הבית של עידה, ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
ספריה תכלת ספרייה ביקנעם | עיצוב: הבית של עידה, ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
פינת אוכל קטנה
פינת אוכל בראש העין | ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
למה כדאי לקחת נגר פרטי ולא חברה?
"פעם ההבדלים בין נגר לחברה היו גדולים מאד. נגרים התמחו במוצרים וחומרים מאוד ספציפיים, ולעומתם חברות המטבחים הציעו יותר מגוון ואפשר לבחור מדגמים קיימים – מה שחסך את הצורך במעצב פנים. במקרה שלי הלקוחות נהנים מהידע הרב שצברתי במהלך השנים, אשר מאפשר לי לעבוד עם מגוון חומרים, ויחד עם זאת הם מקבלים מוצרים שמותאמים לרצונם ולא כאלה שמקובעים לדגמים, טרנדים או למידות סטנדרטיות. על כל זה חשוב לי להוסיף את היחס האישי והאכפתיות, ולהסביר לכל לקוח את המשמעויות של הבחירות שהוא עושה, כדי שאלו יתקבלו ממקום מבין ושלם ולא מחוסר ידע או הכרח".
מטבח ירוק בהיר
מטבח בקיבוץ דברת | ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
חדר רחצה עם אריחים מצוירים
מקלחת בקיבוץ דברת | ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio
חדר ישנה על פרקט
חדר בבית ההארחה בקיבוץ דגניה | עיצוב: יעל שיבולי ועדי זילברברג, צילום: עינת דקל, ביצוע: סיון הנגר
מה יש לקחת בחשבון מבחינת נגרות בתהליך הבנייה?
"חשוב מאוד לתקצב את הנגרות כבר בשלב תכנון הבנייה. כדאי לזכור שנגרות כוללת לא רק את המטבח, אלא גם את ארונות האמבטיה, המזנון, הספרייה ולעיתים נישות ומדפים מעוצבים. לצערי אני נתקל לעיתים בלקוחות שנותרים עם תקציב מצומצם מהצפוי לנגרות, ונאלצים להתפשר דווקא על הפריטים השמישים ביותר כמו מטבח וארונות, או לחלופין לוותר על מוצרים שכל כך רצו כמו ספרייה מיוחדת. עם תקציב נכון אפשר להגשים חלומות, וזאת בדיוק האהבה שלי – לקום בבוקר ולבנות למישהו את המרחב הביתי הקסום שלו".
מטבח מודרני עם  נישת עץ
מטבח בכפר תבור | עיצוב: ענבר ותמר תכנון ועיצוב פנים, צילום: שירן כרמל, ביצוע: סיון הנגר
מקלחת שחורה
מקלחת בכפר תבור | עיצוב: ענבר ותמר תכנון ועיצוב פנים, צילום: שירן כרמל, ביצוע: סיון הנגר
חלון צרפתי
 ספרייה בקיבוץ משמרות | עיצוב: רוית דביר, ביצוע: סיון הנגר, צילום: IDstudio

ראשית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...