דיזיינר סטורי: הכירו את המעצבת יעל שיבולי

עם ניסיון ארוך שנים, למעצבת הפנים יעל שיבולי יש הרבה מה לומר על עיצוב והלבשת הבית

עינת דקל

קצת עלי

אני יעל, בעלת הסטודיו "יעל שיבולי אדריכלות ועיצוב פנים", הקיים כבר 16 שנים ומתמחה בבניה הפרטית. אני חיה ונושמת עיצוב, ומאמינה מכל הלב שתכנון אדריכלי מוקפד הוא שילוב בין פונקציה לעיצוב, והוא גם הגשר להפיכת החלום למציאות. אני אוהבת להרגיש חומרים ולראות אותם מתקבלים בחלל הבית, במבנה ובסביבה. תהליך התכנון והעיצוב בסטודיו הינו תהליך חוויתי משותף לי וללקוחות.
המעורבות שלי בפרויקטים כוללת ניהול ותיאום בין כל אנשי המקצוע והיועצים, החל משלב האישורים ועד לשלבי הגמר הסופיים. מעבר לערך השותפות שהוא נדבך מרכזי בעבודתי, אני רואה בסטנדרט מקצועי גבוה ערך עליון.

יעל שיבולי
1-18.jpg
מטבח בסגנון כפרי

מטבח: טבת הנגרייה

2-17.jpg
מטבח מנגרייה

מטבח: טבת הנגרייה

3-17.jpg

על הפרויקט

מדובר בבית פרטי לזוג צעיר הממוקם בקיבוץ ותיק בעמק יזרעאל. התהליך של עיצוב הבית התחיל מאפס והיה ממושך, אך לכל אורך הדרך הקפדתי לעבוד בשיתוף עם הלקוחות ולא להתפשר על בעלי המקצוע שעבדו לצידי. בפרויקט הזה המטבח מהווה את הלב והנשמה של הבית, ומעוצב באופן חם, נעים ומואר. כשמגיעים לרגע של שתית הקפה הראשון בבית והלקוחות אוהבים את מה שנוצר – אז אני יודעת שעשיתי משהו נכון.

כניסה לבית פרטי מעוצב
4-16.jpg
סלון בית כפרי
5-16.jpg
שולחן אוכל מעץ
6-14-1.jpg

טיפים לעיצוב נכון

יש לי שלושה טיפים חשובים ומרכזים שאני רואה כבסיס לעיצוב הבית:

צבע: כל חדר יכול להיות בעל צבעים וגוונים שונים, אך בכל זאת צריכה להיווצר הרמוניה וחיבור בין החדרים בבית. בנוסף, אפשר להתפרע בקירות מסוימים כמו חדרי הילדים או קיר כוח בסלון.

תאורה: התאורה היא מהאלמנטים המשמעותיים בעיצוב, ועליה להתאים לאופי ולקונספט של הבית. כדאי לשלב בין גופי תאורה תלויים שקועים וצמודים, אך עדיך שלא לערבב בין תאורה "לבנה" לתאורה "חמה".

ריהוט: בחירת סוג הריהוט ומיקומו בחלל הבית היא בסיס חשוב לעיצוב הבית. כשרוצים לשנות או לרענן חלל בעיצוב חדש לא תמיד צריך לקנות רהיט חדש. במקום זאת ניתן לצבוע רהיט ישן או לרפד אותו מחדש. גם לווילונות ולמוצרי הטקסטיל יש השפעה, והם יכולים להוסיף הרבה אופי ורכות לבית המתחדש.

כניסה לבית פרטי
7-13.jpg
חדר שינה מעוצב נקי
8-11.jpg
חדר שירותים בעיצוב כפרי
9-10.jpg
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...