דיזיינר סטורי: הכיר את האדריכל ינון בן דוד

בעבודות שלו, האדריכל ינון בן דוד אוהב לשלב בין חומרים וסגנונות, אך מקפיד תמיד שהתוצאה תהיה הרמונית ומוצלחת

על עצמי

מאז שאני זוכר את עצמי בתור ילד אהבתי לתכנן ולעצב דברים ואז לבנות אותם בידיים. אהבתי לשלב בין חומרים ולראות את ההרמוניה שנוצרת, ואת החיבור לטבע מסביב.
בחיי הבוגרים החלטתי לקחת את האהבה הזו צעד קדימה והלכתי ללמוד את התחום בצורה מקצועית. עיסוקי המרכזי הוא אדריכלות לבניה פרטית צמודת קרקע. בבניה זו אני מגשים חלומות ללקוחות ומאפשר להם לחוות עיצוב הרמוני ועכשווי. בנוסף אני נהנה להרחיב את תחום עיסוקי ולהשקיע בפרויקטים של תכנון ועיצוב משרדים, חדרי מלון ואירוח.
בתכנון פרויקטים אני שם דגש משמעותי מאוד על החיבור בין הפנים לחוץ, ובין הטבעי לבין היצירה של האדם. אחד הדברים האהובים עלי בתכנון הוא שלב ההדמיה, דרכה אני יכול לבחון את הפרופורציות והתחושות בין החללים השונים. כך לפני הביצוע אני יכול לראות שכל הפרטים מאורגנים באופן מדויק.

ינון בן דוד
1
חדר שינה בעיצוב מיוחד בטבע
2

על הפרויקט

בפרויקט הזה תכננתי עם הלקוחה מטבח שמשלב בין חומרים וסגנונות. ניתן לראות כאן בטון החשוף, שהוא חומר חזק ועוצמתי, לצד ארונות מטבח שחורים וקורות פלדה. אני אוהב את העניין והטוויסט שהמפגשים הללו נותנים לעיצוב ואת האור שנכנס מבחוץ בשעות השונות של היום ומייצר משחק של צללים.

בית פרטי גדול בעיצוב פתוח
3
מטבח עם חלונות גדולים
4

טיפ לעיצוב נכון

יש הרבה פריטים עיצוביים שכל אחד מהם יפה בפני עצמו, אך לא תמיד השילוב בניהם יהיה מוצלח. הטיפ שלי הוא להסתכל על העיצוב כמכלול שלם, בו יש אוסף של פרטים יפים שגם נראים טוב ביחד.

חצר בית פרטי עם בריכה
5
חצר בית פרטי מעוצב
6
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...