דיזיינר סטורי: הכירו את המעצבת מירב טולדנו ליפשיץ

המעצבת מירב טולדנו ליפשיץ פועלת עם בן זוגה האדריכל אריאל ליפשיץ. ביחד, הם מבטיחים ללקוחות בית שיתאים בדיוק עבורם ויענה על כל הדרישות והאילוצים שלהם

על עצמי

בוגרת לימודי עיצוב פנים, וכן בוגרת המכללה הישראלית לפאנג שווי. שותפה, יחד עם בן זוגי האדריכל אריאל ליפשיץ, במשרד טולדו ליפשיץ, שעובד בתחום כבר 20 שנה. המשרד מתמחה בעיקר במגזר הפרטי, עם נגיעה בעיצוב משרדים וחנויות. העבודה בזוג משלבת אצלנו שני סגנונות ייחודיים שנפגשים במקום משותף של מקצועיות ואהבה גדולה למקצוע. בנוסף לעבודה במשרד אריאל הוא מרצה לאדריכלות ואני חברה בצוות המנהל של ארגון מעצבי הפנים הישראל כך שאנחנו עוסקים בתחום 24 שעות ביממה.
אנחנו מציעים חוויה מקצועית, שמים דגש על הכרת הלקוחות, רצונותיהם והכוונה נכונה עבורם. בנוסף, אנחנו מקפידים לעמוד בתקציב שנקבע, כי מבחינתנו זהו חלק נכבד בהצלחת הפרויקט.

אישה
1

צילום: נורית סדון, באדיבות HeziBank

סלון מרווח מודרני
2

על הפרויקט

בפרויקט הזה ניתן לראות חלל ביתי המייצר איזון ושלווה ואיננו תלוי זמן. אנחנו מקפידים על שילוב הרמוני בין סגנונות ונמנעים מטרנדים חולפים. בנוסף, אנחנו מכניסים רמיזות מהתרבות והחיים של בעלי הדירה, וכך מייצרים חלל שיהיה נכון עבורם לשנים רבות.

מטבח מודרני לבן
3
חדר שינה הורים
4

טיפ לעיצוב נכון

אנחנו מאוד מציעים להכיר את מעצב הפנים הנבחר עוד לפני רכישת הדירה. מעצב פנים מקצועי יודע לחסוך ללקוחות כסף במועד רכישת הדירה ויודע לומר האם הדירה מתאימה לצרכי הלקוחות ועד כמה היא גמישה לשינויים.

מרפסת של בית גדול
5
דלת יציאה למרפסת
6
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...